Mij is verteld dat dat te maken heeft met logistieke redenen. Vaak zijn die psychiatrische inrichtingen heel oud en hadden ze vroeger de trein nodig om het een en ander te vervoeren. Daarom grenzen veel psychiatrische inrichtingen aan een spoorlijn.quote:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Naast psychiatrische inrichtingen e.d. waarschijnlijk?
Wolfheze ligt strak naast een drukke spoorlijn, is dat toeval?
jawel, die missen dan een paar benen of armenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er eigenlijk wel eens mensen die dit overleven?
Ja hoor, heb het wel eens gehoord. Ben je je ledenmaten kwijt ofzo, wordt het voor de volgende keer ook moeilijker weer een zelfmoord uit te voeren lijkt me.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er eigenlijk wel eens mensen die dit overleven?
Doet me denken aan deze klassiekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, heb het wel eens gehoord. Ben je je ledenmaten kwijt ofzo, wordt het voor de volgende keer ook moeilijker weer een zelfmoord uit te voeren lijkt me.
Huh, ken ik niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze klassieker
[afbeelding]
![]()
Lijkt meer een steekvlam dan bloed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Monty Python and the search of the Holy Grail :equote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:
Serieus, ramptoerist dat je dr bentquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
OmgWas ze dan nog wel 'bij' of was het alleen dat ze nog ademde en al ver heen was?
Dat is toch de eerste vraag die bij iedereen opkomt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Serieus, ramptoerist dat je dr bent.
Hoe vaak heb je het al meegemaakt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:29 schreef Klinger het volgende:
Hoe het dan echt zit:
Een intact lichaam gaat gewoon de kist in, lijt me duideljk.
Is een lichaam uiteen gereten, dan worden herkenbare lichaamsdelen opgeruimd, de kleine onherkenbare delen zijn voor de kraaien..
Het opruimen opzich gebeurt door brandweer/politie. Dit wordt gelijk gecombineerd met het sporen onderzoe door de politie. Daarom staat een trein zolang stil na een aanrijding.
Voor wat betreft het afdekken na een aanrijding, dat is in principe voor de conducteur. De machinist heeft immers de klap al gezien/gevoeld. Dit is echter geen harde regel.
Als de conducteur het niet aankan, is de machinist vrij om dit te doen.
Zelf ben ik tot nu toe altijd samen met de conducteur teruggelopen en hebben we samen de zaak afgedekt. Het "laken" is gewoon een lap plastic van 3x3 meter. Hiervan zitten er een aantal in de afdekkist. Ook zitten er latex handschoenen in.
Hoe ik dit weet; ik ben al een fors aantal jaren machinist met wat dat betreft genoeg ervaring achter m'n kiezen. Helaas...
Iedereen vraagt het zich toch wel af... Ik hoef t zelf niet in real-life te zienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Serieus, ramptoerist dat je dr bent.
Lijkt me dat één keer al te veel is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:37 schreef Klinger het volgende:
Genoeg, daar wil ik het graag bij laten....
De gestichten van Beilen en Assen liggen ook tegen het spoor aan. Zou dat nu werkelijk met de logistiek te maken hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Mij is verteld dat dat te maken heeft met logistieke redenen. Vaak zijn die psychiatrische inrichtingen heel oud en hadden ze vroeger de trein nodig om het een en ander te vervoeren. Daarom grenzen veel psychiatrische inrichtingen aan een spoorlijn.
Dat heb ik ooit gehoord. Het lijkt me wel aannemelijk...quote:De gestichten van Beilen en Assen liggen ook tegen het spoor aan. Zou dat nu werkelijk met de logistiek te maken hebben?
soooo, grappig man!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef bijdehand het volgende:
En dan komt de machinist thuis en dan zegt ie zo: 'Vrouw, kinders, we eten de hele week gehakt!'
In Rosmalen was er eerst zo'n jongen die voor de trein wilde springen en toen kwam ie tegen de zijkant![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef bijdehand het volgende:
En dan komt de machinist thuis en dan zegt ie zo: 'Vrouw, kinders, we eten de hele week gehakt!'
In Rosmalen was er eerst zo'n jongen die voor de trein wilde springen en toen kwam ie tegen de zijkant![]()
Als je het doet, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef bijdehand het volgende:
inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Re het volgende:
Delft is ook zo'n leuk "stukje"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |