Niet valsspelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:11 schreef Petre het volgende:
Geen nachtzusters meer?
Lijkt er niet opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:11 schreef Petre het volgende:
Geen nachtzusters meer?
Ik ben de tel kwijtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:13 schreef Soury het volgende:
Hahahahha Waanzinnig Leandra ... Pffffffffff![]()
![]()
![]()
Eindelijk ook een eend topic die gister voor me neus weggekaapt was
Heeee mijn robuust modelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:12 schreef Sebasser het volgende:
hai
Kappe nou hahahahahaquote:
Nachtzusterquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Zal ik die omgevallen fles er ook nog maar ff inzetten dan?
Oei dat kan tegen me gebruikt wordenquote:
Reken maar... op mijn pc staat inmiddels een serie "Eendjes kijken" 1 t/m 4quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Zal ik die omgevallen fles er ook nog maar ff inzetten dan?
Das drankmisbruikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Misschien kan Soury ook nog even toestemming geven![]()
als dat nog lukt natuurlijk![]()
Luid en duidelijk NEEquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef Ravii het volgende:
[..]
Je zit op Fok
alles wat je zegt word opgeslagen.
weet waar je aan begon 6 februari 2007![]()
Leandraquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
TA
Dat poolen ging zaterdag bij mij wat minder ergens tussen het laatste biertje en de laatste 2 spelletjes
Ola nachtzuster.. Mag ik een glaasje bloedwijn ik voel me slapjesquote:
Hoi #2quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:31 schreef Sebasser het volgende:
hoi
Ik zit alleen maar naar soury te kijken, die flikkert elk moment van het bureauquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Reken maar... op mijn pc staat inmiddels een serie "Eendjes kijken" 1 t/m 4![]()
Nog even en ik kan een map "ChantageCaps" maken![]()
Die heb ik net in de bioscoop gezien! Echt een toffe filmquote:
ah daar ben jequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Leandra.
Ja, als ik echt veel gezopen heb kan ik 'em ook niet meer raken hoor. En dan ook nog niet tegen je verlies kunnen met poolen. Niet dat ik dat laat merken natuurlijk.
Nog meer?? OMG... kijk je uit dat je eend z'n cloaca er strax niet af bijtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola nachtzuster.. Mag ik een glaasje bloedwijn ik voel me slapjes![]()
Ik zou uitkijken dat ze niet in je schoot valt.... iets met bloedwijn ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar naar soury te kijken, die flikkert elk moment van het bureau![]()
Hééé slettebak!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:31 schreef Sebasser het volgende:
hoi
Ja sorryquote:
je mag ook praten heurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik moet best wel mijn best doen om nog een beetje goed te typen
.
Of bosbessensap of frambozenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog meer?? OMG... kijk je uit dat je eend z'n cloaca er strax niet af bijt
[..]
Ik zou uitkijken dat ze niet in je schoot valt.... iets met bloedwijn ofzo![]()
Ja daarna duik ik er ook inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:47 schreef Ravii het volgende:
[..]
dan zal ik daar wel even op wachten hoor![]()
Dat wijf is een belediging voor het vrouwzijn...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... misschien moet je eens met Nadia daten, dan weet je of je een godennectar spuit![]()
Truequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf is een belediging voor het vrouwzijn...![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja daarna duik ik er ook in. Of eigenlijk: leg ik mijn laptop op de grond
. Ik heb echt zoveel zin om te slapen
. Ook eens!
TA is niet zomaar 'Dat wijf'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf is een belediging voor het vrouwzijn...![]()
Ik vroeg me af of hij er al was in 5.1 maar dat heeft die R5 niet volgens mij, dan wacht ik nog ffquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:44 schreef Petre het volgende:
[..]
R5 (bijna dvd) en aangezien ik geen 5.1 installatie heb.. 2.1
Of je reageert gewoon op dingen waarvan je wel weet waar ze over gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:50 schreef Ravii het volgende:
TA is niet zomaar 'Dat wijf'
stel je aanspreekwoorden is bij!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
voor jou geld hetzelfde dus als voor Soury!
Sorry... als je die niet begreep snap ik niet wat je in de buurt van een DGK topic te zoeken hebtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
voor jou geld hetzelfde dus als voor Soury!
Ik heet toch geen 'Nadia', gekkiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:50 schreef Ravii het volgende:
[..]![]()
ik had zin om te slapen na die Lord OOf The rings marathon!
[..]
Ja kan ik me voorstellen.
TA is niet zomaar 'Dat wijf'
stel je aanspreekwoorden is bij!
hoezoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon op dingen waarvan je wel weet waar ze over gaan![]()
Truste Petre ... Tot snelquote:
mwah snap ik ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... als je die niet begreep snap ik niet wat je in de buurt van een DGK topic te zoeken hebt![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heet toch geen 'Nadia', gekkie.
Heet TA Nadia???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:54 schreef Ravii het volgende:
[..]
hoezo
er slapen al veeeeul meeer vrouwen dan TA
en dan geef je TA de schuld![]()
Hee TA staat hier buiten hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:54 schreef Ravii het volgende:
[..]
hoezo
er slapen al veeeeul meeer vrouwen dan TA
en dan geef je TA de schuld![]()
Me toquote:
Jouw post boven die van Soury waarin ze mij quote eindigde met eenquote:
ik weet ook niet wie of wat TA is, maar ik weet dan nog net dat de huishoudster een ex-wc-dame uit de reguliersdwarsstraat oid. is die palma heetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:57 schreef Ravii het volgende:HUH!
ik heb iets verkeerds gelezen / gedaan denkik!
JIj was me voor, alleen met textquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw post boven die van Soury waarin ze mij quote eindigde met een
Mijn post die ze quote eindigde met een![]()
Ergo: Ravii heeft niet gelezen maar naar degekeken en dacht dat Soury jou beledigde, en loopt nu dus een rel te maken van dingen die Soury niet gezegd heeft, van dingen die ik niet gezegd heb omdat hij denkt dat wij jou beledigd hebben, maar de werkelijkheid is dat hij niet leest maar plaatjes kijkt...
Het is dan ook nog niet zo lang geleden dat ie nog aan de stripboeken zat hè...
Zal de eerste keer niet zijn... volgende keer lekker je grote mond dichthouden en deze keer excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:57 schreef Ravii het volgende:HUH!
ik heb iets verkeerds gelezen / gedaan denkik!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:00 schreef Ravii het volgende:
[..]
JIj was me voor, alleen met text
ik was visueel bezig
MIJN EXCUSSES!
ik moet toch beter gaan lezen!
al gedaan! kijk maar hierboven heur!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal de eerste keer niet zijn... volgende keer lekker je grote mond dichthouden en deze keer excuses aanbieden.
Er komt rook uit je beeldschermquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
Jullie gaan te snel, ik volge het allemaal niet meer
Iemand een samenvatting, of moet ik wachten op de volgende OP
Mwah... daar heb ik weinig last van... maar als moeder van een kutpuber van 15 zit ik er niet echt op te wachten dat ik 's nachts terwijl mijn kutpuber braaf in z'n nest ligt, een andere kutpuber te moeten uitleggen wat ie nog niet helemaal snapt....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:03 schreef Petre het volgende:
Waarom komt de uitdrukking 'kwade dronk' ineens in me op?
ik was dom bezig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
Jullie gaan te snel, ik volge het allemaal niet meer
Iemand een samenvatting, of moet ik wachten op de volgende OP
War heb je het over?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:02 schreef Soury het volgende:
En Nadia is een domme snol van DGK die geen sex heeft maar wel pijpt en dan smaakt het naar frambozen. Ze is zoooo lief dat mijn beeldscherm pixels kotst![]()
hoezo braaf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... daar heb ik weinig last van... maar als moeder van een kutpuber van 15 zit ik er niet echt op te wachten dat ik 's nachts terwijl mijn kutpuber braaf in z'n nest ligt, een andere kutpuber te moeten uitleggen wat ie nog niet helemaal snapt....
God wat haat ik die snol...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
War heb je het over?
Let je nog wel op![]()
![]()
Aah je let nog opquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola nachtzuster.. Mag ik een glaasje bloedwijn ik voel me slapjes![]()
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:05 schreef Ian_Nick het volgende:
TVP, alweer...
Mooi niet ...Deze blijft op me neus anders ga ik foute dingen posten. En P.s. je beeldschrem staat ook scheefquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aah je let nog opzet ff je bril op dan pass ik hem ff
![]()
Nadia de queen off persluchtquote:
Shit zo'n fles stelt nix voor ........quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
je heb alles opgezopen
![]()
Vraag eend anders een trekkie![]()
Petrequote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb ik het nu juist gezien dat we tegenwoordig gemod worden in de SC?
De nachtzuster heeft net medicijnen uitgedeeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi niet ...Deze blijft op me neus anders ga ik foute dingen posten. En P.s. je beeldschrem staat ook scheef![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Kek.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Avonne is op vakantie dus er is sowieso een mod minder (en als Avonne terug is gaat Day) en dus zijn er reservemods aangesteld, mede om te voorkomen dat de (vrijwel) modloze DGK SC weer vernachtbaggerd wordt door pubertjes die te veel tijd hebben door de vakantie....
En gezien die reservemods er toch zijn... modden ze ook gelijk maar in de SC
Moet ik wel zeggen dat Petre ook leuk mee SC't dus perfect solution![]()
Foute links (zal ik ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel...
Wtf valt er hier te modden?
Offtopic posts?
Idd.. heel kekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kek.![]()
Ik had al iets van vakanties meegekregen uit FB![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. heel kek![]()
Jammer dat t nodig is en de zelfregulatie nu ff niet werkt maar dat komt wel weer
Ik wilde zeggen, ik lul meer mee dan dat ik mod. Heb wel helemaal 2 linkjes weggehaaldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Heldhaftigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik lul meer mee dan dat ik mod. Heb wel helemaal 2 linkjes weggehaald
Nieuwe Regelsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan ook geen vier dagen weg zijn of er worden weer nieuwe regels gemaakt
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik lul meer mee dan dat ik mod. Heb wel helemaal 2 linkjes weggehaald
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
Die Petre valt best mee![]()
Maar dat tietneuken verbieden kan ik hem helaas nooit vergeven natuurlijk
Pardon?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
we zijn gewoon braafquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef Petre het volgende:
[..]
Nee idd... die was absoluut SCfähig...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd... die was absoluut SCfähig...![]()
Ik weet niet hoor... maar t hele DGK topic barst ervanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:17 schreef Petre het volgende:
[..]
Normaal banwaardig eerder
Maar meeposten alleen al schrikt de ONZ-ers af
Neuh, mag toch laten blijken dat ik je snapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verkapte AH-spam-post.
Je hebt geluk dat Gert naar bed is.
Waar de fuck hebben we het over!?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... maar t hele DGK topic barst ervan
Ik had me iig nooit gerealiseerd dat ie banwaardig was en volgens mij heb ik nog nooit iets banwaardigs gepost
Jij welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh, mag toch laten blijken dat ik je snap!
dat nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duh.
Dacht je dat ik 's nachts aan je ging liggen denken?
Ik had een liedje nodig, KZ had m ff voor me geüpload, en zette de link hier neer, en toen moest ik dus bij een of andere evilshare een code invoeren en kon ik t liedje downen....quote:
Warez!?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een liedje nodig, KZ had m ff voor me geüpload, en zette de link hier neer, en toen moest ik dus bij een of andere evilshare een code invoeren en kon ik t liedje downen....
Die link dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |