Volgens de metro (of Spits) review is het een jeukerige EO-komedie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef Gorro het volgende:
Evan Almighty (Tom Shadyac, 2007)
Aangezien ik Steve Carell over het algemeen grappig vind, vond ik deze wat tegenvallen. Alles is nogal braafjes en echt grappig wordt het niet vaak. Vooral de eerste helft had wat opgeleukt mogen worden met leukere grappen. **½
Daar las ik afgelopen week over in dat 1001 films you have to see before you die- boek. Klinkt erg interessant. Waar heb je `m vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Gorro het volgende:
(#141) Paisà (Paisan) (Roberto Rossellini, 1946)
Heb je L`Année dernière à Marienbad ook al gezien? ook zo`n prachtige, geweldige filmquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef Gillingham het volgende:
Hiroshima mon Amour (1959) 8.5
[afbeelding]
Typerend werk van Alain Resnais.
Eh...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:25 schreef Gillingham het volgende:
Viridiana (1961) 7.5
maar ligt er niet al te dik bovenop.
Nee, helaas nog niet. Alhoewel helaas, ik heb wel het voordeel om 'm nog voor de eerste keer te kunnen zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb je L`Année dernière à Marienbad ook al gezien? ook zo`n prachtige, geweldige film![]()
Natuurlijk is het duidelijk. Maar het wordt nergens specifiek gezegd. Ik vond het in ieder geval wel op een mooie manier gedaan. Zeker omdat het karakter van de hoofdrolspeelster zelfs een non is. En zij ís het slachtoffer, nadat ze buiten de muren van het klooster gaat leven.quote:
Gedownloadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
interessant. Waar heb je `m vandaan als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ja! Klein kunstwerkje idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:18 schreef Lambiekje het volgende:
Cashback (2006)
Men wat is dit een mooie film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Emilia Fox prettig spelen, trouwens. Ze heeft een mooie smile.
Had je die uit mijn lijst gehaald, trouwens?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja! Klein kunstwerkje idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Emilia Fox prettig spelen, trouwens. Ze heeft een mooie smile.
Had je die uit mijn lijst gehaald, trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cashback had ik al een poos terug al eens gespot hier bij deze reeks. Onlangs kwam ik hem tegen op de nieuwsgroepen. Maar dan kan het alsnog zijn omdat jy hem genoemt hebt. Ik koppel er geen fokuser aanvast welke film ik nog moet kijken....
Ik hou al maanden lang een reminder lijst bij op IMDB. Als ik in deze topic of dan zoals nu de Top100 plaats ik weer een stel op die lijst. Cashback staat al een poos op me reminder list. En die heb ik dan gister ingelost.
[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 10-08-2007 09:41:43 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Cashback heb ik een tijdje geleden al gezien. Inderdaad een prachtige film.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:18 schreef Lambiekje het volgende:
Cashback (2006)
Men wat is dit een mooie film.
Die zit inderdaad ook in die dvd-box, en is de aanleiding geweest tot het kopen van de box (de scene met tom en iggy staat in z'n geheel op youtube)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je Tom Waits en Jim Jarmusch cool vindt, dan moet je ook Coffee&Cigarettes kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |