in et Twents en Glasswigian betekend et huis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Idd, Huus is geen bestaand woord...
geen bestaand woord dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
in et Twents en Glasswigian betekend et huis.
nee maar wel mooi dat ze in Glassgow afgelopen weekend wisten dat ik niet naar huus wilde...quote:
en? nog Milka gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef miss_bleu het volgende:Dit was mijn vakantie
Nu moet ik weer heeeel lang wachten
[afbeelding]
nee wel een heleboel water en modderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef TALIN het volgende:
[..]
en? nog Milka gehad?
lang geleden!
doe es ff verslag?
Man, wees blij dat er iets staatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
En merel staat weer niet in de OP.
Wat een hoop modder. Verder wel tof gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef miss_bleu het volgende:Dit was mijn vakantie
Nu moet ik weer heeeel lang wachten
[img=578xnull]http://www.miss-bleu.nl/fotoboek2/pictures/11dagencampzone.jpg[/img]
Veel plezier daar Ripquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Zwaai! Doei Oldbies! niet vergeten wie ik ben als ik over 3 weken weer gezellig voorbij kom he?
Hou je bek, homoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Wie is die newbie? En danbedoel ik niet kwahgib.
Hoi Rip... veel Sucksesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Zwaai! Doei Oldbies! niet vergeten wie ik ben als ik over 3 weken weer gezellig voorbij kom he?
Fijne vakontsie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Rip doet anaal?quote:
En dat is vreemd/raar/apart omdat?quote:
dag schoonheid !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Het was meer zoiets van: liggen, benen wijd, verveeld op horloge kijken en klaar was vriendlief?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef k_i_m het volgende:
Dat zou ik nou niet regelrecht met lol willen associeëren.
dudette,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef k_i_m het volgende:
Dat zou ik nou niet regelrecht met lol willen associeëren.
Chocolate Chip cookiesquote:
Het worden was okayequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was meer zoiets van: liggen, benen wijd, verveeld op horloge kijken en klaar was vriendlief?
Wat lief van je!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
dudette,
ik weet dat je bezwangerineerd bent maar je lijkt wel het system of a down te hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da'wissiknie'... Niet dat ik iets aan deze informatie heb... Maar dawissiknie'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is vreemd/raar/apart omdat?.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was meer zoiets van: liggen, benen wijd, verveeld op horloge kijken en klaar was vriendlief?
WB!. Hoe was het?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef Joene het volgende:
Back from ze holidays !
In alle betekenissen van het woord?quote:
In alle kuukskequote:
Mooi zo Joenquote:
Da's vast niet omdat ze z'n portemonaie gevonden hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:11 schreef TALIN het volgende:
huisgenoot belt net, politie met huiszoekingsbevel....
ze zoeken mn andere huisgenoot, de ik in een half jaar 3x heb gezien
hij moest direct de politie bellen als ie thuis kwam...
Overigens is 44graden buitentemperatuur niet bevordelijk.quote:
Oh, dan hoef je je ook niet zo dik te kleden. Lekker makkelijk. Wel wárm zeg, damn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:31 schreef Joene het volgende:
Overigens is 44graden buitentemperatuur niet bevordelijk.
Redelijk warm jaquote:
Je had wel wat warmte deze kant op mogen blazenquote:
ik hoorde het ja, bosbrand naast de campsite is overigens ook een geheel nieuwe ervaring.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je had wel wat warmte deze kant op mogen blazen. Regen, donder ende bliksem was het hier.
Oh fijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:10 schreef Joene het volgende:
ik hoorde het ja, bosbrand naast de campsite is overigens ook een geheel nieuwe ervaring.
Geen last van opzich behalve een grijze horizon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh fijn.. Nog veel last van gehad uiteindelijk? Geen creapy evacuatiedrama's?
Afgelopen zaterdag 5 keer. Ik was even bang voor slijtage of permantente schade, maar de wonden genezen aardig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef Joene het volgende:
Iemand nog geneukt de afgelopen 2 weken ?
Netjes Krea, dan heb je toch zo een 10 minuten beweging gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 5 keer. Ik was even bang voor slijtage of permantente schade, maar de wonden genezen aardig.
Check.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef Joene het volgende:
Bevalt dat nou zo'n realdoll?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:51 schreef Kreator het volgende:
Ik heb toch aardig getrainde buikspieren, maar ik had wel spierpijn ja.
Ik heb zo'n nieuwe, die praat en een mening heeft. Soms wil ze zelfs wat zeggen zonder dat er iets gevraagd is.quote:
Checkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef Joene het volgende:
echte slijtage verschijnselen komen pas na 8 keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 5 keer. Ik was even bang voor slijtage of permantente schade, maar de wonden genezen aardig.
Iets met vrouwen en één keer in de maand. Snif.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Komop Oldbies, we zouden hier onderling moeten vragen wie er langer dan 2 dagen NIET geneukt heeft lijkt me..... we zijn PUB niet.
Wasknijper op de neus en beffen maar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met vrouwen en één keer in de maand. Snif.
Hè bah! Heb je nog garantie? Misschien kan je nog ruilen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zo'n nieuwe, die praat en een mening heeft. Soms wil ze zelfs wat zeggen zonder dat er iets gevraagd is.![]()
Kuukske beft niet denk ik, al zou JDude dat wel interessant vinden....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wasknijper op de neus en beffen maar?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef Kreator het volgende:
Dat jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kuukske beft niet denk ik, al zou JDude dat wel interessant vinden....
langer dan twee dagen niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Komop Oldbies, we zouden hier onderling moeten vragen wie er langer dan 2 dagen NIET geneukt heeft lijkt me..... we zijn PUB niet.
Mwa.. Mag het ook alleen maar bij ringsteken blijven dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
Neuken is zeau 1990.
Oohw.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:35 schreef Kreator het volgende:
..ik doelde dus op je vriend hè.
Jij bent weer aan het handkarrenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Alleen noobs neuken nog.
Hehe, lekker wakker worden met de politie in je huisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:01 schreef TALIN het volgende:
smorgens everyone!
koffie met : Fatal flowers - Both ends burning
nou mn huisgenoot is van zn bed gelicht en aangehouden, had zich niet aan zn voorwaardelijk gehouden blijkbaar, ik heb em het afgelopen half jaar maar 3 x gezien dus ik mis em niet.
verder, file op de binnenring en zon vandaag.
nu de exchangeserver nog ff schoppen
klinkt goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
Ik heb hier trouwens echt de leukste shwarma-turk in de straat ooit. Goed voorbeeld van hoe het ook kan zeg maar.
Is een gezinnetje die hier een zaakje zijn begonnen. Ik dacht, ach ik probeer het een keer en wat bleek? Echt ongelooflijk lekker eten. Niet vet, niet vies, gewoon precies lekker. Ze beginnen altijd een praatje in gebrekkig nederlands en zijn het volgens mij ook niet echt gewend om nederlandse klanten te hebben, maar vinden het wel prachtig, dus sinds een tijdje kom ik daar 1x per week. Gisteravond bestelde ik een turkse pizza shwarma en toen kreeg ik een heel verhaal over een speciale turkse pizza die niet op de kaart stond, die hij altijd voor z'n familie maakte bij speciale gelegenheden. Die zou hij de volgende keer voor mij maken, omdat ik moest ervaren hoe echt speciaal eten smaakt.
Oh en de keuken is open, schoon en nieuw.. Wendy Grill
ach ja, de tijd die ik in Z-Afrika heb doorgebracht kwamen ze geregeld weer een backpacker van zn bed lichten, zat je weer een avond in je onderbroek, hemd en slippers op een politiebureau te bewijzen wie je was, want iedereen moest dan altijd mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, lekker wakker worden met de politie in je huis
Ik wil niet eens weten wat voor een sausquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:42 schreef k_i_m het volgende:
Die bij mij achter wel! Lekker knapperig en goede saus.
..op een hoek vd Kuipersdijk. (kant vd binnenstad)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:07 schreef TALIN het volgende:
adres zou ook wel handig zijn aangezien ik dit weekend weer in et Oosten door ga brengen.
Daarom ook altijd een frietje zonder hier. Thuis maak ik wel sate en pleur ik er echte mayo bij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, mayonaise mag je het niet noemen natuurlijk. Tegenwoordig hebben ze alleen maar fritessaus.
Je moet maar eens opletten in wat voor een ranzige meuk je de komende tijd nog trek in gaat krijgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind patat de laatste tijd het lekkerst als het bijna koud is.
En natuurlijk dan een McTasty en 2 Quarter Pounders voor mezelfquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef k_i_m het volgende:
Oooh, Mac.
Mac Chicken menu met 2 hamburgers en een Mac Kroket.
Klinkt ontzettend goed Krea!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
Ik heb hier trouwens echt de leukste shwarma-turk in de straat ooit. Goed voorbeeld van hoe het ook kan zeg maar.
Is een gezinnetje die hier een zaakje zijn begonnen. Ik dacht, ach ik probeer het een keer en wat bleek? Echt ongelooflijk lekker eten. Niet vet, niet vies, gewoon precies lekker. Ze beginnen altijd een praatje in gebrekkig nederlands en zijn het volgens mij ook niet echt gewend om nederlandse klanten te hebben, maar vinden het wel prachtig, dus sinds een tijdje kom ik daar 1x per week. Gisteravond bestelde ik een turkse pizza shwarma en toen kreeg ik een heel verhaal over een speciale turkse pizza die niet op de kaart stond, die hij altijd voor z'n familie maakte bij speciale gelegenheden. Die zou hij de volgende keer voor mij maken, omdat ik moest ervaren hoe echt speciaal eten smaakt.
Oh en de keuken is open, schoon en nieuw.. Wendy Grill
En, kijk je raar terug?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow en Kim!
Ze kijken me hier raar aan op het werk als ik zeg, ik ga naar huus
![]()
Welke toko is dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Havoc het volgende:
Als vergelijk. Wij hebben een superieure Toko in Amersfoort. Deze serveert o.a. Rendang.
Vast recept aldaar is 500 Gram Rendang en 1 grote bak dikke bami. Deze gaat ook schoon op.
Oh en Mcdonalds is voor mij wel voer wat na een uur al weer gerommel in de maag veroorzaakt omdat het al verteerd is.
Of anders skeppe d'ropquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zei laatst in de kantine, en nu optiefen anders geef ik je een schup.
Ik zeg altijd alleen dreigend "JE MOEDER!"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zei laatst in de kantine, en nu optiefen anders geef ik je een schup.
...ik vind BK echt smerig. Droog vlees, zeer droog teveel brood en de service is zo mogelijk nog dramagischer dan bij McD. De milkshakes zijn vieszoet, de 'mayo' zit in zakjes en de enige lekkere friet zijn die curly fries. Nee, doe mij dan maar (een QP) bij McD.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
Djesus mensen.. praat over burgers.. dus Burger King.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:23 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Arma, nogsteeds iemand nodig voor vBulletin?
Toch eens naar een goede BK gaan kijken, zijn over het algemeen niet te droog namelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik vind BK echt smerig. Droog vlees, zeer droog teveel brood en de service is zo mogelijk nog dramagischer dan bij McD. De milkshakes zijn vieszoet, de 'mayo' zit in zakjes en de enige lekkere friet zijn die curly fries. Nee, doe mij dan maar (een QP) bij McD.
ziet er inderdaad goed uit!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef k_i_m het volgende:
[afbeelding]
Met een chicken sandwich met kaas.
Godverdomme, ik word ineens misselijk hee?.
Op hele korte termijn, of kan het nog ff een weekje of twee wachten.quote:
Heeft ze bier in de winkel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah die op het hoekje?
Twee stappen onder de poort en je staat bij mijn ma in de winkel.
Hehe, en dan krijg je 1 schamel plakje augurk er tussenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je moet maar eens opletten in wat voor een ranzige meuk je de komende tijd nog trek in gaat krijgen.
Mijn vrouw walgt van McDonalds maar gedurende een maandje of 9 werd ik er toch regelmatig op uitgestuurd om een Big Mac voor haar te scoren.
Okee, mocht het dan nog niet gelukt zijn, zal ik eens een poging wagen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:30 schreef Armageddon het volgende:
Kan nog wel een weekje of twee wachten hoor
Het liefste om hiermee het plafond te dekoreren.quote:
Thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Okee, mocht het dan nog niet gelukt zijn, zal ik eens een poging wagen.
Nee, onder het tafeltje plakken. Net zoals het lipje van de sausquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het liefste om hiermee het plafond te dekoreren.
Het enige goede aan de BK is de chicken sandwich. Die zijn lekker, de rest is zooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik vind BK echt smerig. Droog vlees, zeer droog teveel brood en de service is zo mogelijk nog dramagischer dan bij McD. De milkshakes zijn vieszoet, de 'mayo' zit in zakjes en de enige lekkere friet zijn die curly fries. Nee, doe mij dan maar (een QP) bij McD.
Arnhem FRIED Negro?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:10 schreef Vork het volgende:
Sinds de opening van die tent in Arnhem heb ik me pas gerealiseerd hoeveel negers er hier eigenlijk wonen en hoe makkelijk het dan ineens wordt om daar wat aan te doen, mocht iemand dat willen
no proBLAMMO. Zit goed!quote:
Ongezien de tyfus T!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:06 schreef TALIN het volgende:
damn....
bellen ze vanuit het buitenland dat ze software hebben geinstaleerd en dat ie om een password vraagd...
hoe the neuk moet ik weten wat dat is??
ze gebruikt een MAC, heeft kodak software en vraagt om een pass??
doewie!!
uhuh belde ze net terug, srry was een pass that i was forgotten, works fine now.quote:
Do (show and) tell, ik verveel me toch de tiefus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:40 schreef TALIN het volgende:
heb wel een foto gekregen van dr op et strand ( lang verhaal ) maar ze is van origine Zweeds...
Wilde net zeggen....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:40 schreef TALIN het volgende:
[..]
uhuh belde ze net terug, srry was een pass that i was forgotten, works fine now.
heb wel een foto gekregen van dr op et strand ( lang verhaal ) maar ze is van origine Zweeds...
Dan nog....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Nou nou, een strand foto, oooeeeehhhh.
You people need to get out more.
Ik verveel me, sue me.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Nou nou, een strand foto, oooeeeehhhh.
You people need to get out more.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Same here!quote:
u bent allen uitgenodigd!quote:
2 laptops met VPN graag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:48 schreef TALIN het volgende:
[..]
u bent allen uitgenodigd!
heb nog 2 laptops die klaar moeten voor de Rimboe
4 nieuwe exchange users
de VPN naar London sodemieterd er om de 5 minuten uit.
mails die verdwijnen
een produktie die naar Limburg moet en een printer geconfigureerd moet hebben
enz.....
Oh, 10 minuten werk dus. Tops.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:48 schreef TALIN het volgende:
[..]
u bent allen uitgenodigd!
heb nog 2 laptops die klaar moeten voor de Rimboe
4 nieuwe exchange users
de VPN naar London sodemieterd er om de 5 minuten uit.
mails die verdwijnen
een produktie die naar Limburg moet en een printer geconfigureerd moet hebben
enz.....
Same here.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Belachelijk vroeg op kantoor vandaag.
Maar heb je nog geneukt ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:58 schreef HeatWave het volgende:
1 tip, ga nooit doordeweeks op stap met 4 lekkere horeca meiden waarvan 1 je ook nog erg leuk vindt......
Nee, doe het gewoon niet.
Uiteraard, maar wel braafjes met mijn eigen vriendinquote:
Ik wou zeggen. Je hebt toch een vriendin. Braaf heurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard, maar wel braafjes met mijn eigen vriendin.
Maar damn, damn, damn wat een lekkere wijven......Nienke
.
Tipje.. Eerst tester- rolletjes pakken om op lokatie te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:46 schreef Joene het volgende:
Behanguitzoeken voor de Casa
Denk het nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Je hebt toch een vriendin. Braaf heur. Niet per ongeluk de verkeerde naam geroepen?
Nee hoor, ze is altijd al mijn prinses geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:21 schreef UIO_AMS het volgende:
"prinses" ???
Wat is er met jou loos? B&W is dicht en je wordt gelijk een burgerlul met debiele koosnaampjes?
Ochtendmisselijkheid?quote:
quote:
mee eensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:17 schreef n00cL30n het volgende:
Net besloten.. dat het deze ochtend niets wordt.
Het is bijna middag. Dus dan kun je het opnieuw proberen. Waar is die portfolio voor?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:17 schreef n00cL30n het volgende:
Net besloten.. dat het deze ochtend niets wordt.
Wacht maar. Tot Janetje zover is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kop op, die misselijkheid van jou duurt maar 9 maanden...
Ik wil de interaction design kant op. Heb wel al een aantal vacatures gezien en op gereageerd, maar die vragen om een portfolio (website) waarop ik laat zien wat ik onder andere in het verleden heb gedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is bijna middag. Dus dan kun je het opnieuw proberen. Waar is die portfolio voor?
Jups!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar. Tot Janetje zover is.
Neetoch? Het zou na 12 weken toch weer over zijn??!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kop op, die misselijkheid van jou duurt maar 9 maanden...
Euh... dat kan ik nu dus voor je ontkrachten...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neetoch? Het zou na 12 weken toch weer over zijn??!!!.
Neuh... niet dat we weten... Maar vrienden van ons zijn al verder... en die meid is nogsteeds misselijk... (al iets van 18 weken ofzo)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:36 schreef k_i_m het volgende:
Jullie zijn toch nog geen 12 weken?
Dus.. Ik hoop voor jou dat het snel ophoudt... Maareuh... 12 weken is naar mijn weten een regel waar vaak uitzonderingen op zijn.quote:
Ah okequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:30 schreef n00cL30n het volgende:
Ik wil de interaction design kant op. Heb wel al een aantal vacatures gezien en op gereageerd, maar die vragen om een portfolio (website) waarop ik laat zien wat ik onder andere in het verleden heb gedaan.
Dus vandaar.
De engine is er, pixelpost, heb ff lopen tweaken, de pagina indeling is ook redelijk zoals ik het wil.
Nu alleen nog ff een beetje grafischer maken.
Mis alleen ff wat inspiratie op het grafische vlak.
Zo'n beetje wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oke [afbeelding]. Je wacht op een briljante ingeving. Maar het klinkt alsof je al een heel eind bent.
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het ziet er best tof vormgegeven uitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef n00cL30n het volgende:
Zo'n beetje wel.
Moet alleen nog ff wat meer opdrachten erin ketsen en inderdaad de briljante ingeving.
Ik ben nu zover als dit....
Moet alleen nog ff dat comment- form eruit slopen en nog wat andere dingetjes.... Maar dat kan thuis pas weer... Heerlijk als je niet naar een eigen servertje mag FTP-en..
Senks.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het ziet er best tof vormgegeven uit.
Nou nee dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar. Tot Janetje zover is.
Bedorven kipsaté doet het ook goed. En je krijgt er met wat mazzel een hersenschudding van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:38 schreef Janetje het volgende:
Nou nee dank je![]()
Ik eet liever bedorven eieren om me zo te voelen.
Lijkt her wel op.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wierp net weer even een blik op de SOA-rij (15 pax en opvallend veel groepen meisjes die samen even gaan testen) en plotseling vroeg ik mij af of je bij zo'n all in trip naar Lloret een voucher krijgt voor de SOA-test bij terugkomst.
Voor mijn gevoel wel...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:12 schreef miss_bleu het volgende:
is het al weekend?
Ik heb een onwijs vrijdaggevoel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:12 schreef miss_bleu het volgende:
is het al weekend?
uhuh !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb een onwijs vrijdaggevoel.
Je dacht dat het vrijdag was?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:35 schreef TALIN het volgende:
uhuh !
maarja de bar gaat hier toch echt pas morgen om 1 uur open, waarom zat ik net al voor de deur dan?
Trek in alcohol.quote:
Mja dat zou er wel in fietsenquote:
fietsen ... erin... fietsem dr in....quote:
Koel!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef TALIN het volgende:
[..]
fietsen ... erin... fietsem dr in....
aaarghhh lachen met de tros...dat zitten ze naast me te editten
Vooral ook koffie enzeau!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef Joene het volgende:
Hmmmz halve huis onder verhuisdozen , je moet wat over hebben voor je nieuwe casa.
Whehehehe zwanger, whehehehe!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:05 schreef k_i_m het volgende:
Jammer dat ik niet twee pakken heb meegenomen. Is Appie nog open?.
Hier tot 20:00.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:05 schreef k_i_m het volgende:
Jammer dat ik niet twee pakken heb meegenomen. Is Appie nog open?.
Same here.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:06 schreef Vork het volgende:
Hier tot 21:00 en verderop tot 22:00. Jaja, bijna beschaving.
Zelfs Misstique (ofzoiets) denkt dat ze tof is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:50 schreef Jarno het volgende:
Zelfs OO klinkt toffer dan dit topic.
Nee hoor, ik ben gewoon een slowchathoer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zelfs Misstique (ofzoiets) denkt dat ze tof is.
Vroeger zou je gewoon head-first door een vervallen bushokkie getieft worden, maar dta is mijn mneing whehehehehe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een slowchathoer.
Knock yourself out.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vroeger zou je gewoon head-first door een vervallen bushokkie getieft worden, maar dta is mijn mneing whehehehehe.
Ik sla stijl achterover van de gevatheid die in die opmerking besloten ligt.quote:
Daarom houden we van jequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een slowchathoer.
Eeehmmm, als ik zou stotteren, homo zou zijn en Tiek een latent sletje, dan zou ik je gelijk kunnen geven...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij en alle andere stotterende homo's die van latente sletjes houden?
Helaas. U bent gezakt voor de oldbie repliek test. Omdat U al 3512x gezakt bent, zijn wij genoodzaakt U niet langer te tolereren. Tot ziens, U blijft een zwakke schakel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Nu is het weinig zinnig eigenlijk....
Je bedoelt hetzelfde als toen jij nog in geen velden of wegen te bekennen was in oldbie topics? Ook toen was ik gewoon opgewekt hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:34 schreef n00cL30n het volgende:
Weer je oude ochtendhumeurtje terug gevonden Krea?
Het begrip 'oldbie' is gewoon ernstig in verval geraakt en Krea stelt dit terecht aan de orde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:34 schreef n00cL30n het volgende:
Tyfus... de morgen begint weer goed.
Weer je oude ochtendhumeurtje terug gevonden Krea?
vertaling:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bedoelt hetzelfde als toen jij nog in geen velden of wegen te bekennen was in oldbie topics? Ook toen was ik gewoon opgewekt hoor.
Maak anders gewoon een reeks aan voor je groepje. Dan komen de oldbies vanzelf wel weer terug hier.
De tyfus en koffie voor jou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
Blabla.. Heb niets zinnigs te melden... Heb te lang bij mijn vader in zijn verrekijker gezeten.... weer niet geneukt.. moest weer met de handkar....
Mag best hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het begrip 'oldbie' is gewoon ernstig in verval geraakt en Krea stelt dit terecht aan de orde.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Helaas. U bent gezakt voor de oldbie repliek test. Omdat U al 3512x gezakt bent, zijn wij genoodzaakt U niet langer te tolereren. Tot ziens, U blijft een zwakke schakel.
Koffie met tyfus aroma. Bij voorkeur met een roerstaafje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:40 schreef Kreator het volgende:
Moet de koffie door de tyfus, of de tyfus door de koffie?
Ik heb nog nooit gepretendeerd dat ik een oldbie was.quote:
*mapje met babyfoto's alvast upload*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Het enige juiste antwoord is : Make me.
*weapons of mass-deletion scherp zet*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
*mapje met babyfoto's alvast upload*
Daarom post je hier ook, en staat het onder je usernamequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gepretendeerd dat ik een oldbie was.
Goed idee: anders leef je je even in voordat je zanikt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Daarom post je hier ook, en staat het onder je username
Idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
zelfs de vrouwen die ik wél mocht neuken, vonden me eigenlijk een dikke kneus.
Oh ja... Inlezen mag ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goed idee: anders leef je je even in voordat je zanikt?
De homo!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef Kreator het volgende:
...wedden dattie dit topic ruikt?
Ik heb zelfs gehoord dat hij tegenwoordig nog maar één grotje uitwoont. Waar gaat het heen met deze wereld. Waar is de tijd van de fok-stok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:49 schreef Jarno het volgende:
De homo!
Het niveauquote:
Ik wil echt helemaal niks over U's zogenaamde fok-stok weten, Krea.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gehoord dat hij tegenwoordig nog maar één grotje uitwoont. Waar gaat het heen met deze wereld. Waar is de tijd van de fok-stok..
Nee, het lijkt me beter dat me niet aanraakt. Pas ziek geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
k zal het niet tegen je houden....
Graag!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:53 schreef Joene het volgende:
Gaan we hier discussie voeren over Oldbies ?
Doe is lief.quote:
Hoeveel tijd heb je nu trouwens uitgestippeld voor de verhuizing?quote:
In principe heb ik tot 1 september de tijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je nu trouwens uitgestippeld voor de verhuizing?
Welke race was je ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Kreator het volgende:
Zo liep ik bij de Formule 1 rond en zag daar een man lopen met een shirt dat wel leek op die van Mclaren, maar bij de aldi gekocht was. Er stond 'SuperTeam' op met wat stickers van auto's die een klein beetje op F1 auto's leken.
Zo voelt het ook een beetje in dit topic. Allemaal een stoere sticker, maar geen idee waar het van is.
Da's wel heel relaxt allemaal!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:01 schreef Joene het volgende:
[..]
In principe heb ik tot 1 september de tijd
Maar gezien alleen Witten + Behangen hoop ik volgend weekend te verhuizen of het weekend daarna.
Bij de 'zwaai hier de kutnewbies uit die zich per ongeluk in het oldbiestopic begeven-race.'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef Joene het volgende:
Welke race was je ?
Hmmm naar verwachting een droevig einde Krea.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij de 'zwaai hier de kutnewbies uit die zich per ongeluk in het oldbiestopic begeven-race.'
Het was een korte race.
Zowel solo als met mensen die helpen, heb alleen een paar sjouwers geregeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Da's wel heel relaxt allemaal!
Ook genoeg mensen die helpen of wordt het vrijwel een solo missie?
Goed bezig gozert!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Zowel solo als met mensen die helpen, heb alleen een paar sjouwers geregeld.
Voor de rest is het allemaal vrij goed te doen , 1 plafond + 1 lange wand.
Oh het vocht vast houden komt nog Kim, kun je daarna naakt in US postenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mooi wel mijn reet gepost toen het nog niet gewoon was om jezelf compleet naakt in US te posten, zelfs als je dik bent.
Ja, dit is net zoiets als dat mannen met een kleine piemel altijd zeggen dat de grootte er niet toe doet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:28 schreef Misstique het volgende:
Sommige users nemen zichzelf veel te serieus. Iedereen heeft zich geregistreerd op FOK!, omdat hij/zij daar lol aan beleeft, op wat voor wijze dan ook. Daarin staat iedereen gelijk en ik maak daarin ook geen onderscheid. Of je nou usernummer 2 of 140.000 hebt, of je zwart of rood bent, jong/oud, dik of dun, het maakt mij niet uit.
Prima als je je verheven voelt boven de rest om wat voor reden dan ook, maar verwacht niet dat ik daar rekening mee houd. Ik post gewoon mee waar ik wil.
Een oldbie had tegen Kreator gezegd dat ie de vinketering oid kon krijgen en het daarbij gelatenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:28 schreef Misstique het volgende:
Sommige users nemen zichzelf veel te serieus. Iedereen heeft zich geregistreerd op FOK!, omdat hij/zij daar lol aan beleeft, op wat voor wijze dan ook. Daarin staat iedereen gelijk en ik maak daarin ook geen onderscheid. Of je nou usernummer 2 of 140.000 hebt, of je zwart of rood bent, jong/oud, dik of dun, het maakt mij niet uit.
Prima als je je verheven voelt boven de rest om wat voor reden dan ook, maar verwacht niet dat ik daar rekening mee houd. Ik post gewoon mee waar ik wil.
Mocht je het toch doen, geef dan een gil, dan kijk ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:29 schreef k_i_m het volgende:
Tenminste, als er niemand blind van wil worden.
....je mist het principe van een oldbie topic. Bovendien ben je een ontzettende huilie die het niet kan verteren dat ze eigenlijk nergens bij hoort, zelfs niet nadat je uit pure wanhoop maar mod bent geworden. Als er nergens onderscheid gemaakt zou worden, zouden we net zo goed 1 groot topic kunnen maken voor fok. Dat doen we niet omdat we graag in bushokjes denken. Ergo: begin een eigen clubje, met andere nietszeggende users die ergens bij willen horen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:28 schreef Misstique het volgende:
Newbclion (ofzo) had het beter door ieg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:29 schreef Havoc het volgende:
[..]
Een oldbie had tegen Kreator gezegd dat ie de vinketering oid kon krijgen en het daarbij gelaten.
...samen met Xray een Moslim-terreur-dreigfoto gemaakt. Daarna in de fik gestoken en coke er vanaf gesnoven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef k_i_m het volgende:
Hee wat was er nou ook alweer met die fok stok?. U. had hem in beslag genomen en toen ging ie mensen afpersen toch? Of heeft hij hem in de fik gestoken? Mijn geheugen laat me in de steek
.
Krijg de vinkentering, jij resultaat van 4 generaties inteelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:28 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef k_i_m het volgende:
Hee wat was er nou ook alweer met die fok stok?. U. had hem in beslag genomen en toen ging ie mensen afpersen toch? Of heeft hij hem in de fik gestoken? Mijn geheugen laat me in de steek
.
Hey Pisvlek, alles goed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:47 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Krijg de vinkentering, jij resultaat van 4 generaties inteelt.
Hey. Homo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:47 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Krijg de vinkentering, jij resultaat van 4 generaties inteelt.
...leg dat maar es uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef Jarno het volgende:
Kijk, nú is het pas een oldbie topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |