Met je normale gear?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef Mauro het volgende:
Oh trouwens: 11.5k unbuffed (mage)
Dan krijg je een lvl 70 char met imba gear.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat gebeurt er dan als je Copy a Premade Character doet ?
En pwnzr je iedereen op de PTR server want niemand is zo slim als jij om een premade te pakken ipv hun oude vertrouwde charquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan krijg je een lvl 70 char met imba gear.
Op een andere server ? En mn oude char blijft ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan krijg je een lvl 70 char met imba gear.
Yep.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op een andere server ? En mn oude char blijft ?
Vandaar dat al die Warlocks die me duellen op de PTR geen reet snappen van hun class.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En pwnzr je iedereen op de PTR server want niemand is zo slim als jij om een premade te pakken ipv hun oude vertrouwde char.
Elemental is wel erg gaaf in pvp.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef tonks het volgende:
Mauro!
Zou ik respeccen naar 17/044 voor pvp? Ben nu 0/19/42
Mischien ? Ik zal ff kijken voor jouquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Clent downloaden en installeren misschien?
Is een van de beste specs voor arena mages :pquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef Mauro het volgende:
btw tonks, heb je de huidige spec van die mage gezien
Arena ja. Maar PvE?????????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Is een van de beste specs voor arena mages :p
Preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar dat al die Warlocks die me duellen op de PTR geen reet snappen van hun class.
Je normale WoW.exe klikken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan nu dus alleen op de test realms. Hoe kom je dan weer op de andere ?
nm, confirmed fake including torjans.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:20 schreef Parajeweet het volgende:
iemand die p2p download van gelekte northrend trailer al gechecked op fakeness?
Ja of klikken. Waarom denkje dat er zovaak portals worden gemaakt daarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:25 schreef Jimbo het volgende:
hey die AFKers in AV he , zijn dat nou botjes die ze elke nogwat sec laten bewegen of ?
Ik heb een speedpad waarmee ik een tobo-macro kan maken die ik kan cyclen. dus bijvoorbeeld iedere minuut een spatiebalk-tik ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja of klikken. Waarom denkje dat er zovaak portals worden gemaakt daar.
Ja dat is dus een 'banable-offence' ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb een speedpad waarmee ik een tobo-macro kan maken die ik kan cyclen. dus bijvoorbeeld iedere minuut een spatiebalk-tik ofzo
Dat heb ik dus ook, vermoed dat het inderdaad 3 dagen duurt..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef Vlad_Tepes het volgende:
Hmmm, ik heb nu ook een lvl 70-char ge-copyd maar duurt dat echt 3 dagen voordat de char zichtbaar wordt? Want vooralsnog staat er niks in de lijst......![]()
macquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef tonks het volgende:
Had ik een filmpje gemaakt van mij vs een kutrogue is het vette shit kwaliteit geworden!
Nee ik had de instellingen denk ik gewoon verkeerdquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik had de instellingen denk ik gewoon verkeerd
http://video.google.com/videoplay?docid=335314867214702865
quote:
ah, vandaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:25 schreef tonks het volgende:
nee dit is gewoon met een ander programma hoordit is niet op ptr.
rogue enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef Tain het volgende:
bandagenature's swiftness + healing wave ftw
Stond je nou stil toen je richtte ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Zag je hoe ik die fel iron bomb in zijn FACE gooide?
Ja ik zit op magquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:40 schreef tonks het volgende:
Hmm HSG je speelt toch op magtheridon? Heb je applied bij nihilum?
Zal er eens op letten of ik die mensen tegenkom in BGquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja ik zit op mag
En nee niet bij Nihilum das me iets té hardcore..:P bij EYEBALLERS WoW hadden ze members nodig..ben benieuwd![]()
Oh, PVP. Nee dan betekent rood gewoon vijandelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:23 schreef DaFan het volgende:
Bedankt tot zover
Dat geel/rood ging dus over PvP. Rood = altijd aanvallen? Lijkt me dan vreemd omdat er toch iemand achter de knoppen zit toch?
Die frameratequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik had de instellingen denk ik gewoon verkeerd
http://video.google.com/videoplay?docid=335314867214702865
Moet toch als je een bom gooit? in ieder geval bij het gooien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Stond je nou stil toen je richtte ?
Hahaha..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef Tain het volgende:
bandagenature's swiftness + healing wave ftw
Ik weet niet wat je bent maar als je leer aan kunt moet je van cloth afblijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:33 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil meer leather met spelldamage zo moeilijk om leather gear te halen voor een lazerowl. Loop nu maar met cloth rond. Maar iedere keer als er wat leuke cloth dropt gaan de mages zeuren waarom ik ook need
Is met alle items eigenlijk wel zo, vind het niet nodig om op Leather of op Cloth te bieden terwijl ik een mail-drager ben en dan die klote paladins die dan wel op mijn items gaan biedenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bent maar als je leer aan kunt moet je van cloth afblijven.
Als mage zijnde weet ik dat er tyfusweinig goeie drops zijn met lekkere spelldamage.
Dus ja, ze hebben recht om te zeuren als jij need op cloth
Paladins denken dat ze alles zijn dat is nu toch wel zon beetje bekent? Gewoon net zo hard op hun items gaan rollen en zeggen dat je het voor je alt nodig hebt of je enchanting. Stelletje galdiolen laat eerst eens iemand rollen die het nodig heeft ipv iets wat helemaal niet voor hun is. Is net als een warrior die in priest gear gaat rond rennenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Is met alle items eigenlijk wel zo, vind het niet nodig om op Leather of op Cloth te bieden terwijl ik een mail-drager ben en dan die klote paladins die dan wel op mijn items gaan bieden
Volgens mij is een Fel Iron Bomb toch gewoon een Grenade ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:49 schreef Necrodeath het volgende:
Moet toch als je een bom gooit? in ieder geval bij het gooien.
Als het grenades zijn niet
Dat wel ja, maar aangezien je dus kan blijven rennen tijdens het richten, blijven het heerlijke dingen voor in PvP.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef tonks het volgende:
Maar fel iron bomb hebben wel een cast time helaas. en frost grenades ook.
Gepost daar door Tainquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:54 schreef Fathom het volgende:
WoW: Wrath of the Lich King naam volgende expansion?
Zie het probleem niet van een hogere level capquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:02 schreef tonks het volgende:
Nouja als die levelcap komt dan krijgen we ook nieuwe talents weer net als toen tbc aangekondigd was
Ja precies maar dat vind ik ook van 60 en van 70quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:05 schreef tonks het volgende:
Het probleem van een nieuwe levelcap zie ik ook niet echt, ik zie wel een probleem met alts. Ik heb echt geen zin om een NIEUWE alt van level 1 naar 80 te levellen dat is gestoord.
Een gast van Blizzard zei dat als je nog niet eens klaar bent met Karazhan als de nieuwe expansion er is, je gewoon door moet gaan met waar je was, en niet moet letten op progress van anderen die bv. BT al farmen....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef Mauro het volgende:
Moeten ze niet te snel doen, de levelcap verhogen
Dan gebeurt er met Mount Hyjal precies hetzelfde als wat er met Naxxramas is gebeurt. 99% vna de mensen die daar nog nooit naar binnen zijn geweest en het dus ook steeds moeilijker wordt om daar binnen te komen omdat mensen niet meer de moeite nemen om attuned te worden in pre-tbc, pre-next-patch raid instances.
Beetje jammer dan imho.
Wij krijgen bijna geen enkele application binnen bij het guild waarvan de eigenaar van het karakter attuned is voor:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een gast van Blizzard zei dat als je nog niet eens klaar bent met Karazhan als de nieuwe expansion er is, je gewoon door moet gaan met waar je was, en niet moet letten op progress van anderen die bv. BT al farmen....
Reken trouwens maar op een release in Februari 2008.
en als je slim bent, koop je 'm niet en ga je over naar Age of Conan of Warhammer Online, of zouden mensen na 3 jaar raiden nog steeds door willen gaan met raids ?
Dat weet ik. en dat is ook precies mijn punt. als ze nu snel die levelcap omhoog gaan gooien zal er bijna niemand de questline "Trail of the Naaru" hebben volbracht.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:25 schreef Fathom het volgende:
Zoveel mensen met naxx attuned zijn er ook niet.
Ik kwam laatst Scarlet monastary niet eens inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:28 schreef Fathom het volgende:
Das waar ja... Maar vergeet neit dat veel mensen ook gewoon niet raiden. Wat mij betreft mogen ze veel meer 5 mans maken. of in ieder geval de oude instances heroic zou al iets tofs zijn. Maar level cap naar 80 kun je vergif op innemen.
En dat geloof jijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Reken trouwens maar op een release in Februari 2008.
Denk het niet. Meeste mensen zijn al redelijk uitgekeken op de expansion en niet te vergeten dat aan het einde van dit jaar al heel veel guilds de Black Temple klaar hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat geloof jij. Ik hou het nog steeds op eind 2008. 1 jaar is te snel als je het mij vraagt
.
Was met 1.x ook zo. Mensen waren MC redelijk snel zat. Toen krijgen ze BWL, Ony en toen Naxx dus zal me niet verbazen als we eerst nog een zooi patches uitbrengen voor de expension (en hoop het ook).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef Fathom het volgende:
[..]
Denk het niet. Meeste mensen zijn al redelijk uitgekeken op de expansion en niet te vergeten dat aan het einde van dit jaar al heel veel guilds de Black Temple klaar hebben.
Ik geloof het zeker ja, aangezien ze geroepen hebben 1 x per jaar een expansion uit te willen brengen, en ze moeten gaan concurreren met Age of Conan (november) en Warhammer Online (Q1 2008).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat geloof jij. Ik hou het nog steeds op eind 2008. 1 jaar is te snel als je het mij vraagt
.
Ja precies, daarnaast kun je met patches ook heel veel dingen toevoegen. Kijk maar eens naar wow toen het uit kwam en wow (zonder TBC) hoe het er uit zag eind vorige jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef tonks het volgende:
Blizzard richt zich nu veel meer op casual gamers (In your face nihilum) dus ik denk eerder eind 2008 dan begin 2008 hoor.
Niemand gaat die twee kutspellen spelen, kk?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik geloof het zeker ja, aangezien ze geroepen hebben 1 x per jaar een expansion uit te willen brengen, en ze moeten gaan concurreren met Age of Conan (november) en Warhammer Online (Q1 2008).
Dat is best een goeie ja. Of het nou patches of expensions worden ik blijf wel door spelen zolang er maar nieuwe dingen bij komen en speelbaar zijn voor mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik geloof het zeker ja, aangezien ze geroepen hebben 1 x per jaar een expansion uit te willen brengen, en ze moeten gaan concurreren met Age of Conan (november) en Warhammer Online (Q1 2008).
Hopelijk blijft het grootste gedeelte van de WoW-community inderdaad weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Niemand gaat die twee kutspellen spelen, kk?
10quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:10 schreef Pritt het volgende:
Even vraagje tussendoor: Met hoeveel FPS spelen jullie?
Ik zit een beetje te twijvelen tussen preform en de looks.
Van mij mogen ze oprotten uit wowquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het grootste gedeelte van de WoW-community inderdaad weg.![]()
Wie ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Van mij mogen ze oprotten uit wow.
Die dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wie ?
Ik hoop iig dat die gasten van 12 die de officiele fora vol spammen met Nerf dit en Nerf dat posts lekker WoW blijven spelen.
Hangt een beetje af wat ik doe maar zit meestal tussen de 6 en 30 in. Eind van het jaar ga ik zo blij zijn met me nieuwe computer dat ik wow eindelijk in volle glory altijd kan zienquote:
Diablo III? Dat zou best een hele toffe stunt zijn trouwensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef Fathom het volgende:
Trouwens zouden ze met de Blizzcon niet nog een nieuwe game presenteren?
Ga me ff jaloers maken ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:24 schreef Mauro het volgende:
ik zit in een raid (25 man) ongeveer op 40 fps.
normaal speel ik met een fps van ongeveer 60-70.
Alles op full detail en zulks![]()
Neequote:
Als Diablo 3 uitkomt zal ik toch echt een keuze moeten gaan maken ben ik bangquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Diablo III? Dat zou best een hele toffe stunt zijn trouwens!
[..]
Ga me ff jaloers maken ofzo.
Wat neem je? Ga je voor de gnome ala fungi? Of de roasted human with bacon? Ik ben voor de laatste gegaan smaakt primaquote:
er zijn nog minder goede leather spelldamage items dus als moonkin moet je wel.. en voor mages is er echt wel genoeg, zeker als je ook de +fire of +frost items meeneemt..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bent maar als je leer aan kunt moet je van cloth afblijven.
Als mage zijnde weet ik dat er tyfusweinig goeie drops zijn met lekkere spelldamage.
Dus ja, ze hebben recht om te zeuren als jij need op cloth
Oven-roasted Gnome met krieltjes en broccoliquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat neem je? Ga je voor de gnome ala fungi? Of de roasted human with bacon? Ik ben voor de laatste gegaan smaakt prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah dr is gewoon nog 1 ras wat dr mist en dat zijn de scourgequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Denk niet dat er een nieuw ras komt, misschien wel hero-classes ?
Ach ja, wat ze er ook in proppen, ik hou het voor gezien.
Lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oven-roasted Gnome met krieltjes en broccoli
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:54 schreef Mauro het volgende:
Net een heerlijk ge-bbq-de T-steak gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ik hoop dat het beter is dan de 61-70 bracked.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond ben ik lvl 51 en ga ik es in Alterac Valley kijkenphluphy for president!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard![]()
Mee eens. Ga hem asap preorderenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop wel dat je naar 80 kunt, anders heeft het weinig zin om weer geld uit te gaan geven voor een expansion van 40 euro.
En ik hoop dat je met Goblins kan spelen.
Doe dan meteen naar lvl 100quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop wel dat je naar 80 kunt, anders heeft het weinig zin om weer geld uit te gaan geven voor een expansion van 40 euro.
En ik hoop dat je met Goblins kan spelen.
Oh ja joh?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef Reneuh het volgende:
Zo, eindelijk mijn mount. Heb een leuke manier gevonden om snel erg veel geld te verdienen
Netherstorm quests doen het ook goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VertelMining + Skinning en/of koopjesjagen op de AH?
Moet ik nog wel ff flink lvlen hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Netherstorm quests doen het ook goed. 20g binnen 10 min
.
Veel plezierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet ik nog wel ff flink lvlen he
Netjes! Waar heb je die vandaan?quote:
Zag 'm op wow-general forums.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Veel plezier.
[..]
Netjes! Waar heb je die vandaan?![]()
Best wel anders zou het netjes met draaiend bolletjes enzo tranparance zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zag 'm op wow-general forums.
Zal wel nep zijn.
nope..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:01 schreef Vassili_Z het volgende:
ff vraagje...als je the burning crusade koopt he, krijg je dan ook een maand speeltegoed?
Dus rogue and warriorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:15 schreef tonks het volgende:
The expansion is Northrend, etc, etc.
We will fight Arthas himself.
Level cap is 80 (New skills, new talents, etc)
The expansion is designed for lvl 68 and higher players.
The Death Knight class will be available for both alliance and horde players and it seems to work on the same mechanics as Jedi in SWG, you can create them once certain criteria are met. (First hero class of the game)
The Death Knight will combine damage dealing and tanking.
Siege weapons and destructible buildings will be added to PvP
A new battleground will be available
New profession : Inscription. (allows the player to permanently enhance their spells and abilities and to create mysterious items of power to use, trade, and sell.)
More hero classes will be added in the future
Leveling from 70 to 80 should took nearly the same time as 60 to 70 (probably a bit more)
First zone will be Howling Fjord
We should have roughly the same amount of dungeons as BC
For more details, check wowszene.de
Mja, begint toch wel weer te kriebelenquote:What are the features of the new expansion?
Wrath of the Lich King builds on the rich foundation established in World of Warcraft and The Burning Crusade, providing a wealth of new content for players to explore. The harsh, forbidding continent of Northrend, home of the Lich King and his undead minions, will be uncovered on the world map, and to contend with the new challenges found there, players will be able to advance to level 80, acquiring potent new abilities and talents along the way.
In addition, Wrath of the Lich King will introduce the death knight hero class to World of Warcraft. Once certain criteria are met, players will be able to create a new death knight character, which will start at a high level. Furthermore, player-vs.-player battles will reach a new level of intensity with the addition of siege weapons and destructible buildings, not to mention a new battleground. There will also be an abundance of new quests, dungeons, monsters, items, and recipes -- as well as a new profession, inscription -- for players to try out. The expansion will include some additional character-customization options for players as well. We'll be going into more detail on all of these features in the months ahead.
How will the death knight class fit into the game?
The death knight combines martial prowess with dark, necromantic energies. Players might be familiar with the death knight from previously released Warcraft games -- most recently, in the campaigns for Warcraft III: Reign of Chaos and the Frozen Throne expansion, the former paladin Arthas became a death knight and wreaked havoc across Azeroth and Northrend before fusing with the spirit of Ner'zhul to become the Lich King. The death knight is the first hero class in World of Warcraft; once certain criteria are met, players will unlock the ability to create a new death knight character, which will begin play at a high experience level. We're currently exploring various options for how the death knight will play and the types of abilities at its disposal, and we'll be revealing more information about this new class as we get further along in development.
Will the death knight have any abilities from previously released Warcraft games?
The way we portrayed death knights in past Warcraft games is certainly a source of inspiration, but we are still determining how best to capture that feel within the mechanics of World of Warcraft, and haven't made any final determinations on specific abilities.
What role will the death knight play in groups and raids?
In general terms, the death knight can be considered a type of class that combines damage dealing and tanking, but naturally it will have an array of unique abilities as well.
What races will be allowed to play death knights?
We haven't yet made a final determination about which races can be death knights. However, the class will be available to both the Alliance and the Horde.
Will there be additional hero classes in the future?
Yes, we do intend to add more hero classes in the future, but right now our focus is on the current expansion.
What is the story background of the expansion?
Players last visited Northrend in the Warcraft III expansion, when Arthas Menethil fused with the spirit of Ner'zhul to become the Lich King, one of the most powerful entities in the Warcraft universe. He now broods atop the Frozen Throne, deep in Icecrown Citadel, clutching the rune blade Frostmourne and marshaling the undead armies of the Scourge. In Wrath of the Lich King, the greatest champions of the Alliance and the Horde will do battle with the Scourge amid Northrend's howling winds and fields of jagged ice, and ultimately face the Lich King himself.
Will players actually get to encounter Arthas himself?
Players will be skirmishing with the minions of Arthas from the moment they set foot on Northrend. He will be a constant presence as players progress through the expansion content -- which will culminate in a showdown with the dread Lich King himself.
Can you discuss some of the new talents and abilities that will be available from level 70 to level 80?
As with character advancement up to level 70, players will gain access to an array of potent and exciting new abilities and talents as they make their way from level 70 to level 80. However, it's still too early to get into specifics on these.
How long will it take to advance from level 70 to level 80?
We were pleased with the pacing from level 60 to level 70 in The Burning Crusade, and we intend to take a similar approach to pacing character advancement in Wrath of the Lich King. However, the specific amount of time that it will take players to reach level 80 will vary widely based on play style.
What can you reveal about Northrend?
The first area of Northrend we're showcasing is the Howling Fjord, a region of grasslands overlooking massive cliffs at the southeastern edge of the continent. This, along with the Borean Tundra, is the front line of the war against Arthas, and players will come face to face with his minions as soon as they set foot on Northrend. Eventually, as players progress further, they will explore the Grizzly Hills, Dragonblight, and more. We'll be showing off some of these new areas in the months ahead.
What's the level requirement to enter Northrend?
Players of any level who have purchased the expansion can visit Northrend. However, all of the content is designed for players level 68 and up.
How many new dungeons will be in the expansion?
The first dungeon players will enter is Utgarde Keep, which is intended for five players around level 70. Utgarde is inhabited by the Vrykul, a Viking-like race bent on proving their strength to the Lich King, who will raise the most worthy of their warriors to serve him beyond the grave. We intend to provide a variety of dungeons comparable to that in The Burning Crusade and will be revealing more details about some of these in the months ahead.
Do you plan to continue with the 25-player model for raids?
Yes, we've been pleased with the tactics, intensity, and variety of the 25-player raid model, and plan to continue with it.
In what ways will players be able to further customize their characters in the expansion?
In addition to the numerous new character-customization options that will be available with all of the new weapons and armor added by the expansion, we'll be offering some fun ways to alter both existing and new characters with regard to dances and hairstyles, but we're not ready to go into more detail just yet.
What can you reveal about the new profession coming with the expansion?
Inscription allows the player to permanently enhance their spells and abilities and to create mysterious items of power to use, trade, and sell.
What can players expect with regard to player-vs.-player combat in the expansion?
Players will be able to take control of siege weapons and use them to destroy opposing buildings, adding a new layer of complexity to PvP battles. Naturally, we'll be providing some fun places to put these new tools to good use, and we'll be revealing more information about them in the months ahead, in addition to the new battleground content being added.
Can you give a sneak peek at the new recipes and items in the expansion?
There will be hundreds of new recipes and thousands of new items available, but we're not ready to discuss specific examples just yet.
Will there be any graphical enhancements?
There will be hundreds of new recipes and thousands of new items available, but we're not ready to discuss specific examples just yet.
How many zones will be in the expansion?
Northrend will be roughly equivalent to Outland in terms of size and scope.
Will there be any new cinematic scenes?
Yes, our cinematics department is hard at work preparing a new intro movie for the expansion.
Release/Availability
Do you need to own the expansion to play with friends who have it?
There will be many aspects of the expansion that will be available to all players. However, in order to experience certain content, such as Northrend, or be able to play as a death knight, players must purchase the expansion.
Will there be an open beta test of the expansion?
We have not yet determined whether the expansion will require an open beta test. If we do decide to conduct a beta test, details will be posted on the official World of Warcraft website once we've gotten further along in the development process.
When will the expansion be released? How much will it cost?
We have not yet announced a release date for the expansion set. However, we expect to announce further details, including the release date and price, on our community website in the months ahead. Please stay tuned to [link] for more information.
Will there be a collector's edition?
We have not yet made any determination about whether there will be a collector's edition of Wrath of the Lich King. We'll be announcing details such as this closer to release.
Will a Mac version be available simultaneously with the PC version?
Yes. As with all of our games, Wrath of the Lich King will be compatible with and optimized for both the Windows and Macintosh platforms.
What are the system requirements?
We'll continue to ensure that the game is playable on a wide range of hardware. However, we have not made a final determination on the system requirements as yet.
Will the expansion be released globally at the same time?
We recognize that players throughout the world will be eager to experience all of the new content being added with Wrath of the Lich King, and we will make every effort to release the expansion simultaneously worldwide. However, there's always the possibility that unforeseen circumstances could delay the launch in any given region. We'll share the launch timing with players in each region as soon as the plans have been finalized.
What is the ESRB rating for the expansion?
The expansion has not yet been rated by the ESRB. However, we anticipate that it will receive the same rating that the original World of Warcraft received -- "Teen."
quote:Pending Character Copies
elow is a list of characters that are in the process of being copied. Please allow more time for the character(s) to be copied to the test realm.
You have no characters that are in the process of being copied.
Character Copy History
Below is a list of characters that were copied successfully or unsuccessfully. Please do not contact Blizzard about characters that were not copied successfully.
You have no characters that were copied successfully or unsuccessfully.
Dit heeft Blizzard(samen met de hero-classes) al tijden terug laten varen geloof ik..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:15 schreef tonks het volgende:
Siege weapons and destructible buildings will be added to PvP
ga er maar van uit dat het nog 1 tot 1.5 jaar duurt voordat die exp. er isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben ik net 70, epic gear bijna en dan is het niks meer waard
Mij niet. WoW groeit nog steeds en zolang ze de player base tevreden houdenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Mocht dat inderdaad de uitbreiding worden, dan zou het me echt verbazen als miljoenen spelers wederom de expansion halen.
Een half jaar voordat het uit komt zullen er screenshots van spelers te vinden zijn her en der omdat je de beta weer gewoon kan downloaden (of dan wel niet gewoon versprijd door iemand), met sandbox er in en je hebt heel snel een hele zooi screenshotsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:56 schreef werkeend het volgende:
[..]
ga er maar van uit dat het nog 1 tot 1.5 jaar duurt voordat die exp. er is
Ze bestaan zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:09 schreef viezerdt het volgende:
Bestaan ze dan toch ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Meh, in ze armory heeft ie natuurlijk niks in zijn offhand >.>
http://armory.worldofwarcraft.com/character-sheet.xml?r=Korgath&n=Johndoe
ja komt uit wc3quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
Northrend is toch een soort sneeuwgebied ofzo? Heb nooit Warcraft gespeeld.
Weet niet waar jij uit hangt maar ik wacht juist op sneeuw. Zie het amperquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dan hoop ik maar dat ze er wat variatie inbrengen ofzo. Sneeuw heb ik wel gezien.
Heb een tijdje Winterspring gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet niet waar jij uit hangt maar ik wacht juist op sneeuw. Zie het amper. Heb het nog nooit zien sneeuwen in het spel
.
Mee eens maar tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb een tijdje Winterspring gedaan. Vind er weinig bijzonders aan, een beetje sneeuw.
Tja, 10 frames per secondquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mee eens maar toch. Zie niet veel van die weer effecten helaas
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |