Ja, die kan ik dus nergens vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:39 schreef TNA het volgende:
Het ziet er wel leuk uit, maar ik versta er niets vanWaarom gebruik je niet de SBS6-voiceover?
![]()
Ik gebruik het liefst filmpjes en af en toe wat screens die ik dan gewoon animeer, maar zoals ik al eerder zei: stemmen kan ik altijd gebruiken. Heb jij een echte "bioscooptrailerstem"?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:43 schreef zarGon het volgende:
TVP.
Ik heb geen verstand van filmpjes maken, maar kan je niet een screenshot nemen en dat een beetje bewerken? Heb je die schermeffecten niet. Of brabbel ik teveel?.
De mensen van FOK!radio misschien?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik gebruik het liefst filmpjes en af en toe wat screens die ik dan gewoon animeer, maar zoals ik al eerder zei: stemmen kan ik altijd gebruiken. Heb jij een echte "bioscooptrailerstem"?
Duhquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:50 schreef reospeedwagon het volgende:
Tof filmpje, alleen cheap effecten zeg.
Ja, Google Videoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is er overigens een manier om de tien minuten limit bij YouTube te overschrijden?
Nee, absoluut niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
@Remlof, heb jij geen goede omroeperstem?
Het originele bestand:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe groot is de bestand wat je nu hebt, M_Mm?
Dat camera voor scherm heb ik expres gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Tof idee, maar de verstaanbaarheid kan inderdaad beter. En misschien moet je een screen capturer gebruiken in plaats van een camera voor je scherm - dat laatste zorgt voor die lijntjes.
Succes d'r verder mee!
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef L.Denninger het volgende:
W00t, Kiteless zit erin !!!!
Is die al geunbanned trouwens ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |