leuke beelden,is dat live?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:49 schreef -CRASH- het volgende:
Je zal maar astronaut zijn en nu aan het werken aan de ISS![]()
tofquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:58 schreef -CRASH- het volgende:
Jep
Linkje Filmpje van de lancering van Endeavour deze weekquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tof![]()
effe toevoegen aan mijn favorieten...
ik neem aan dat lanceringen hier ook op worden uitgezonden?
dank jequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Linkje Filmpje van de lancering van Endeavour deze weekZo van NASA TV
Wordt een top-avond vanavond![]()
![]()
Zit er wel aan te komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:39 schreef Light het volgende:
Ik hoop op een wolkenloze hemel komende nacht
vraag me eigenlijk af of je vallende sterren kan fotograferenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:20 schreef -CRASH- het volgende:
Alles bij elkaar heb ik afgelopen nacht een stuk of 10 gezien...
3 ervan heb ik zeker gefotografeerd. Maar door de beslagen
lens zijn die natuurlijk mislukt......
Ja dat zegt ie toch, hij heeft het gedaan. Gewoon je camera op een statief zetten en dan de sluiter steeds 15 sec ofzo open zetten en dan hopen dat er een keer 1 langskomt op het stukje hemel wat jij aan het fotograferen bent denk ik..quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
vraag me eigenlijk af of je vallende sterren kan fotograferen
ben echt een astronomie-freakje aan het worden
Waarschijnlijk wel een satelliet geweest, die draaien ook mooi rond in een zelfde baan, zijn echt vér weg (vliegtuigen ook wel, maar satelliet nog sterker) en geven een heel helder licht, nl. weerkaatsing v.d. zon. (vliegtuigen hebben hooguit wat knipperlichtjes)quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:10 schreef sararaats het volgende:
waarschijnlijk heb ik ook een satelliet gezien of anders een vliegtuig
Een sattaliet herken je doordat het weerkaatste lichtquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:10 schreef sararaats het volgende:
heb gekampeerd en heb er 3 vallende sterren gezien en 1 verdachte lichtflits met een staartje (zo noem ik dat hihi)
sommigen waren heel zwak
Als je de bewolking aan de kant kunt schuivenquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:42 schreef StupidByNature het volgende:
Vanavond ook maar eens een half uurtje sterren turen
nou, idd, wát een weersomslag zegquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je de bewolking aan de kant kunt schuiven
Waarschijnlijk heb je het ISS (mét aangekoppelde space shuttle Endeavour!) gezien. Dat kwam gisteravond over en was zeer goed te zienquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:10 schreef sararaats het volgende:
heb gekampeerd en heb er 3 vallende sterren gezien en 1 verdachte lichtflits met een staartje (zo noem ik dat hihi)
sommigen waren heel zwak
Nee, die komt niet zo snel over en blijft ook gewoon zichtbaar. Door het draaien van het geheel en de reflectie van het zonlicht op de panelen zie je ook vaak een wisselende en terugkerende helderheid. Een meteoriet is met een snelle streep voorbij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het ISS (mét aangekoppelde space shuttle Endeavour!) gezien. Dat kwam gisteravond over en was zeer goed te zien
Joh! Dat je dat met ons surft te delenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:22 schreef sararaats het volgende:
niet erg
wat ik nog nooit op FOK! verteld heb, ga ik nu effe vertellen
ik ben van jongs af gefascineerd door sterren en planeten
dus het komt niet door de Perseïden van dit jaar
Het ISS draait niet zo snel als jij denkt hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, die komt niet zo snel over en blijft ook gewoon zichtbaar. Door het draaien van het geheel en de reflectie van het zonlicht op de panelen zie je ook vaak een wisselende en terugkerende helderheid. Een meteoriet is met een snelle streep voorbij.
Hier ook... ow wacht, da's ongeveer naast jouw deurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |