quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
Die Petre valt best mee![]()
Maar dat tietneuken verbieden kan ik hem helaas nooit vergeven natuurlijk
Pardon?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
we zijn gewoon braafquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik lul meer mee dan dat ik mod. Heb wel helemaal 2 linkjes weggehaald
Nee idd... die was absoluut SCfähig...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd... die was absoluut SCfähig...![]()
Ik weet niet hoor... maar t hele DGK topic barst ervanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:17 schreef Petre het volgende:
[..]
Normaal banwaardig eerder
Maar meeposten alleen al schrikt de ONZ-ers af
Neuh, mag toch laten blijken dat ik je snapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verkapte AH-spam-post.
Je hebt geluk dat Gert naar bed is.
Waar de fuck hebben we het over!?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... maar t hele DGK topic barst ervan
Ik had me iig nooit gerealiseerd dat ie banwaardig was en volgens mij heb ik nog nooit iets banwaardigs gepost
Jij welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh, mag toch laten blijken dat ik je snap!
dat nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duh.
Dacht je dat ik 's nachts aan je ging liggen denken?
Ik had een liedje nodig, KZ had m ff voor me geüpload, en zette de link hier neer, en toen moest ik dus bij een of andere evilshare een code invoeren en kon ik t liedje downen....quote:
Warez!?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een liedje nodig, KZ had m ff voor me geüpload, en zette de link hier neer, en toen moest ik dus bij een of andere evilshare een code invoeren en kon ik t liedje downen....
Die link dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |