Alleen als jij je niet laat zienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef Petre het volgende:
hoevaak komen hier 'foute' linkjes per dag langs?
Hallooooooo je was zo snel, denk je dat nou echtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Ik heb er 1 geopend![]()
De ervaring leert me dat er dan ergens nog 1 moet zijn![]()
Goh das mijn ervaring ook...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Ik heb er 1 geopend![]()
De ervaring leert me dat er dan ergens nog 1 moet zijn![]()
Het was helemaal niet fout bedoeld. Ik had gewoon een batterij nodigquote:
Eend, je werd in de vorige cos beschuldigd van onzedelijk gedrag!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen als jij je niet laat zien![]()
Anders moet je gert maar eens vragen naar de status aparte van dit soort SC's
Niks te klagen jij. Je hebt gewoon een naamtopicquote:
Door wie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend, je werd in de vorige cos beschuldigd van onzedelijk gedrag!!!!![]()
Relluhquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was helemaal niet fout bedoeld. Ik had gewoon een batterij nodig![]()
Hoe durft gij mij van zulke dingen te betichten. Ik zou zulke opmerkingen nooit maken![]()
En jij van flirten in de cosquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend, je werd in de vorige cos beschuldigd van onzedelijk gedrag!!!!![]()
Viel toch wel mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
Hallooooooo je was zo snel, denk je dat nou echt
![]()
quote:
Hoe durft iequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
Ik ben boos op Petre, hij zegt dat als veulen heilig, de rest in de SC nog erger is![]()
![]()
Ik benoem helemaal niets, dat jij denkt dat ik insinuaties maakt zegt weer genoeg over jouw verdorvenheid van geestquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was helemaal niet fout bedoeld. Ik had gewoon een batterij nodig![]()
Hoe durft gij mij van zulke dingen te betichten. Ik zou zulke opmerkingen nooit maken![]()
Waar staat mijn naam in de titel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks te klagen jij. Je hebt gewoon een naamtopic![]()
Permbanquote:
nou nou nou...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:35 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik benoem helemaal niets, dat jij denkt dat ik insinuaties maakt zegt weer genoeg over jouw verdorvenheid van geest![]()
Vol met foute petre'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:36 schreef Petre het volgende:
[..]
Waar staat mijn naam in de titel?
Of zal ik die er nu in gaan zetten?
Ik heb helemaal geen verdorven geest. Jij trok de conclusies... Je vergeleek me nota bene met Eend. De meeste vunzige persoon die hier rondloopt (zo'n beetje)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:35 schreef Petre het volgende:
Ik benoem helemaal niets, dat jij denkt dat ik insinuaties maakt zegt weer genoeg over jouw verdorvenheid van geest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |