Nergens een gewoon sportbroekje te vinden??? Wat raar, voor Priscil was ik zo klaar.... Maar een gewone makkelijke zomerbroek kan ook heel goed hoor. Als ze zich maar goed kunnen bewegen en de kleding niet te zwaar is (spijkerstof).quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:42 schreef lily het volgende:
Ik vond ook maar geen korte gymbroek in maat 128![]()
Hij draagt nu een kort broekje van soepel joggingstof (heb ik ooit gekregen uit een kledingzak van de buurjongen. Zou zomaar het onderstuk van een pyama kunnen zijn....)
ok... loze felicitatie...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:33 schreef bixister het volgende:
neehoor, sorry!ik heb m'n signature nog niet aangepast.
[edit]nu wel.[/edit]
Ja nu snap ik je niet meer hoor...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:37 schreef bixister het volgende:
nee, ik bedoel dat hij nu wel jarig is!![]()
![]()
haha ik zie 't nu ook. kun je nagaan, ik ben nog volop in de ontkenningsfase!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef moussy het volgende:
arme piet is nu 3
klinkt pijnlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:10 schreef moussy het volgende:
Op een geschaafde neus en lip na gaat het wel goed. Het flubbertje hing idd los, was gewoon tussen dr tanden vandaan gescheurddus daar zit nu een klein spleetje
Ach, loopt allemaal wel los, komt weer goed.
quote:
Dan moeten we gewoon iets, boodschappen doen, of naar de stad, of ehm, papa komt vroeg thuis, of wéét ik veel. Ook als ik liever niet heb dat René met dat kind speeltquote:Van René snap ik wel, maar Freek is nog maar 5 natuurlijk, ik merk gewoon dat het soms teveel is, maar dan voel ik me weer zo'n strenge moeder. Twee teleurgestelde kinderen enzo
.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:04 schreef Ticootje het volgende:
(Die is gewoon ouder dan mijn man).
ik moet eerlijk toegeven, ik heb zo vreselijk gelachenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Spuuglokje het volgende:Wouter wil ook zo graag naar die film, dus ik ben erg benieuwd wat Luca ervan vond!
hij is zo erg dat hij zelfs onthoudt wanneer films die hij wil zien uitkomen (die voorstukjes die ze altijd laten zien voor de hoofdfilm)quote:Op donderdag 13 september 2007 20:41 schreef Karin het volgende:
Wat leuk lady-wrb zo vaak naar de bios! Ik merk dat het voor Bram vaak toch te lang is om stil te zitten. Hoop dat dat goedkomt als hij wat groter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |