in et Twents en Glasswigian betekend et huis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Idd, Huus is geen bestaand woord...
geen bestaand woord dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
in et Twents en Glasswigian betekend et huis.
nee maar wel mooi dat ze in Glassgow afgelopen weekend wisten dat ik niet naar huus wilde...quote:
en? nog Milka gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef miss_bleu het volgende:Dit was mijn vakantie
Nu moet ik weer heeeel lang wachten
[afbeelding]
nee wel een heleboel water en modderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef TALIN het volgende:
[..]
en? nog Milka gehad?
lang geleden!
doe es ff verslag?
Man, wees blij dat er iets staatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
En merel staat weer niet in de OP.
Wat een hoop modder. Verder wel tof gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef miss_bleu het volgende:Dit was mijn vakantie
Nu moet ik weer heeeel lang wachten
[img=578xnull]http://www.miss-bleu.nl/fotoboek2/pictures/11dagencampzone.jpg[/img]
Veel plezier daar Ripquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Zwaai! Doei Oldbies! niet vergeten wie ik ben als ik over 3 weken weer gezellig voorbij kom he?
Hou je bek, homoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Wie is die newbie? En danbedoel ik niet kwahgib.
Hoi Rip... veel Sucksesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Zwaai! Doei Oldbies! niet vergeten wie ik ben als ik over 3 weken weer gezellig voorbij kom he?
Fijne vakontsie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Rip doet anaal?quote:
En dat is vreemd/raar/apart omdat?quote:
dag schoonheid !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Het was meer zoiets van: liggen, benen wijd, verveeld op horloge kijken en klaar was vriendlief?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef k_i_m het volgende:
Dat zou ik nou niet regelrecht met lol willen associeëren.
dudette,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef k_i_m het volgende:
Dat zou ik nou niet regelrecht met lol willen associeëren.
Chocolate Chip cookiesquote:
Het worden was okayequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was meer zoiets van: liggen, benen wijd, verveeld op horloge kijken en klaar was vriendlief?
Wat lief van je!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
dudette,
ik weet dat je bezwangerineerd bent maar je lijkt wel het system of a down te hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da'wissiknie'... Niet dat ik iets aan deze informatie heb... Maar dawissiknie'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is vreemd/raar/apart omdat?.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was meer zoiets van: liggen, benen wijd, verveeld op horloge kijken en klaar was vriendlief?
WB!. Hoe was het?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef Joene het volgende:
Back from ze holidays !
In alle betekenissen van het woord?quote:
In alle kuukskequote:
Mooi zo Joenquote:
Da's vast niet omdat ze z'n portemonaie gevonden hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:11 schreef TALIN het volgende:
huisgenoot belt net, politie met huiszoekingsbevel....
ze zoeken mn andere huisgenoot, de ik in een half jaar 3x heb gezien
hij moest direct de politie bellen als ie thuis kwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |