abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held donderdag 2 augustus 2007 @ 20:10:20 #226
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52054117
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef StefanP het volgende:

Dacht je nou echt dat ik in m'n eentje op alle 50 VS-bashers in dit topic, of zelfs alle 5000 op Fok!, ga reageren? Vergeet het maar. Ik heb wel betere dingen te doen; ik kies er een paar uit en dat is genoeg.
Zwak excuus. Je reageert alleen op dingen waarop je als antwoord met een simpel linkje kunt volstaan. Reageer dan nu eens bijv. op de censuur betreffende de oorlogen in Afghanistan en Irak (beide een mislukking trouwens). Of de 'vrijheden' in guantanamo bay. Die dingen blijf je maar negeren, om de simpele reden dat je het er niks tegenin kunt brengen.
Of die o zo geweldige economie, waar nu een enorme crisis dreigt op de huizenmarkt, hoe wou je dat gaan verdraaien en verdedigen.
Je geeft zelf commentaar op Europa op alle fronten, maar aannemen dat er in de VS ook van alles mankeert, dat kan bij jou niet. Dat is erg hypocriet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52054434
En wie overheidsbemoeienis van de VS en NEderland vergelijkt is fucking dom
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 03:39:37 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52063784
quote:

[..]

Dacht je nou echt dat ik in m'n eentje op alle 50 VS-bashers in dit topic, of zelfs alle 5000 op Fok!, ga reageren? Vergeet het maar. Ik heb wel betere dingen te doen; ik kies er een paar uit en dat is genoeg.
[..]

Dat ik niet eerder vertrokken ben ja. Het is het hier hele jaar door prachtig weer, ik heb een huis, auto's en een salaris waar jullie alleen van kunnen dromen, de belasting stelt niets voor, ik word vrij gelaten door de overheid, de mensen zijn vriendelijk, ik kan 24/7 winkelen, ik heb 200 TV-zenders, de natuur is prachtig, ik hoef nooit een parkeerplaats te zoeken ongeacht waar ik heen ga, enz, enz. Je kunt het gewoon niet hebben dat iemand tegen al je VS-gebash ingaat en dat je tegengas krijgt op je ongefundeerde Indymedia-meninkjes.
Wat is dat Indymedia? Is dat leuk? Haal je daar je inspiratie vandaan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 07:04:02 #229
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52064201
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is dat de Amerikanen gebrainwashed worden en denken dat ze in het enige vrije land ter wereld wonen.
Terwijl genoeg lui (lees baptisten ) Nederland veroordelen omdat het te vrij is aangezien we hier abortus hebben, homo huwelijk, gedogenbeleid, euthenasie etc, maar ja, persoonlijke vrijheid is niet hetzelfde als economische vrijheid en dat is de vrijheid die je in de VS hebt.

"Freedom like a shopping cart".
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52066571
quote:
Dat ik niet eerder vertrokken ben ja. Het is het hier hele jaar door prachtig weer, ik heb een huis, auto's en een salaris waar jullie alleen van kunnen dromen, de belasting stelt niets voor, ik word vrij gelaten door de overheid, de mensen zijn vriendelijk, ik kan 24/7 winkelen, ik heb 200 TV-zenders, de natuur is prachtig, ik hoef nooit een parkeerplaats te zoeken ongeacht waar ik heen ga, enz, enz. Je kunt het gewoon niet hebben dat iemand tegen al je VS-gebash ingaat en dat je tegengas krijgt op je ongefundeerde Indymedia-meninkjes.
Ik ben blij voor je dat je gelukkig bent in een land dat met gelogen excuses andere landen binnenvalt en er (indirect) voor zorgt dat de bewoners van dat land iig nooit dit geluk zullen kennen

VS mentaliteit
pi_52066707
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het twee-partijenstelsel nog al vrijheidsbeperkend.
Er is geen twee partijenstelsel, dat er maar 2 kanshebbers zijn is de schuld van de kiezers.
quote:
Ook kennen zij geen homohuwelijk.
Er zijn staten die wel homohuwelijk kennen, MA bijvoorbeeld.
quote:
En het is een politiestaat-geworden na 9/11, hoewel Europa daar ook niet een al te grote achterstand op heeft.
Ben je er wel eens geweest?
pi_52066863
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Nope..
http://nl.wikipedia.org/wiki/AK-47

Ome kalasjni is de uitvinder..
Dat de uitvinder een Rus is betekent natuurlijk niet dat Rusland het enige land is dat AK's produceert, ook in de VS zijn er verschillende fabrikanten die onder licentie van patenthouder IZH AK varianten maken.
pi_52067648
Bush
pi_52068453
Het feit dat de overheid mindgames speelt met het vol,k en deze constant voorliegt is voor mij al reden genoeg om er niet te gaan wonen.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:27:32 #235
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52070345
quote:

Nee, je zoekt alleen de posts uit waar je op kan reageren, omdat het ergens niet waar is, de keiharde feiten of beweringen waarvan je weet dat ze waar zijn negeer je..
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:51:15 #236
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52070935
Je verwacht het wel iig, dat een economische vluchteling als StefanP geld het belangrijkste vrijheidsmiddel noemt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:08:46 #237
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52071382
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef Re het volgende:
Je verwacht het wel iig, dat een economische vluchteling als StefanP geld het belangrijkste vrijheidsmiddel noemt
Het is wel typisch amerikaans om andere mensen zijn waarheid op te dringen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52081715
Wat schattig. Zie de VS-bashers eens samenscholen om zich zelfgenoegzaam te wentelen in hun ingebeelde superioriteit t.o.v. die smerige, leugenachtige politiestaat die de V.S. is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52081754
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:37 schreef StefanP het volgende:
Wat schattig. Zie de VS-bashers eens samenscholen om zich zelfgenoegzaam te wentelen in hun ingebeelde superioriteit t.o.v. die smerige, leugenachtige politiestaat die de V.S. is.
Maar goed als je vanuit het VS oogpunt naar West-Europa kijkt he.

Eerst hebben ze ongeveer heel de wereldbevolking als slaven behandelt en uitgemolken, toen hebben ze allle joden uitgemoord en nu proberen ze ons op onze fouten te wijzen.

Of is dat niet zo?
pi_52081939
Het enige dat Amerikanen zien als ze naar de EU kijken, is een verzameling landen die ver over z'n houdbaarheidsdatum heen zijn. Zoals ik al zei: een tandeloze oude heks, die zelfs in haar eigen achtertuin (Joegoslavie) nog door de VS gered moet worden, maar die desondanks een enorm grote klep heeft en denkt dat ze sterk en machtig is. Een continent dat zich laat overrompelen door moslims zonder ook maar een kik te geven; een continent waar men graag 70% belasting betaalt voor een failliete verzorgingsstaat; een continent dat binnen 10 jaar failliet is omdat men 32 uur per week werkt en denkt dat het allemaal wel mee zal vallen als eenmaal het Oostblok, China en India op gang gekomen zijn. Dat zien we. Jammer dat jullie het zelf niet zien.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:49:34 #241
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52082021
quote:
Mjah, ik denk dat het niet zozeer meer gaat om wat de VS nu wel of niet is, maar meer om de manier waarop jij reageert

En nee, de VS is echt niet "beter" of "slechter" dan Europa. Beide continenten zijn anders, beiden hebben voordelen en nadelen. De manier waarop jij de VS verdedigd echter is eigenlijk meer humoristisch dan realistisch te noemen....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Donald Duck held vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:06:58 #242
46149 __Saviour__
pi_52082533
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef StefanP het volgende:
Het enige dat Amerikanen zien als ze naar de EU kijken, is een verzameling landen die ver over z'n houdbaarheidsdatum heen zijn. Zoals ik al zei: een tandeloze oude heks, die zelfs in haar eigen achtertuin (Joegoslavie) nog door de VS gered moet worden, maar die desondanks een enorm grote klep heeft en denkt dat ze sterk en machtig is. Een continent dat zich laat overrompelen door moslims zonder ook maar een kik te geven; een continent waar men graag 70% belasting betaalt voor een failliete verzorgingsstaat; een continent dat binnen 10 jaar failliet is omdat men 32 uur per week werkt en denkt dat het allemaal wel mee zal vallen als eenmaal het Oostblok, China en India op gang gekomen zijn. Dat zien we. Jammer dat jullie het zelf niet zien.
Jij beticht anderen ervan onzin uit te kramen, maar jij doet exact hetzelfde. De EU staat sterk, doet het fantastisch en zal zeker niet ten onder gaan.
Wie echt de gevolgen van een sterk china gaat merken, is de VS. China gaat haar gigantische reserves aanspreken om lekker op overnametocht te gaan. China is millitair ook sterk in opkomst. De VS zal niet meer lang de baas over de wereld kunnen spelen. Heerlijk. Eindelijk zullen we hun arrogantie niet meer hoeven te pikken.

En ondertussen blijf jij maar de echte kritiek uit de weg gaan, want je hebt er geen antwoord op. Je blijft maar als een vasthangende CD dezelfde onzin uitkramen. Geef nu eens daadwerkelijk antwoord op bijv: De enorme mislukking van de oorlog in Irak en de daarop toegepaste censuur. De waardeloze gezondheidszorg, vele tientallen miljoenen die geen zorgverzekering kunnen betalen en verstoken zijn van alle medische hulp. De absurde en grove schendingen van de vrijheid in Guantanamo Bay. De instortende huizenmarkt. De vrije val van de dollar.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:23:33 #243
46149 __Saviour__
pi_52083051
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef maartena het volgende:
De manier waarop jij de VS verdedigd echter is eigenlijk meer humoristisch dan realistisch te noemen....
Humoristisch is het niet eens. Zij gedrag valt werkelijk onder de catagorie 'achterlijk'. Ook de prijs voor 'wanhopigste wannabe nepamerikaan' zou hem niet misstaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_52085224
Je kunt het gewoon niet hebben dat ik hier zit. Dat 'wanhopige wannabe nep' haal je er zelf bij.
-Mark Steyn
  Donald Duck held vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:55:24 #245
46149 __Saviour__
pi_52085335
En wederom reageer je alleen op een kleine post waarop je simpel kunt reageren. Je laat hiermee duidelijk je eigen onvermogen tot daadwerkelijke discussie zien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:11:39 #246
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52085717
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:51 schreef StefanP het volgende:
Je kunt het gewoon niet hebben dat ik hier zit.

Sorry, ik vind de VS een prachtig land om in te wonen, maar ik denk niet dat er op FOK! echt jaloezie zou zijn over het feit dat jij of ik in de VS wonen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:13:27 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52085770
quote:
door die enorme dikke stalen plaat voor je ondringbare harses zie je niet eens dat ik bijvoorbeeld Amerika een prachtig land vind alwaar ik vele vrienden heb en er graag kom, maar nee je moet en zal jezelf voor lul zetten met je verongelijkte geneuzel over je eigen superioriteitsgevoel en je bekrompen gedachtenkronkels...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:21:20 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52085963
Wat een vermoeiend topic is dit geworden, ik kan me er amper doorheen worstelen.

Kan dat kloppen?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:24:09 #249
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52086053
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef popolon het volgende:
Wat een vermoeiend topic is dit geworden, ik kan me er amper doorheen worstelen.

Kan dat kloppen?
wheheh en weet je wat het leukste is? Het is deze keer niet eens mijn schuld.

*high five!!*
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Donald Duck held vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:24:37 #250
46149 __Saviour__
pi_52086067
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef popolon het volgende:

Kan dat kloppen?
Samenvatting: StefanP is verblindt door VS adoratie en gaat echte kritiek uit de weg.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')