Met je normale gear?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef Mauro het volgende:
Oh trouwens: 11.5k unbuffed (mage)
Dan krijg je een lvl 70 char met imba gear.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat gebeurt er dan als je Copy a Premade Character doet ?
En pwnzr je iedereen op de PTR server want niemand is zo slim als jij om een premade te pakken ipv hun oude vertrouwde charquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan krijg je een lvl 70 char met imba gear.
Op een andere server ? En mn oude char blijft ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan krijg je een lvl 70 char met imba gear.
Yep.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op een andere server ? En mn oude char blijft ?
Vandaar dat al die Warlocks die me duellen op de PTR geen reet snappen van hun class.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En pwnzr je iedereen op de PTR server want niemand is zo slim als jij om een premade te pakken ipv hun oude vertrouwde char.
Elemental is wel erg gaaf in pvp.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef tonks het volgende:
Mauro!
Zou ik respeccen naar 17/044 voor pvp? Ben nu 0/19/42
Mischien ? Ik zal ff kijken voor jouquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Clent downloaden en installeren misschien?
Is een van de beste specs voor arena mages :pquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef Mauro het volgende:
btw tonks, heb je de huidige spec van die mage gezien
Arena ja. Maar PvE?????????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Is een van de beste specs voor arena mages :p
Preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar dat al die Warlocks die me duellen op de PTR geen reet snappen van hun class.
Je normale WoW.exe klikken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan nu dus alleen op de test realms. Hoe kom je dan weer op de andere ?
nm, confirmed fake including torjans.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:20 schreef Parajeweet het volgende:
iemand die p2p download van gelekte northrend trailer al gechecked op fakeness?
Ja of klikken. Waarom denkje dat er zovaak portals worden gemaakt daarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:25 schreef Jimbo het volgende:
hey die AFKers in AV he , zijn dat nou botjes die ze elke nogwat sec laten bewegen of ?
Ik heb een speedpad waarmee ik een tobo-macro kan maken die ik kan cyclen. dus bijvoorbeeld iedere minuut een spatiebalk-tik ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja of klikken. Waarom denkje dat er zovaak portals worden gemaakt daar.
Ja dat is dus een 'banable-offence' ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb een speedpad waarmee ik een tobo-macro kan maken die ik kan cyclen. dus bijvoorbeeld iedere minuut een spatiebalk-tik ofzo
Dat heb ik dus ook, vermoed dat het inderdaad 3 dagen duurt..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef Vlad_Tepes het volgende:
Hmmm, ik heb nu ook een lvl 70-char ge-copyd maar duurt dat echt 3 dagen voordat de char zichtbaar wordt? Want vooralsnog staat er niks in de lijst......![]()
macquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef tonks het volgende:
Had ik een filmpje gemaakt van mij vs een kutrogue is het vette shit kwaliteit geworden!
Nee ik had de instellingen denk ik gewoon verkeerdquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik had de instellingen denk ik gewoon verkeerd
http://video.google.com/videoplay?docid=335314867214702865
quote:
ah, vandaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:25 schreef tonks het volgende:
nee dit is gewoon met een ander programma hoordit is niet op ptr.
rogue enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef Tain het volgende:
bandagenature's swiftness + healing wave ftw
Stond je nou stil toen je richtte ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Zag je hoe ik die fel iron bomb in zijn FACE gooide?
Ja ik zit op magquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:40 schreef tonks het volgende:
Hmm HSG je speelt toch op magtheridon? Heb je applied bij nihilum?
Zal er eens op letten of ik die mensen tegenkom in BGquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja ik zit op mag
En nee niet bij Nihilum das me iets té hardcore..:P bij EYEBALLERS WoW hadden ze members nodig..ben benieuwd![]()
Oh, PVP. Nee dan betekent rood gewoon vijandelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:23 schreef DaFan het volgende:
Bedankt tot zover
Dat geel/rood ging dus over PvP. Rood = altijd aanvallen? Lijkt me dan vreemd omdat er toch iemand achter de knoppen zit toch?
Die frameratequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik had de instellingen denk ik gewoon verkeerd
http://video.google.com/videoplay?docid=335314867214702865
Moet toch als je een bom gooit? in ieder geval bij het gooien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Stond je nou stil toen je richtte ?
Hahaha..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef Tain het volgende:
bandagenature's swiftness + healing wave ftw
Ik weet niet wat je bent maar als je leer aan kunt moet je van cloth afblijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:33 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil meer leather met spelldamage zo moeilijk om leather gear te halen voor een lazerowl. Loop nu maar met cloth rond. Maar iedere keer als er wat leuke cloth dropt gaan de mages zeuren waarom ik ook need
Is met alle items eigenlijk wel zo, vind het niet nodig om op Leather of op Cloth te bieden terwijl ik een mail-drager ben en dan die klote paladins die dan wel op mijn items gaan biedenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bent maar als je leer aan kunt moet je van cloth afblijven.
Als mage zijnde weet ik dat er tyfusweinig goeie drops zijn met lekkere spelldamage.
Dus ja, ze hebben recht om te zeuren als jij need op cloth
Paladins denken dat ze alles zijn dat is nu toch wel zon beetje bekent? Gewoon net zo hard op hun items gaan rollen en zeggen dat je het voor je alt nodig hebt of je enchanting. Stelletje galdiolen laat eerst eens iemand rollen die het nodig heeft ipv iets wat helemaal niet voor hun is. Is net als een warrior die in priest gear gaat rond rennenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Is met alle items eigenlijk wel zo, vind het niet nodig om op Leather of op Cloth te bieden terwijl ik een mail-drager ben en dan die klote paladins die dan wel op mijn items gaan bieden
Volgens mij is een Fel Iron Bomb toch gewoon een Grenade ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:49 schreef Necrodeath het volgende:
Moet toch als je een bom gooit? in ieder geval bij het gooien.
Als het grenades zijn niet
Dat wel ja, maar aangezien je dus kan blijven rennen tijdens het richten, blijven het heerlijke dingen voor in PvP.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef tonks het volgende:
Maar fel iron bomb hebben wel een cast time helaas. en frost grenades ook.
Gepost daar door Tainquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:54 schreef Fathom het volgende:
WoW: Wrath of the Lich King naam volgende expansion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |