Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag een peer, appel en halve watermeloen op als tussendoortjes
nou eigenlijk alle kanten zijn het probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?
Bovenbenen zou je moeten kunnen shapen met je hardlopenDe m. quadriceps femoris kan dan voor mooie contouren zorgen
(maar laat me raden: de binnenkant is het probleemgebied?)
niet proberen te snappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben toch wel opeens een emo eter
jongens![]()
ik snap ze niet
![]()
Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Miss_S het volgende:
en 2 porties zuivel per dag zou waarschijnlijk wel moeten kunnen maar ik vind er teveel kcal in zitten
Join the clubquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens![]()
ik snap ze niet
![]()
Dit is in het Nederlands en het past wel in hun eigen straatje, maar ze kunnen geen onzin verkopen als bekend bedrijfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallen
ik ben een kater eter en nu ook nog een emo kind.. pffquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Join the clubAlleen ik heb ontdekt dat ik een emo-geen-eter ben
Ik krijg geen hap door mijn keel in emotionele situaties.
een korsetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand tips voor een smalle taille?
dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschilquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
Meer hardlopen Miss_S. Ik heb echt ontzettend mooi gevormde benen gekregen sinds ik hardloop. Maar afijn, dan hebben we het over een km of 5 en 2 à 3 keer per week.
en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat je het hardlopen wel een jaar vol moet houden voor echt resultaat........
quote:
vertel, wat snap je niet aan ons?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens![]()
ik snap ze niet
![]()
Blijven oefenen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschil
tenminste niet bij mijn boven benen denk dat er gewoon teveel los vel en vet zit
skaten is ook goed voor die regioquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweest
de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door gewordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blijven oefenen.
Ik heb ook nooit slanke benen gehad, maar er zit nu iig wel een mooi model in.
Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door geworden
maar vraag me af of het mogelijk is om dit stukje nog te verbeteren zonder operatie
perfect niet nee maar tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:02 schreef STING het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.
Maar daarnaast hoeft je lichaam toch niet perfect te zijn, je mag ook best tevreden zijn als iets niet strak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |