Tijd zat noemt ie dat...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Doezelhaar het volgende:
De zaak Suarez dient volgende week maandag. Zat tijd dus.
FK Sarajevo. Wat een giller! Zou echt cool zijn. Tampere United zou ik ook nog ergens kunnen crashen, maar Finland is duur.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef BB-boy het volgende:
Op genk zou ik niet meer rekenen na vandaag.
Net of Genk zo'n hoogvlieger is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
FK Sarajevo. Wat een giller! Zou echt cool zijn. Tampere United zou ik ook nog ergens kunnen crashen, maar Finland is duur.
De zaak is pas 6 augustus en 14 augustus spelen we al CL. En als ie de zaak wint zal het nog een paar dagen duren voordat alles rond is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Mja, 1,5 week voor de CL begint. Dus dan heb je nog ff jammer genoeg.
Je bent dan ook nooit in Tampere, Finland geweest zoals ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Tampere United? WTf nooit van gehoord
Mag ik je aanraken ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je bent dan ook nooit in Tampere, Finland geweest zoals ik.
Nee man, heb daar niks te zoeken doe mij maar Zwedenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Artikel in Brabants Dagblad is regelrechte rip-off van het artikel in het Parool van afgelopen zaterdag!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
De titel moet dit jaar wel, afscheid van een generatie.
Mooi voor die hans nijland.quote:'Spoedarbitragezaak Suárez dient maandag'
FC Groningen-spits Luis Suárez besloot dinsdag na het afketsen van zijn transfer naar Ajax alsnog naar de arbitragecommisie te stappen. De zaak van de Uruguayaanse aanvaller dient maandag, zo weet de NOS.
Maandagmiddag werden de onderhandelingen tussen de Groningers en Amsterdammers afgebroken. Groningen wilde 9,5 miljoen euro, terwijl Ajax maar 6,5 bood. De partijen kwamen er niet uit en Suárez hield er een behoorlijke kater aan over.
Duidelijk aangeslagen verliet de jonge aanvaller dinsdag dan ook de training. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen had rekening gehouden met een nieuwe arbitragezaak. Aanvankelijk had Suárez zijn zaak, die maandag zou dienen, ingetrokken.
Laat Kopenhagen maar komen, die lusten we rauw!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:37 schreef Jnk18 het volgende:
Zolang we kopenhagen maar niet loten ben ik blij.
T ligt dan wel niet in t oostblok maar Tampere United lijkt me een zwakke schakel. Fins clubvoetbal stelt niet zo veel voor....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Welke ploeg is statistisch gezien de slechtste? Ik weet echt totaal niks over die oostblok landen...
Oostblok is altijd ruk om tegen te voetballen. Doe mij maar gewoon een ploegje uit Scandinavie of midden-europa.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Welke ploeg is statistisch gezien de slechtste? Ik weet echt totaal niks over die oostblok landen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |