Palma dan toch ook wel mag ik aannemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is door "achter" op zijn vingers getikt vanwege zijn verbale "kwaliteiten"
Snap daar ook niks van, ze moeten juist bondn met Jaap, dat zijn leuke beelden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
Nee he niet weer een plannetje tegen Jaap.Is er nou echt niks anders te verzinnen.
Sorry, het klonk zo lelijk...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben dol op Cc en het was een grapje...... dat snapt Cc WEL. En ik ben gewoon een klein laf vrouwtje achter mijn pc.![]()
Misschien eerst even inlezen voor je users gaat aanvallen?![]()
Jaap moet bij Dennis blijven.Orders zijn orders.Stelletje domoren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:39 schreef farceman het volgende:
[..]
Snap daar ook niks van, ze moeten juist bondn met Jaap, dat zijn leuke beelden.
Jaap samen met nix is geen leuke Jaap en dat zwakt Jaap echt af.
Jaap kan zijn ei daar niet kwijt, hij moet terug naar Huub.
Als Huub en Lieke naar masterbedroom gaan zijn ze helemaal afgescheiden van de rest
Het was dan ook te triest voor woorden wat hij allemaal riep...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Huub vindt dat zijn normen vervagen qua taalgebruik, het gaat allemaal veel te ver.
Dat moet volgens mij niet van achteren. Wel vind ik het slim van Jaap. Dennis laat Jaap nooit vallen, Jaap Dennis niet. Ze zijn een stel. Dennis weet heel goed dat hij Nadia niet al te serieus kan nemen als dekkingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap moet bij Dennis blijven.Orders zijn orders.Stelletje domoren.
Zijn net marionetten .
Belachelijk toch?!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap moet bij Dennis blijven.Orders zijn orders.Stelletje domoren.
Zijn net marionetten .
Ja, dit topic heet COS, Commentaren Op de Streams, als je geen streams hebt, heb je niks te zoeken hierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen streams. Ben ik volgens jou dan op verboden terrein hier?
Make me leave ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef Darklight het volgende:
Ja, dit topic heet COS, Commentaren Op de Streams, als je geen streams hebt, heb je niks te zoeken hier
Palma is geen bewoonster...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vaak horen we hier dat bewoners maar blijven spreken over Lieke en Huub. Ik hoor Huub en Lieke nu niet zo heel veel anders doen dan spreken over Palma.
Je zegt het goed, Palma is nu het gespreksonderwerp van Huub en Lieke... de andere bewoners lijken nooit een ander gespreksonderwerp te hebben dan Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vaak horen we hier dat bewoners maar blijven spreken over Lieke en Huub. Ik hoor Huub en Lieke nu niet zo heel veel anders doen dan spreken over Palma.
Dag lieverdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zegt het goed, Palma is nu het gespreksonderwerp van Huub en Lieke... de andere bewoners lijken nooit een ander gespreksonderwerp te hebben dan Huub en Lieke.
Maar have fun ermee... hou een beetje bij wat er op de streams gebeurt dan kan ik nog een beetje teruglezen enzo
Zal mijn best doen tussen het klussen door.......toedeledoki!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zegt het goed, Palma is nu het gespreksonderwerp van Huub en Lieke... de andere bewoners lijken nooit een ander gespreksonderwerp te hebben dan Huub en Lieke.
Maar have fun ermee... hou een beetje bij wat er op de streams gebeurt dan kan ik nog een beetje teruglezen enzo
Agressie komt sneller door drank, en vrouwen is gewoon nou eenmaal een zwak punt als je in de villa zit..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pa van Ballenzooi wist de zwakke punten van Huubje, drank, agressie en vrouwen. Dat staaft mijn opmerkingen al die tijd dat Huubje buiten de kooi net zo'n agressieve lamzak is als binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |