Zwak excuus. Je reageert alleen op dingen waarop je als antwoord met een simpel linkje kunt volstaan. Reageer dan nu eens bijv. op de censuur betreffende de oorlogen in Afghanistan en Irak (beide een mislukking trouwens). Of de 'vrijheden' in guantanamo bay. Die dingen blijf je maar negeren, om de simpele reden dat je het er niks tegenin kunt brengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef StefanP het volgende:
Dacht je nou echt dat ik in m'n eentje op alle 50 VS-bashers in dit topic, of zelfs alle 5000 op Fok!, ga reageren? Vergeet het maar. Ik heb wel betere dingen te doen; ik kies er een paar uit en dat is genoeg.
Wat is dat Indymedia? Is dat leuk? Haal je daar je inspiratie vandaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik in m'n eentje op alle 50 VS-bashers in dit topic, of zelfs alle 5000 op Fok!, ga reageren? Vergeet het maar. Ik heb wel betere dingen te doen; ik kies er een paar uit en dat is genoeg.
[..]
Dat ik niet eerder vertrokken ben ja. Het is het hier hele jaar door prachtig weer, ik heb een huis, auto's en een salaris waar jullie alleen van kunnen dromen, de belasting stelt niets voor, ik word vrij gelaten door de overheid, de mensen zijn vriendelijk, ik kan 24/7 winkelen, ik heb 200 TV-zenders, de natuur is prachtig, ik hoef nooit een parkeerplaats te zoeken ongeacht waar ik heen ga, enz, enz. Je kunt het gewoon niet hebben dat iemand tegen al je VS-gebash ingaat en dat je tegengas krijgt op je ongefundeerde Indymedia-meninkjes.
Terwijl genoeg lui (lees baptistenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is dat de Amerikanen gebrainwashed worden en denken dat ze in het enige vrije land ter wereld wonen.
Ik ben blij voor je dat je gelukkig bent in een land dat met gelogen excuses andere landen binnenvalt en er (indirect) voor zorgt dat de bewoners van dat land iig nooit dit geluk zullen kennenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef StefanP het volgende:Dat ik niet eerder vertrokken ben ja. Het is het hier hele jaar door prachtig weer, ik heb een huis, auto's en een salaris waar jullie alleen van kunnen dromen, de belasting stelt niets voor, ik word vrij gelaten door de overheid, de mensen zijn vriendelijk, ik kan 24/7 winkelen, ik heb 200 TV-zenders, de natuur is prachtig, ik hoef nooit een parkeerplaats te zoeken ongeacht waar ik heen ga, enz, enz. Je kunt het gewoon niet hebben dat iemand tegen al je VS-gebash ingaat en dat je tegengas krijgt op je ongefundeerde Indymedia-meninkjes.
Er is geen twee partijenstelsel, dat er maar 2 kanshebbers zijn is de schuld van de kiezers.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het twee-partijenstelsel nog al vrijheidsbeperkend.
Er zijn staten die wel homohuwelijk kennen, MA bijvoorbeeld.quote:Ook kennen zij geen homohuwelijk.
Ben je er wel eens geweest?quote:En het is een politiestaat-geworden na 9/11, hoewel Europa daar ook niet een al te grote achterstand op heeft.
Dat de uitvinder een Rus is betekent natuurlijk niet dat Rusland het enige land is dat AK's produceert, ook in de VS zijn er verschillende fabrikanten die onder licentie van patenthouder IZH AK varianten maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nope..
http://nl.wikipedia.org/wiki/AK-47
Ome kalasjni is de uitvinder..
Nee, je zoekt alleen de posts uit waar je op kan reageren, omdat het ergens niet waar is, de keiharde feiten of beweringen waarvan je weet dat ze waar zijn negeer je..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef StefanP het volgende:
Het is wel typisch amerikaans om andere mensen zijn waarheid op te dringen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef Re het volgende:
Je verwacht het wel iig, dat een economische vluchteling als StefanP geld het belangrijkste vrijheidsmiddel noemt
Maar goed als je vanuit het VS oogpunt naar West-Europa kijkt he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:37 schreef StefanP het volgende:
Wat schattig. Zie de VS-bashers eens samenscholen om zich zelfgenoegzaam te wentelen in hun ingebeelde superioriteit t.o.v. die smerige, leugenachtige politiestaat die de V.S. is.
Mjah, ik denk dat het niet zozeer meer gaat om wat de VS nu wel of niet is, maar meer om de manier waarop jij reageertquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:37 schreef StefanP het volgende:
Wat schattig. Zie de VS-bashers eens samenscholen om zich zelfgenoegzaam te wentelen in hun ingebeelde superioriteit t.o.v. die smerige, leugenachtige politiestaat die de V.S. is.
Jij beticht anderen ervan onzin uit te kramen, maar jij doet exact hetzelfde. De EU staat sterk, doet het fantastisch en zal zeker niet ten onder gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef StefanP het volgende:
Het enige dat Amerikanen zien als ze naar de EU kijken, is een verzameling landen die ver over z'n houdbaarheidsdatum heen zijn. Zoals ik al zei: een tandeloze oude heks, die zelfs in haar eigen achtertuin (Joegoslavie) nog door de VS gered moet worden, maar die desondanks een enorm grote klep heeft en denkt dat ze sterk en machtig is. Een continent dat zich laat overrompelen door moslims zonder ook maar een kik te geven; een continent waar men graag 70% belasting betaalt voor een failliete verzorgingsstaat; een continent dat binnen 10 jaar failliet is omdat men 32 uur per week werkt en denkt dat het allemaal wel mee zal vallen als eenmaal het Oostblok, China en India op gang gekomen zijn. Dat zien we. Jammer dat jullie het zelf niet zien.
Humoristisch is het niet eens. Zij gedrag valt werkelijk onder de catagorie 'achterlijk'. Ook de prijs voor 'wanhopigste wannabe nepamerikaan' zou hem niet misstaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef maartena het volgende:
De manier waarop jij de VS verdedigd echter is eigenlijk meer humoristisch dan realistisch te noemen....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:51 schreef StefanP het volgende:
Je kunt het gewoon niet hebben dat ik hier zit.
door die enorme dikke stalen plaat voor je ondringbare harses zie je niet eens dat ik bijvoorbeeld Amerika een prachtig land vind alwaar ik vele vrienden heb en er graag kom, maar nee je moet en zal jezelf voor lul zetten met je verongelijkte geneuzel over je eigen superioriteitsgevoel en je bekrompen gedachtenkronkels...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:37 schreef StefanP het volgende:
wheheh en weet je wat het leukste is? Het is deze keer niet eens mijn schuld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef popolon het volgende:
Wat een vermoeiend topic is dit geworden, ik kan me er amper doorheen worstelen.
Kan dat kloppen?
Samenvatting: StefanP is verblindt door VS adoratie en gaat echte kritiek uit de weg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef popolon het volgende:
Wat een vermoeiend topic is dit geworden, ik kan me er amper doorheen worstelen.
Kan dat kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |