Alweer?!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:08 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat een mooie witte rozen staan er op tafel
Betweterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zonder rijbewijs verteld Lieke hoe ze rijden moet
Ach joh vanavond gaat denniks weer knallen, serieus ik zweer het je 100% 100%quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ondertussen pingelt Amanda met haar leraar......het lijkt op het weekend......gekeuvel, gepingel, geschaak, saai, saaier......
Waarom krijgt hij die rijlessen niet meer?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zonder rijbewijs verteld Lieke hoe ze rijden moet
niet lang meerquote:
Oh, dus daarom zat hij een half uur als een kleuter te sippen op de bank.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
Huub op zijn vingers getikt ivm zijn verbale (on)kundigheden. Palma dan toch ook, mag ik hopen.
Pure wroeging!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom zat hij een half uur als een kleuter te sippen op de bank.
Dat zal toch wel: "Toen ik je voor het eerst zag dacht ik dat je uit je bek stonk, maar het was je kut".quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
Huub op zijn vingers getikt ivm zijn verbale (on)kundigheden. Palma dan toch ook, mag ik hopen.
Dat kan natuurlijk ook gewoon waar zijn!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat zal toch wel: "Toen ik je voor het eerst zag dacht ik dat je uit je bek stonk, maar het was je kut".
.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook gewoon waar zijn!
Maar ondertussen mag Lieke wel haar kleren wassen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
Dennis krijgt een volle deo van Lieke.
Nadia: Ik zou hem maar niet gaan gebruiken, er zal vast wel iets mee zijn!!!
Parasistah in tha House!
Het gaat om de woordkeus. Ze kan toch ook gewoon pompscheur zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook gewoon waar zijn!
Lieke: Ik heb je colbertje gewassen. Hij moet even drogen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar ondertussen mag Lieke wel haar kleren wassen.
Ik was boodschappen halen, maar op basis van bepaalde gedragswetenschappelijke theorieën had ik ingeschat dat Huub zou gaan zitten sippen.quote:
Hij is het misdeelde kind daar in huis.......te verwachten gedrag idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik was boodschappen halen, maar op basis van bepaalde gedragswetenschappelijke theorieën had ik ingeschat dat Huub zou gaan zitten sippen.
En het klopte nog ook.![]()
Afgeblazen volgens mijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
Oproepje: Weet iemand hoe het zit met de Portugese les van Nadia en Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |