eh, nee. zelfde rood.quote:Opdinsdag 31 juli 2007 22:58schreef Ali_Kannibali het volgende:
Verticaal zou leuk zijn ja:)
Verschillende tinten rood:
[afbeelding]
dat van mij?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gek.:P
Jij boxt he... verlies je vaak?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee. zelfde rood.
ik heb het ook met die twee pijlen:
<--->
>---<
dan zou de bovenste langer lijken dan de onderste..... niet bij mij dus
de cirkels staan stil (die kende ik alquote:
FBEquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
de cirkels staan stil (die kende ik al)
ik heb er vijf gebokst, eerste twee gewonnen, toen twee verloren, en de laatste gewonnen.
hoezo?
hahaha, dat zou knap zijn!quote:
hit me with your best shot!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik weet een hele leuke voor jou, ben even aan t zoeken maar blijf ff hangen.
als je het linker plaatje omdraaid lijkt het net alsof een vrouw met haar vingers tussen haar benen zitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had het over die in de OP, en deze snap ik trouwens niet:
[..]
Als je deze optische verneuking niet hebt dan weet ik 't ook niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef soylent het volgende:
[..]
Als je deze optische verneuking niet hebt dan weet ik 't ook niet meer.:{
[afbeelding]
Vlakjes A en B hebben dezelfde kleur.
Geen idee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef BrandX het volgende:
ok, geteld.
de bal ging 19 keer van een iemand in het zwart naar een ander iemand in het zwart.
klopt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, die was irritant, want die blokte mijn blik op de bal die de zwarten aan het overgooien waren. HIj bleef even in het midden tanen voordat 'ie weer vertrokquote:
Oke jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, die was irritant, want die blokte mijn blik op de bal die de zwarten aan het overgooien waren. HIj bleef even in het midden tanen voordat 'ie weer vertrok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |