Klinkt fijn, zo'n gezamenlijk besluit Randa.
![]()
Geen huilend kind, geen huilende mama!
![]()
En 19 maanden is een behoorlijk lange periode!
![]()
Lijkt me overigens ook dat zo'n besluit makkelijker te maken is doordat je weet dat je straks weer mag.
Hier lijkt het er ook op dat het langzaam maar zeker gaat afbouwen. Overdag wil ze in het geheel niet meer en de nachtvoedingen worden ook - eindelijk- minder. Ze drinkt tegenwoordig om 23.00 en rond 3 en 7 uur. ze heeft zelfs deze week 2 keer maar 2 voedingen gevraagd en de midden-in-de-nachtvoeding overgeslagen!
![]()
Ik was elk uur wakker!
![]()
Dat zit niet meer in mijn systeem (na 3 jaar zwanger, bv, zwanger, bv) om door te slapen! Toch zou ik er best aan kunnen wennen!
Gaf trouwens wel een beetje de angst dat ze plotsklaps helemaal in 1 keer zou kunnen stoppen, want na die eerste nacht doorslapen, wilde ze smorgens alleen nadat ik aangedrongen had. Mijn borsten stonden op knappen en moet er niet aan denken dat ik er tot savonds laat mee had moeten lopen!
![]()
Heb niet eens een kolf en vind het niet echt de moeite om er nu nog 1 aan te schaffen.
Ik laat het op zijn beloop nu. Wil nog niet stoppen maar wel minder vaak voeden. Krijg er wel steeds meer vrede mee dat het straks over is en vermoed dat het ook niet zolang meer zal duren. Kan ze tenminste ook eindelijk eens op een eigen kamertje.