in et Twents en Glasswigian betekend et huis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Idd, Huus is geen bestaand woord...
geen bestaand woord dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
in et Twents en Glasswigian betekend et huis.
nee maar wel mooi dat ze in Glassgow afgelopen weekend wisten dat ik niet naar huus wilde...quote:
en? nog Milka gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef miss_bleu het volgende:Dit was mijn vakantie
Nu moet ik weer heeeel lang wachten
[afbeelding]
nee wel een heleboel water en modderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef TALIN het volgende:
[..]
en? nog Milka gehad?
lang geleden!
doe es ff verslag?
Man, wees blij dat er iets staatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
En merel staat weer niet in de OP.
Wat een hoop modder. Verder wel tof gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef miss_bleu het volgende:Dit was mijn vakantie
Nu moet ik weer heeeel lang wachten
[img=578xnull]http://www.miss-bleu.nl/fotoboek2/pictures/11dagencampzone.jpg[/img]
Veel plezier daar Ripquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Zwaai! Doei Oldbies! niet vergeten wie ik ben als ik over 3 weken weer gezellig voorbij kom he?
Hou je bek, homoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Wie is die newbie? En danbedoel ik niet kwahgib.
Hoi Rip... veel Sucksesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Zwaai! Doei Oldbies! niet vergeten wie ik ben als ik over 3 weken weer gezellig voorbij kom he?
Fijne vakontsie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Rip doet anaal?quote:
En dat is vreemd/raar/apart omdat?quote:
dag schoonheid !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Het was meer zoiets van: liggen, benen wijd, verveeld op horloge kijken en klaar was vriendlief?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef k_i_m het volgende:
Dat zou ik nou niet regelrecht met lol willen associeëren.
dudette,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef k_i_m het volgende:
Dat zou ik nou niet regelrecht met lol willen associeëren.
Chocolate Chip cookiesquote:
Het worden was okayequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was meer zoiets van: liggen, benen wijd, verveeld op horloge kijken en klaar was vriendlief?
Wat lief van je!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
dudette,
ik weet dat je bezwangerineerd bent maar je lijkt wel het system of a down te hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da'wissiknie'... Niet dat ik iets aan deze informatie heb... Maar dawissiknie'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is vreemd/raar/apart omdat?.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was meer zoiets van: liggen, benen wijd, verveeld op horloge kijken en klaar was vriendlief?
WB!. Hoe was het?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef Joene het volgende:
Back from ze holidays !
In alle betekenissen van het woord?quote:
In alle kuukskequote:
Mooi zo Joenquote:
Da's vast niet omdat ze z'n portemonaie gevonden hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:11 schreef TALIN het volgende:
huisgenoot belt net, politie met huiszoekingsbevel....
ze zoeken mn andere huisgenoot, de ik in een half jaar 3x heb gezien
hij moest direct de politie bellen als ie thuis kwam...
Overigens is 44graden buitentemperatuur niet bevordelijk.quote:
Oh, dan hoef je je ook niet zo dik te kleden. Lekker makkelijk. Wel wárm zeg, damn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:31 schreef Joene het volgende:
Overigens is 44graden buitentemperatuur niet bevordelijk.
Redelijk warm jaquote:
Je had wel wat warmte deze kant op mogen blazenquote:
ik hoorde het ja, bosbrand naast de campsite is overigens ook een geheel nieuwe ervaring.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je had wel wat warmte deze kant op mogen blazen. Regen, donder ende bliksem was het hier.
Oh fijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:10 schreef Joene het volgende:
ik hoorde het ja, bosbrand naast de campsite is overigens ook een geheel nieuwe ervaring.
Geen last van opzich behalve een grijze horizon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh fijn.. Nog veel last van gehad uiteindelijk? Geen creapy evacuatiedrama's?
Afgelopen zaterdag 5 keer. Ik was even bang voor slijtage of permantente schade, maar de wonden genezen aardig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef Joene het volgende:
Iemand nog geneukt de afgelopen 2 weken ?
Netjes Krea, dan heb je toch zo een 10 minuten beweging gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 5 keer. Ik was even bang voor slijtage of permantente schade, maar de wonden genezen aardig.
Check.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef Joene het volgende:
Bevalt dat nou zo'n realdoll?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:51 schreef Kreator het volgende:
Ik heb toch aardig getrainde buikspieren, maar ik had wel spierpijn ja.
Ik heb zo'n nieuwe, die praat en een mening heeft. Soms wil ze zelfs wat zeggen zonder dat er iets gevraagd is.quote:
Checkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef Joene het volgende:
echte slijtage verschijnselen komen pas na 8 keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 5 keer. Ik was even bang voor slijtage of permantente schade, maar de wonden genezen aardig.
Iets met vrouwen en één keer in de maand. Snif.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Komop Oldbies, we zouden hier onderling moeten vragen wie er langer dan 2 dagen NIET geneukt heeft lijkt me..... we zijn PUB niet.
Wasknijper op de neus en beffen maar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met vrouwen en één keer in de maand. Snif.
Hè bah! Heb je nog garantie? Misschien kan je nog ruilen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zo'n nieuwe, die praat en een mening heeft. Soms wil ze zelfs wat zeggen zonder dat er iets gevraagd is.![]()
Kuukske beft niet denk ik, al zou JDude dat wel interessant vinden....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wasknijper op de neus en beffen maar?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef Kreator het volgende:
Dat jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kuukske beft niet denk ik, al zou JDude dat wel interessant vinden....
langer dan twee dagen niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Komop Oldbies, we zouden hier onderling moeten vragen wie er langer dan 2 dagen NIET geneukt heeft lijkt me..... we zijn PUB niet.
Mwa.. Mag het ook alleen maar bij ringsteken blijven dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
Neuken is zeau 1990.
Oohw.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:35 schreef Kreator het volgende:
..ik doelde dus op je vriend hè.
Jij bent weer aan het handkarrenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Alleen noobs neuken nog.
Hehe, lekker wakker worden met de politie in je huisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:01 schreef TALIN het volgende:
smorgens everyone!
koffie met : Fatal flowers - Both ends burning
nou mn huisgenoot is van zn bed gelicht en aangehouden, had zich niet aan zn voorwaardelijk gehouden blijkbaar, ik heb em het afgelopen half jaar maar 3 x gezien dus ik mis em niet.
verder, file op de binnenring en zon vandaag.
nu de exchangeserver nog ff schoppen
klinkt goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
Ik heb hier trouwens echt de leukste shwarma-turk in de straat ooit. Goed voorbeeld van hoe het ook kan zeg maar.
Is een gezinnetje die hier een zaakje zijn begonnen. Ik dacht, ach ik probeer het een keer en wat bleek? Echt ongelooflijk lekker eten. Niet vet, niet vies, gewoon precies lekker. Ze beginnen altijd een praatje in gebrekkig nederlands en zijn het volgens mij ook niet echt gewend om nederlandse klanten te hebben, maar vinden het wel prachtig, dus sinds een tijdje kom ik daar 1x per week. Gisteravond bestelde ik een turkse pizza shwarma en toen kreeg ik een heel verhaal over een speciale turkse pizza die niet op de kaart stond, die hij altijd voor z'n familie maakte bij speciale gelegenheden. Die zou hij de volgende keer voor mij maken, omdat ik moest ervaren hoe echt speciaal eten smaakt.
Oh en de keuken is open, schoon en nieuw.. Wendy Grill
ach ja, de tijd die ik in Z-Afrika heb doorgebracht kwamen ze geregeld weer een backpacker van zn bed lichten, zat je weer een avond in je onderbroek, hemd en slippers op een politiebureau te bewijzen wie je was, want iedereen moest dan altijd mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, lekker wakker worden met de politie in je huis
Ik wil niet eens weten wat voor een sausquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:42 schreef k_i_m het volgende:
Die bij mij achter wel! Lekker knapperig en goede saus.
..op een hoek vd Kuipersdijk. (kant vd binnenstad)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:07 schreef TALIN het volgende:
adres zou ook wel handig zijn aangezien ik dit weekend weer in et Oosten door ga brengen.
Daarom ook altijd een frietje zonder hier. Thuis maak ik wel sate en pleur ik er echte mayo bij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, mayonaise mag je het niet noemen natuurlijk. Tegenwoordig hebben ze alleen maar fritessaus.
Je moet maar eens opletten in wat voor een ranzige meuk je de komende tijd nog trek in gaat krijgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind patat de laatste tijd het lekkerst als het bijna koud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |