quote:Op maandag 30 juli 2007 22:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Raar dat niemand de verlaafde fokker herkent
Ik heb al een weekban achter de rug, dus zo snel zie ik het niet gebeurenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik heb zoeeen gevoel Dat TS gaat verdwijnen en dat niemand meer iets van hem te horen gaat krijen
Wie is die jongen links dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar moest ik met mijn uiterst mooi gevormde mond ook om lachen
Dit zag er zo uit ( ik sta rechts ):
[afbeelding]
Jij heult met ze!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:44 schreef PekingDuck het volgende:
Bij de derde alinea ben ik gestopt met lezen. Wat een onzin![]()
idd samenvattingquote:Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef King_of_cubes het volgende:
Alsof de gemiddelde ONZ user zin heeft om dat door te lezen.
je bent dat beton enzo vergetenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Spring in het water en leer zwemmen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:44 schreef PekingDuck het volgende:
Bij de derde alinea ben ik gestopt met lezen. Wat een onzin![]()
dan maken ze maar zinquote:Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef King_of_cubes het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Zo verslaafd is tong80 toch trouwens niet?
Precies , maar wat ik las was wel grappigquote:Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef King_of_cubes het volgende:
Gelukkig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:49 schreef Nijodeibu het volgende:
lezen is echt een hobby vanmij echt waar.
Sinds ik bij de crew zit. Enkele maanden dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:07 schreef SnIpY het volgende:
hehe, echt geniaal dit... hoelang heb je erover gedaan om al deze top secret info te vergaren ?
Cool! Link?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef deepart het volgende:
ik had hier laatst een filmpje over gezien, zo'n ICTer...stond op youtube
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |