quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat van mij is vannacht veranderd in bruin.![]()
Ja een beetje meer zonlicht en een beetje wartme is handig. Maar waarschijnlijk niet te doen op kantoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:17 schreef iamredleader het volgende:groetjes vanuit het zonnige (!) Utrecht
er is weer eens niks te doen op werk.
Nem, de tuinkers komt heel langzaam op gang, er is helaas erg weinig te zien. Misschien meer zonlicht? Maar dan kan iedereen het toetsenbord zien... anders probeer ik het wel over een week weer
Zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:21 schreef iamredleader het volgende:
komende dagen wordt het beter weer, da's mooi straks met het schilderen
![]()
Ja...maar wel even goed schuddenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is zonnebrand nog te gebruiken als je de fles al minstens 3 jaar hebt?
Ik ben ook blij dat je weer terug bentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:28 schreef Etcetera het volgende:
we zijn weer thuisCampzone was nat, modderig, gezellig en erg leuk
maar we zijn blij dat we weer terug zijn![]()
![]()
Hij heeft toch wel teruggebeld.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja...misschien belt 'ie toch nog he
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat je weer terug bent![]()
hijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft toch wel teruggebeld.![]()
Alleen had ik bedacht dat het toch niks zou worden.![]()
![]()
Ja, maargoed dat wordt dus niks.quote:
Nou snap ik er niks meer vanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Oi!quote:
Vond hij dat of vond jij dat?quote:
lezen Timquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Dat bericht heb ik gelezen, maar ik wil meer details en hoop deze op slinkse wijze te kunnen ontlokkenquote:
Er wordt hier goulash gemaaktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:58 schreef Mikkie het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik ga voor burrito's
Wij ook netquote:
ah, slinks van jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat bericht heb ik gelezen, maar ik wil meer details en hoop deze op slinkse wijze te kunnen ontlokken
jij zou het goed doen op CZquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij ook net
Had een pizza bolognese besteld. Is 'ie het bakje bolognese-saus vergeten
Maar ik heb toevallig een pan bolognese gemaakt vandaag dus dat kwam helemaal goed. Dat andere bakje mag 'ie steken waar de zon niet schijnt
Vrouwen, hč.quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:48 schreef Supersheep het volgende:
Is je broodje Hawaļ wel een succes geworden?
burrito'squote:
Goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NBRRMO6DBwg
Een nerd met kookskills redt zich altijd welquote:
Wanneer is dat feest?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo mijn menhir afmaken. Althans..nog een paar lagen papier erop. En dan morgen of overmorgen verven. Istie een zaterdag droog
Dat wordt een mooi weekendje Limburg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zaterdag en zondag trouwens goed weer. Ca. 25C
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wordt een mooi weekendje Limburg.![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens geen zadelpijn eraan overgehouden. Valt me mee
Vreemd zadel en alles, jewaits.
We hadden toch afgesproken dat je daar een keer over zou liegen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Ze vonden het thuis allemaal wel flauw dat je niet van het klimduin af wilde.![]()
't flapte er zo uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
We hadden toch afgesproken dat je daar een keer over zou liegen?
quote:
Ja ik kwam het net tegenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
Een eeuwenoude traditie in Schoorl is op Tweede Pinksterdag de meidenmarkt, een dorpsfeest op het Klimduin.
Was ik vergeten te vertellen. Dan gaan de meiden die geen vriend hebben op het klimduin zitten en worden ze er door jongens uitgepikt
Wanneer is dat eigenlijk? Kom ik ook weer langsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:30 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het vast genoteerd in m'n agenda.
2e pinksterdag dusquote:
Die foto's zijn randomquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2e pinksterdag dus
Even in mijn agenda schrijven
Trouwens...waarom staan er 2 kneuzen op de voorkant van die site? Het is toch MEIDENmarkt?
papier-mache zequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nou goed..ik ga even knutselen. Tot later
had je iemand uit moeten nodigen om te komen eten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Mikkie het volgende:
Alleen heb ik wel weer érg veel, benieuwd of ik alles op krijg
ik doelde meer op je improvisatievermogenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een nerd met kookskills redt zich altijd wel
je zult maar overblijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
Een eeuwenoude traditie in Schoorl is op Tweede Pinksterdag de meidenmarkt, een dorpsfeest op het Klimduin.
Was ik vergeten te vertellen. Dan gaan de meiden die geen vriend hebben op het klimduin zitten en worden ze er door jongens uitgepikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |