quote:Op maandag 30 juli 2007 11:17 schreef Freezor het volgende:
Ik speel het zelf niet meer zo veel maar toch maar even een tvptje om te zien hoe andere mensen het doen.
gym 8 is een eitjequote:Op maandag 30 juli 2007 12:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
net gym 7 gehaald, heb nu een murkrow, gastrodon, torterra, lucario en skuntank op l41 , tevens tvp.
iig cut en surfquote:Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Welke HM's kun je allemaal aan HM slaaf Bibarel geven?
Die van mij heeft straks Rock Smash, Strength, Cut en Surf.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Een Happiny dacht ik?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:53 schreef Rikichi het volgende:
Weet iemand miss wie uit dat ei komt wat je van die "traveling man" krijgt?
HM01 Cutquote:Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:05 schreef torn_Machina het volgende:
Een Happiny dacht ik?
Een pre-evolutie van Chansey.
DS aan de oplader, kan je zo verder spelenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:01 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb Pearl sinds gister middag
Nog niet lang kunnen spelen omdat de accu van m'n DS leeg was.. Vanavond ga ik weer verder!
? Explain, ik ben nog niet zo verquote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
godverdomme, vang ik eindelijk Azelf, heeft ie Adamant als nature
sommige natures verbeteren een statisstiek ten koste van een anderquote:
ik kan geen murkrow vangen op pearlquote:Op maandag 30 juli 2007 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
murkrow eindelijk kunnen evolueren tot honchkrow , ds zit hier ook weer in de lader
maar wel een misdreavusquote:Op maandag 30 juli 2007 20:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan geen murkrow vangen op pearl
Mismagius zuigtquote:
valt wel mee , zodra je die dusk stone maar niet al te snel gebruikt , mismagius leert nl net als raichu geen nieuwe attacks na evolutie.quote:
kloptquote:Op maandag 30 juli 2007 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
valt wel mee , zodra je die dusk stone maar niet al te snel gebruikt , mismagius leert nl net als raichu geen nieuwe attacks na evolutie.
ik vind in vergelijking met de eerdere games wel, zeker in het begin kom je maar weinig interessante beesten tegen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:25 schreef Shnees het volgende:
Ik ga zaterdag pas m'n diamond halen, en dan kan ik maandag pas spelen omdat m'n rotzusje m'n DS heeft meegenomen naar Amsterdam...ik flikker die Animal Crossing van haar nog een keer het raam uit!! [/huilie modus]
Maargoed... duurt het trouwens lang voordat je een beetje goeie pokemon hebt in dit spel?
Ach, dat valt ook wel mee hoor. Starly is net Pidgey, Bidoof is net Zigzagoon/Rattata en Shinx is net Ralts, maar dan Electric. Bugs zijn inderdaad niet interessant hier. De meest interessante Pokémon vind ik wel Buizel/Shellos en Murkrow/Misdreavus, die je relatief snel kunt vangen. Abra ook, zoals vanouds. Budew vind ik niks, vanwege die happiness.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik vind in vergelijking met de eerdere games wel, zeker in het begin kom je maar weinig interessante beesten tegen.
laat ik het zo zeggen dat ik over het algemeen eilk nooit echt zo gecharmeerd ben van de eerste pkmn die je kan vangen en idd de bugs zijn sowieso niet ok , maar in rby kon je voor de eerste gymleader nog wel een pikachu of mankey vangen , in GSC een marill of wooper en in S/R een seedot, shroomish of lotad , en een paar van die types mis ik echt in het begin. Shellos en Murkrow zijn wel ok opzichquote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, dat valt ook wel mee hoor. Starly is net Pidgey, Bidoof is net Zigzagoon/Rattata en Shinx is net Ralts, maar dan Electric. Bugs zijn inderdaad niet interessant hier. De meest interessante Pokémon vind ik wel Buizel/Shellos en Murkrow/Misdreavus, die je relatief snel kunt vangen. Abra ook, zoals vanouds. Budew vind ik niks, vanwege die happiness.
niet echt , voordat je in de eerste gym bent ben je al door 3 dorpen 2 extra tutorials en 2 caves (waarvan er 1 idd klein is) geweest, volgensmij is het net zo lang, zoniet langer , maar je krijgt meer info en meer te doen dan battles.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je kijkt naar nieuwe Pokémon is het maar weinig bijzonders idd. Dan is Budew idd nog de meest aparte. Komt wel bij dat de afstand tot de eerste gym in dit spel kleiner is (kwa afstand/variatie in de natuur).
Dus het heeft weinig nut on de beginpokemon te levelen?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen dat ik over het algemeen eilk nooit echt zo gecharmeerd ben van de eerste pkmn die je kan vangen en idd de bugs zijn sowieso niet ok , maar in rby kon je voor de eerste gymleader nog wel een pikachu of mankey vangen , in GSC een marill of wooper en in S/R een seedot, shroomish of lotad , en een paar van die types mis ik echt in het begin. Shellos en Murkrow zijn wel ok opzich
Maar de Pokémon zijn niet erg divers. In Red/Blue had je de hoofdweg, het bos en het kleine stukje waar je Mankey en Spearow kon vangen richting Victory Road. Hier is het de 'hoofdweg' en de kleine grotjes met Geodude/Onix/Machop/Zubat.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet echt , voordat je in de eerste gym bent ben je al door 3 dorpen 2 extra tutorials en 2 caves (waarvan er 1 idd klein is) geweest, volgensmij is het net zo lang, zoniet langer , maar je krijgt meer info en meer te doen dan battles.
Het ligt eraan welke je wil levelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dus het heeft weinig nut on de beginpokemon te levelen?
Dat is je eigen beslissing, ik heb het deze keer iig wel gedaan en als je je starter redelijk geleveled hebt dan maakt het opzich niet echt veel uit om tot na de eerste gym te wachten (tenzij dat je een zubat wil trainen om hem evt te evolueren tot een crobat).quote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dus het heeft weinig nut on de beginpokemon te levelen?
rattata/pidgey/spearow/mankey/caterpie(metapod)/weedle(kakuna)/pickachu/nidoran(f/m) is volgensmij nog een betere lineup dan de pokemon die je tot de 2de gym in de laatste versie tegenkomt.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar de Pokémon zijn niet erg divers. In Red/Blue had je de hoofdweg, het bos en het kleine stukje waar je Mankey en Spearow kon vangen richting Victory Road. Hier is het de 'hoofdweg' en de kleine grotjes met Geodude/Onix/Machop/Zubat.
Tot de 2e gym ja. We hadden het over de 1equote:Op maandag 30 juli 2007 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
rattata/pidgey/spearow/mankey/caterpie(metapod)/weedle(kakuna)/pickachu/nidoran(f/m) is volgensmij nog een betere lineup dan de pokemon die je tot de 2de gym in de laatste versie tegenkomt.
Tot de 2de gym komen daar nog geodude/clefairy/jigglypuff/zubat/paras/sandshrew of ekans/oddish of bellsprout en abra bij.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tot de 2e gym ja. We hadden het over de 1e
Behalve dat Starly veel nuttiger is, omdat hij al op lvl 11 een formidabele aanval leertquote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, dat valt ook wel mee hoor. Starly is net Pidgey
en omdat je pidgey in Diamond.. pas op lvl 52 tegenkomt..quote:Op maandag 30 juli 2007 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Behalve dat Starly veel nuttiger is, omdat hij al op lvl 11 een formidabele aanval leert
het verschil is dat staraptor juist een goede combinatie heeft vna snelheid en kracht, iets wat ik bij murkrow niet terugvindt, maarwel bij crobat, maar die is op zijn beurt weer wat lastiger te krijgenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat leert hij dan op l11? op l13 leert hij wing attack idd, maar een murkrow leert dat 2 levels later en een zubat weer 2 levels later, toch hebben beide van die pokemon ook leuke andere attacks , en die zie ik niet echt terug bij een starly(alhoewel satarraptor behoorlijk sterke attacks heeft).
intimidate is alleen een pluspunt tegen rock pokemon aangezien thunder en ice sp att betrefd.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het verschil is dat staraptor juist een goede combinatie heeft vna snelheid en kracht, iets wat ik bij murkrow niet terugvindt, maarwel bij crobat, maar die is op zijn beurt weer wat lastiger te krijgen
en intimidate is ook een pluspunt
beetje kort door de bochtquote:Op maandag 30 juli 2007 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
intimidate is alleen een pluspunt tegen rock pokemon aangezien thunder en ice sp att betrefd.
Ik adviseer je Fly/Toxic/Confuse Ray/Sludge bombquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
honchkrow heeft btw een goede attack hoor , en crobat moet het van zn snelheid hebben, en dan kan je met bijvoorbeeld een confuse ray/toxic/wing of faint attack combi genoeg succes hebben
mwoah mur/honchkrow is immune tegen slaap of heeft meer kans om een crit te plaatsen en tegen crobat zijn geen crits mogenlijk, maar intimidate lijkt mij ook een beetje zinloos, tenzij je op het eind van de rit natuurlijk tegen veel rock/steel pkmn moet vechten , en dan nog zou je een tm als steel wing aan kunnen leren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht
Starators defence is al bagger, maar met intimidate gaat er toch wat aanvalskracht ervanaf
en mijn empoleon heeft nogal wat zwaktes dankzij zijn steel typering (fighting, Ground), en dat zijn veelal fysieke aanvallen
of wil je beweren dat Honnchcrow en Crobat betere abilities hebben?
Jaja, dit is appels met peren vergelijken
Daar heb je een razor claw voor nodigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga mijndusk stone voor Sneasel gebruiken, ooit
Ik hou niet zo van unstabbed moves, tenzij ze een zwakte bedekkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah crobat is immune tegen slaap of heeft meer kans om een crit te plaatsen en tegen crobat zijn geen crits mogenlijk, maar intimidate lijkt mij ook een beetje zinloos, tenzij je op het eind van de rit natuurlijk tegen veel rock/steel pkmn moet vechten , en dan nog zou je een tm als steel wing aan kunne leren.
Owquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar heb je een razor claw voor nodig
Voor Empoleonquote:
Geodude en Zubat had ik al gevangen voor de eerste gym.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tot de 2de gym komen daar nog geodude/clefairy/jigglypuff/zubat/paras/sandshrew of ekans/oddish of bellsprout en abra bij.
Op A drukken om je hengel omhoog te halenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Geodude en Zubat had ik al gevangen voor de eerste gym.
Trouwens, ik heb nu een hengel (rod) maar ik vang niks. Heel soms krijg ik een uitroepteken, maar daarna zwemt de Pokémon weg. Wat doe ik verkeerd?
Ik probeer trouwens te hengelen bij road 218 vlakbij Jublife City.
daar dacht ik al aan...mijn empoleon is dankzijn szijn steel type zwak tegen fight en ground, bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dan zou ik metal claw eruit gooien omdat drill peck effectief is tegen fighters , en je ice beam kan gebruiken tegen de ground/grass pkmn die het je moeilijk kunnen maken.
Thnx, ik heb nu een Magicarp gevangen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Op A drukken om je hengel omhoog te halen
Fly wegdoen. Tenminste, als je tegen een andere persoon speelt. Dan is het switch-out voor een rock/steel of een andere hoge def. en doet het amper nog schade.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik adviseer je Fly/Toxic/Confuse Ray/Sludge bomb
je maait ze met bosjes tegelijk neer
en die vind je pas nadat je de Elite Four hebt verslagenquote:
De meeste nutteloze pokémon die er isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Thnx, ik heb nu een Magicarp gevangen.
Mijn Crobat is getraind voor Emerald, op de Battle frontier wel te verstaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Fly wegdoen. Tenminste, als je tegen een andere persoon speelt. Dan is het switch-out voor een rock/steel of een andere hoge def. en doet het amper nog schade.
Inderdaad. Maar het is zo vervelend om Magikarp te trainen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De meeste nutteloze pokémon die er isTotdat ie evolueert in een Gyarados
![]()
Wacht anders tot je het Exp. Share item krijgt. Dit maakt het allemaal stukken makkelijker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:18 schreef super-muffin het volgende:
Inderdaad. Maar het is zo vervelend om Magikarp te trainen.
er is een stuk vlakbij de breeeding center waarbij je aan een stuk door kan fietsen, ong 120 stappen wel te verstaan, die route gebruik ik altijd bij het daycare trainen/ egg hatchenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wacht anders tot je het Exp. Share item krijgt. Dit maakt het allemaal stukken makkelijker.
Als je dit aan je Magikarp geeft dan hoef je hem alleen maar in je party te hebben en krijgt hij na elk gevecht toch nog wat exp mee.
Of je moet wachten tot je in het Breeding Center kan komen zodat ze daar je Magikarp opvoeden zonder dat je er naar om hoeft te kijken.
Bedankt voor de tips. Volgens mij ben ik nog lang niet zo ver, maar ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wacht anders tot je het Exp. Share item krijgt. Dit maakt het allemaal stukken makkelijker.
Als je dit aan je Magikarp geeft dan hoef je hem alleen maar in je party te hebben en krijgt hij na elk gevecht toch nog wat exp mee.
Of je moet wachten tot je in het Breeding Center kan komen zodat ze daar je Magikarp opvoeden zonder dat je er naar om hoeft te kijken.
Day Carequote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het is zo vervelend om Magikarp te trainen.
Haunter --> Gengar hoort hier ook nog bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:33 schreef ASSpirine het volgende:
Misschien iemand die even kan opzoeken welke pokémons evolueren door het traden?
Ik ken er ondertussen 3
Kadabra --> Alakazam
Machoke --> Machamp
Graveler --> Golem
Ik heb alleen Ponyta nog maar als vuur pokemon gezien op Infernape na.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef super-muffin het volgende:
Waar vang ik vuur pokemons?
De enige echte vuurpokémon die kan vangen voor de Elite Four is een Ponyta..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef super-muffin het volgende:
Waar vang ik vuur pokemons?
Hm, dan moet ik toch maar eens gaan ruilen. Of mijn andere Pokémons trainen om de tweede gym door te komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ponyta nog maar als vuur pokemon gezien op Infernape na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |