juh dat is ook echt 1 van mijn grootste problemen. Als ik niets te doen heb ga ik echt op zoek naar dingen die ik kan kopenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:54 schreef Dylanesque het volgende:
Pauze bijna voorbij. Nog 3,5 uur he-le-maal niets doen. Ik koop uit verveling veel te veel op bol.com

Tips:quote:Op maandag 30 juli 2007 12:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
juh dat is ook echt 1 van mijn grootste problemen. Als ik niets te doen heb ga ik echt op zoek naar dingen die ik kan kopen![]()
Ik heb al genoeg nutteloze zooi gekocht op die manier

whahhahaha jongens wat een goede ideeen allemaalquote:Op maandag 30 juli 2007 13:02 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Tips:
www.inkoopacties.net
www.samenkopen.net
www.dealextreme.com
Tot aan de bedelstaf![]()

zijn totaal waardeloosquote:Op maandag 30 juli 2007 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
hey maar al die nutteloze dingen kan je toch weer verkopen ?? jezelf werk bezorgen zeg maar

ik ken iemand die er 1 heeft gemaakt van een kartonnen koker.. misschien een leuk knutselprojectje?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ok mensen , ik zoek ook iets nutteloos. zon didgeredoo (zon australisch blaasinstrument), voor niet te duur natuurlijk. ik kan alleen geen links vinden ! HELP!

Kerel succes met je enveloppen, vertel als je klaar bent hoe het geweest isquote:Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga jullie gedag zeggen voor vandaag...
Heb zojuist wat te doen gekregen... iets wat helemaal bij mijn functie past maar niet heus..
Facturen in een enveloppe stoppen... super werk![]()
Maar ik heb tenminste wel wat te doen dus de tijd gaat sneller
Tot gauw allemaal

Ik nog 3 uur internetten, hoewel ik nu ook wel iets te doen heb; de catering is niet te bereiken, misschien dat ik zo maar even langs ze loopquote:Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga jullie gedag zeggen voor vandaag...
Heb zojuist wat te doen gekregen... iets wat helemaal bij mijn functie past maar niet heus..
Facturen in een enveloppe stoppen... super werk![]()
Maar ik heb tenminste wel wat te doen dus de tijd gaat sneller
Tot gauw allemaal

Nog nooit van een didgeridoo gehoord?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef DavyE het volgende:
OMFG gast wat is voor iets. Iets wat je moet gebruiken na een penisverleninging
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

uhm neequote:Op maandag 30 juli 2007 13:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nog nooit van een didgeridoo gehoord?

laat hem zo`n pak aantrekkenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:43 schreef covie het volgende:
Mijn collega zit me hier van alles uit te leggen, waar ik echt niks aan heb, ben over een maandje toch weg.
Ik heb echt zoiets van ja, ja, nee en lul maar lekker verder [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |