abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52070858
Al die tegenstrijdige verhalen over hoe het gaat...
pi_52070888
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:47 schreef Isegrim het volgende:
Al die tegenstrijdige verhalen over hoe het gaat...
tja zo ging het bij mijn vader toen hij die man zag springen.
mama van 3 kids!
pi_52071338
Ik heb een keer in de trein gezeten opeens voelt iedereen een hobbel,zegt m'n buurman'hebben ze tegenwoordig ook al drempels op het spoor'.Wat bleek was er iemand op de spoorrails gaan liggen.

Niet grappig achteraf.
pi_52075368
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef vlug het volgende:
Ik heb een keer in de trein gezeten opeens voelt iedereen een hobbel,zegt m'n buurman'hebben ze tegenwoordig ook al drempels op het spoor'.Wat bleek was er iemand op de spoorrails gaan liggen.

Niet grappig achteraf.
waarom? tuurlijk is het rot voor de desbetreffende persoon dat het leven hem niet gegund was, maar om daar nou zo dramatisch over te gaan doen..

mensen zouden zo moeten reageren en aan hem denken vóór die besluit te springen
pi_52075772
quote:
Duderinnetje(Forum Admin) - vrijdag 3 augustus 2007 @ 01:47
Herstel, deze moet het zijn. (Nog) niet te zien via uitzendinggemist.
Ik heb een mailtje naar de Vara gestuurd en dit is hun antwoord:

Bedankt voor uw e-mail. Helaas wordt 'Dag Mams' niet op korte termijn herhaald en is hij niet terug te zien via uitzendinggemist. De documentaire zal in de toekomst nog wel worden herhaald maar het is nog niet bekend wanneer.

Met vriendelijke groet,

José van Elk
VARA Publieksvoorlichting
I HATE MUSIC
pi_52076622
zonde, had hem ook wel willen zien.

ik meen ook dat er sinds enkele jaren een apart team is die de resten mogen opruimen. btw, sommige reacties met daarin springers die in 1001 stukjes liggen, dat lijkt me wel meevallen.

afhankelijk van de manier van springen en op het "juiste ogenblik":
- je kan weggesmeten worden waarbij je van alles kapot hebt, maar niet in 1001 stukjes ligt
- je kan van te voren gaan liggen waarbij je in enkele grote delen versnipperd (indien je pecht hebt worden de stukken door zuiging e.d. opnieuw over de rails geblazen en onder de wielen verpulverd)
- je springt er precies voor waarbij je eerst tegen de voorkant aankomt en daarna onder de trein komt en alsnog verpulverd wordt. Als je geluk hebt ben je door de klap al bewusteloos en merk je niets meer van de verpulvering.

Heb trouwens een hekel aan zelfmoordenaars, zo egoistisch. Maar goed zelfbeschikking e.d. dus zal niemand tegenhouden. Maar doe het dan wel bij je eigen en dan met medicijnen ofzo,zodat je alleen je familie er mee hebt en niet een machinist en omstanders. Geeft niet zo'n troep
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
pi_52076856
Ik heb het een keer per ongeluk gezien. Kwam uit het dorp fietsen en moest wachten bij een dicht spoor. Drie lakens op het spoor. De brandweer verzamelde stukken en daarna spoten ze het spoor schoon, met water uit de bluswagen.
uit een aspergernest
pi_52078295
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:18 schreef wendytje het volgende:
Ik heb het een keer per ongeluk gezien. Kwam uit het dorp fietsen en moest wachten bij een dicht spoor. Drie lakens op het spoor. De brandweer verzamelde stukken en daarna spoten ze het spoor schoon, met water uit de bluswagen.
Hoe lang is dat geleden?
pi_52078512
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:13 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Hoe lang is dat geleden?
poeh..... wel 12 jaar denk ik..... Hoezo?
uit een aspergernest
pi_52079693
jammer dat we die uitzending niet meer kunnen zien
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:13:31 #186
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_52079829
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Tegenwoordig hoor ik anders regelmatig 'in verband met een aanrijding met een persoon'. Dus ik denk dat een wisselstoring wel degelijk een wisselstoring is.
Sinds kort maken ze het idd vaker bekend als er een springer is geweest
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:26:43 #187
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_52080141
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef Re het volgende:

[..]

jawel, die missen dan een paar benen of armen
Zullen ze balen

Mislukt hen dat óók al
pi_52081486
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef student_van_het_leven het volgende:

Heb trouwens een hekel aan zelfmoordenaars, zo egoistisch.
Jij zou het beter vinden als iemand die geen vreugde in het leven kent, blijft doorleven voor anderen...? Het is eerder egoïstisch om iemand te willen dwingen om door te leven omdat wij hem niet kwijt willen...
pi_52086780
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef student_van_het_leven het volgende:
zonde, had hem ook wel willen zien.

ik meen ook dat er sinds enkele jaren een apart team is die de resten mogen opruimen. btw, sommige reacties met daarin springers die in 1001 stukjes liggen, dat lijkt me wel meevallen.

afhankelijk van de manier van springen en op het "juiste ogenblik":
- je kan weggesmeten worden waarbij je van alles kapot hebt, maar niet in 1001 stukjes ligt
- je kan van te voren gaan liggen waarbij je in enkele grote delen versnipperd (indien je pecht hebt worden de stukken door zuiging e.d. opnieuw over de rails geblazen en onder de wielen verpulverd)
- je springt er precies voor waarbij je eerst tegen de voorkant aankomt en daarna onder de trein komt en alsnog verpulverd wordt. Als je geluk hebt ben je door de klap al bewusteloos en merk je niets meer van de verpulvering.

Heb trouwens een hekel aan zelfmoordenaars, zo egoistisch. Maar goed zelfbeschikking e.d. dus zal niemand tegenhouden. Maar doe het dan wel bij je eigen en dan met medicijnen ofzo,zodat je alleen je familie er mee hebt en niet een machinist en omstanders. Geeft niet zo'n troep
Neem een flinke tomaat. Neem een flinke plank. Sla er op, en je hebt een schaal 1:10 zelfdoding.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_52087306
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 01:47 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
(29 juni).
Altijd leuk zulke mensen. .
De Delft-zuidbrug *die brug over het station delft-zuid* is een mooi plekje voor je gezellige plannetjes
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:15:06 #191
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_52087469
Ik heb wel eens witte stukjes onder de wielen vandaan zien vliegen, toen mijn trein over iemand heen reed. Iemand enig idee wat dat geweest kan zijn?

(Heb ik me altijd afgevraagd)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_52088894
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb wel eens witte stukjes onder de wielen vandaan zien vliegen, toen mijn trein over iemand heen reed. Iemand enig idee wat dat geweest kan zijn?

zijn/ haar tanden?
pi_52088984
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jij zou het beter vinden als iemand die geen vreugde in het leven kent, blijft doorleven voor anderen...? Het is eerder egoïstisch om iemand te willen dwingen om door te leven omdat wij hem niet kwijt willen...
Nope, ik zou niemand dwingen. Zelfbeschikking mijn vriend, Als iemand dood wil moet diegene dat vooral doen. het liefste wel op een manier die de minste troep geeft.
Er zijn genoeg instanties die je kunnen helpen met je problemen. Het egoistische van zelfmoordenaars is dat ze niet aan hun omgeving denken en meestal de vreemdste manieren kiezen voor zelfmoord zoals bv voor de trein.

Hang jezelf gewoon op, neem een overdosis medicijnen, sla jezelf kapot met een hamer, wat maakt mij het uit, maar doe het in vredesnaam op je eigen kamer en niet publiekelijk.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:11:31 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_52089050
Maar daar gaat dit topic niet over. Open anders een apart topic
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_52090281
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:

Stukjes hersens
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_52090606
reactie op iets van de vorige pagina

Mijn moeder heeft voor haar trouwen machinisten en conducteurs begeleid die het hadden meegemaakt dat iemand voor hun trein sprong. Mannen van half de dertig die compleet op van de zenuwen waren omdat er al een keer of tien iemand voor hun trein was gesprongen. Brr.
Vivre
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 01:50:09 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52090654
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:38 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Ik heb een mailtje naar de Vara gestuurd en dit is hun antwoord:

Bedankt voor uw e-mail. Helaas wordt 'Dag Mams' niet op korte termijn herhaald en is hij niet terug te zien via uitzendinggemist. De documentaire zal in de toekomst nog wel worden herhaald maar het is nog niet bekend wanneer.

Met vriendelijke groet,

José van Elk
VARA Publieksvoorlichting
Jammer, ik had het wel willen zien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_52090760
Gemiddeld maak je het als machinist / conducteur 2 keer mee in je leven....
pi_52091971
10000 stukjes dat valt wel mee
meeste blijft heel en stukken die niet binnen een normale schaal liggen blijven liggen en dat eten de vogels op. zo erg is het allemaal niet.
2 keer heeft iemand voor mijn neus de treinvan voren geknuffeld en 1 keer was het zoon 50 meter verderop deze was wel stuk. alleen zijn onderlichaam zat nog vast gekneld aan het koppelstuk.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_52092126
Luguber maar opvallend interessant topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')