rijden daar nog treinen dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:22 schreef knars het volgende:
Ik zie wel wat in een poging het duurrecord lightrailsurvival op de RijnGouwelijn te breken... maar das alleen voor de echte doorzetters natuurlijk.
DAT is pas onzinquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:22 schreef knars het volgende:
Ik zie wel wat in een poging het duurrecord lightrailsurvival op de RijnGouwelijn te breken... maar das alleen voor de echte doorzetters natuurlijk.
dan haal je je record toch nooit? dat ding staat toch nog steeds aan de kant zijnde defect?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is pas onzinDan kan je nog beter het Castellumtrammetje pakken, als je zo nodig moet afzien
rolletje ducttape?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef knars het volgende:
Auto's, storingen... Dat is toch juist de uitdaging, om met al die mogelijke obstakels zo lang mogelijk de lightrail te overleven?
Ik ga daar nog wel een dagje heen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Jammer dat het zo afgelegen ligt waardoor je een halve dag kwijt bent om ff op en neer te gaan vanuit Leer.
Ik wil ook wel een klusje in Deventer eigenlijk danquote:
Flash: "beter voor het milieu enzo"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, mniet eens onwaar. Maar om hem nou aan zijn verstand te gaan peuteren dat ik een maandNETkaart nodig heb om van Utrecht naar Amersfoort te kunnen?
Als het zo veel meer kost dan nu het geval is, dan geef ik je weinig kans. De baas wil natuurlijk niet te duur uit zijn, tenzij je zelf de baas bent natuurlijk, dan zou het wel kunnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, mniet eens onwaar. Maar om hem nou aan zijn verstand te gaan peuteren dat ik een maandNETkaart nodig heb om van Utrecht naar Amersfoort te kunnen?
Welnee, een door de baas betaalde netkaart is tenminste ook in het weekend geldig.quote:
Ow dan knal ik er eens wat euro's tegenaan! Retourtje Asd-ZvTquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Welnee, een door de baas betaalde netkaart is tenminste ook in het weekend geldig.
Ik heb hem vanochtend rond 8:15 wel achter de hekken zien staan ja. Rijden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt dat het trammetje naar Castellum ook weer rijdt.
hoelang heeft t wel niet geduurt die storing?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend rond 8:15 wel achter de hekken zien staan ja. Rijden?Zal mij benieuwen
Ik ben weleens nar Oldenburg(Oldb) geweest met de RegionalExpress. Erg leuke treinen daar in Duitslandquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:08 schreef Socios het volgende:
Mooie foto´s! Leuk ook die IC van Norddeich naar Luxemburg. Ben ooit eens in Norddeich geweest om naar een Duits waddeneiland te gaan, echt mooi dat je van zo´n relatief kleine (haven)stad helemaal naar Luxemburg kunt.
Ja! Vrijdag rééd die ramnmelkist weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend rond 8:15 wel achter de hekken zien staan ja. Rijden?Zal mij benieuwen
meer ruimte heeft de 1e klas wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja! Vrijdag rééd die ramnmelkist weer![]()
En ik heb het bewijs gewonden dat er in een SGMm in de 1e klasse echt precies dezelfde kutbankjes staan als in de 2e klasse:![]()
http://www.pichost.nl/uploads/523813c9d4.jpg
Mja, net alsof de hele wereld dat nog niet wist, of zoquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
En ik heb het bewijs gewonden dat er in een SGMm in de 1e klasse echt precies dezelfde kutbankjes staan als in de 2e klasse:![]()
http://www.pichost.nl/uploads/523813c9d4.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |