Yep... en dan kan hij wel makkelijk de jampot aan Lieke geven om open te draaien, maar dat ze op alle fronten sterker is dan hij moet stekenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij is intelligent genoeg om te bedenken hoe daar mee om te gaan, maar het karakter en met name het egootje, he.![]()
Dat denk ik eigenlijk ook. Dat was hij vermoedelijk nog steeds samen met Jaap opgetrokken en die twee zijn samen, qua spel, meer waar dan de rest. Al is Jaap nu ook weer niet echt een teamplayer en komt die het best tot zijn recht als hij alleen is, in tegenstelling tot Huub.quote:
Ja, en dat is zo zinloos qua spel. Eigenlijk is het contra productief, ze verwijderen zichzelf op deze manier steeds meer van de andere aspirant miljonairs.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:16 schreef farceman het volgende:
Het lijkt wel BB7 te worden ; iedereen is leif en aardig.
Alleen Huub en Lieke maken nog ruzie maar wel tegen Palma
Dus Huub was meer geweest mét Lieke?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook. Dat was hij vermoedelijk nog steeds samen met Jaap opgetrokken en die twee zijn samen, qua spel, meer waar dan de rest. Al is Jaap nu ook weer niet echt een teamplayer en komt die het best tot zijn recht als hij alleen is, in tegenstelling tot Huub.
Ik kijk ook geen streams. Ben ik volgens jou dan op verboden terrein hier?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef Darklight het volgende:
Maar, je keek toch geen streams meer? Oprotten dus
Thxquote:
Oprotten jij!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen streams. Ben ik volgens jou dan op verboden terrein hier?
1. Met Lieke is hij in ieder geval niet zo sterkquote:
Zelden zag ik een OP die mij zo geweldig op de hoogte bracht over de dingen die ik nét gezien had!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx( ook voor vorige compliment
)
En bedankt voor het melden![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef Darklight het volgende:
Maar, je keek toch geen streams meer? Oprotten dus
Oh, dus dat bepaal jij? Jij durft van achter jouw toetsenbord. In het echte leven ook zo'n stoere vent?quote:
Ik ben dol op Cc en het was een grapje...... dat snapt Cc WEL. En ik ben gewoon een klein laf vrouwtje achter mijn pc.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:32 schreef -x.x.x- het volgende:
[..]
Oh, dus dat bepaal jij? Jij durft van achter jouw toetsenbord. In het echte leven ook zo'n stoere vent?![]()
Ik weetquote:
Dan neem ik aan dat Palma ook een reprimande heeft gehad.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is door "achter" op zijn vingers getikt vanwege zijn verbale "kwaliteiten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |