Dark roast is de lekkerste jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De dark roast is wel te doen.
En de mokka!!!
* het.ismijmokka
eensch isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:18 schreef Guncta het volgende:
[..]
Senseo vind ik geen fijne koffie. Niet sterk genoeg, of je moet er meerdere pads ingooien.
En als ik toch voor mezelf koffie zet gebruik ik een mok waar minimaal een halve liter ingaat, dus dan blijf je drukken en verwisselen.
Ook is het gemak zwaar overgehyped.
Alleen het waterreservoir is makkelijk, voor de rest moet je bijna even veel handelingen doen.
Oja, en het plopper-de-klop heeft zo'n senseo volgens mij niet, ook een minpuntje..
quote:
Dat snap ik dus nooit. Als ik een tijdje regelmatig koffiedrink dan vind ik het na een tijdje niks meer aan en stop ik automatisch een tijdje met koffiedrinken, omdat het niet meer echt 'knalt'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:35 schreef MrHoodigan het volgende:
Koffie leren drinken,![]()
Ik ga nooit koffie leren drinken, ben ik tenminste geen zombie als ik 's ochtends wakker word
Ik heb ook echt geen koffie nodig om wakker te worden, maar ik vind 't gewoon lekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:40 schreef SharQueDo het volgende:
Gatverdamme. Kankersmerige troep. Geef me liever een blikje goedkope energy drink. Niet dat ík dat nodig heb om wakker te worden, trouwens.![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, en bier is ook lekker zeker?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen koffie nodig om wakker te worden, maar ik vind 't gewoon lekker.
En die goedkope energydrink, dat is pas troep
nee, bier is teringgoor, daarom drink ik hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tuurlijk, en bier is ook lekker zeker?![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, bier is teringgoor, daarom drink ik het
Wat is dat nou weer voor bullshit, tuurlijk is bier lekker, anders drink ik het niet.
Wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef OriginalGangster het volgende:
Begon er laats mij, op mijn vakantie werk dronk iedereen het ging met elke ronde mee 8 koffie per dag in het weekend vergat i kdat ik koffie moest, ik de hele dag vragen van waar die koppijn.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zwarte koffie is gewoon voor manisch depressieve zwakkelingen die 's morgens te lui zijn om op te staan en denken dat ze de dag alleen maar doorkomen door zwarte koffie te drinken. Wees er maar trots op dat je 'm zwart drinkt ja en dat je niet zonder kunt.
Ik krijg ook pijn in me harses, en k wordt/ben sjago zonder koffie.quote:
Ik krijg pijn in me hoofd van de post die ik had gequote.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik krijg ook pijn in me harses, en k wordt/ben sjago zonder koffie.![]()
lang leve it-ers en koffie automaten!!![]()
![]()
Georgequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef Glennz het volgende:
Espresso, what else?
melk vind ik echt verneuking van de koffiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:34 schreef Trigalti het volgende:
Kan je koffie nou wel of niet leren drinken?
Ik ben er deze week dinsdag mee begonnen.. Koffie melk en suiker.. Best te doen.
Maar dit doe ik dan wel met een nespresso apparaat op mijn stage.
ja je kan het leren drinkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:34 schreef Trigalti het volgende:
Kan je koffie nou wel of niet leren drinken?
Ik ben er deze week dinsdag mee begonnen.. Koffie melk en suiker.. Best te doen.
Maar dit doe ik dan wel met een nespresso apparaat op mijn stage.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:44 schreef thewhiteguy het volgende:
koffie :´) wat een ranzige troep...
ik kan me daar niks van herinneren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ja je kan het leren drinken
ik denk zelfs dat niemand zijn eerste kopje koffie echt lekker vindt....
maar na een tijdje...hmmmm
Men noemt dat ook wel "verslaving".quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef snowqueen911 het volgende:
ja je kan het leren drinken
ik denk zelfs dat niemand zijn eerste kopje koffie echt lekker vindt....
maar na een tijdje...hmmmm
bullitquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:01 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Men noemt dat ook wel "verslaving".
* Spacehamster kiept diens 4e blikje "Bullit" achterover en schenkt nog een kopje koffie in.
[afbeelding]
Bullitquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:01 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Men noemt dat ook wel "verslaving".
* Spacehamster kiept diens 4e blikje "Bullit" achterover en schenkt nog een kopje koffie in.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |