Ik nog 3 uur internetten, hoewel ik nu ook wel iets te doen heb; de catering is niet te bereiken, misschien dat ik zo maar even langs ze loopquote:Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga jullie gedag zeggen voor vandaag...
Heb zojuist wat te doen gekregen... iets wat helemaal bij mijn functie past maar niet heus..
Facturen in een enveloppe stoppen... super werk![]()
Maar ik heb tenminste wel wat te doen dus de tijd gaat sneller
Tot gauw allemaal
Nog nooit van een didgeridoo gehoord?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef DavyE het volgende:
OMFG gast wat is voor iets. Iets wat je moet gebruiken na een penisverleninging
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhm neequote:Op maandag 30 juli 2007 13:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nog nooit van een didgeridoo gehoord?
laat hem zo`n pak aantrekkenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:43 schreef covie het volgende:
Mijn collega zit me hier van alles uit te leggen, waar ik echt niks aan heb, ben over een maandje toch weg.
Ik heb echt zoiets van ja, ja, nee en lul maar lekker verder [afbeelding]
tijd om koffie te halen dusquote:Op maandag 30 juli 2007 13:43 schreef covie het volgende:
Mijn collega zit me hier van alles uit te leggen, waar ik echt niks aan heb, ben over een maandje toch weg.
Ik heb echt zoiets van ja, ja, nee en lul maar lekker verder [afbeelding]
Hey jij ook al?quote:
tot hoe laat hou je pauze danquote:Op maandag 30 juli 2007 14:13 schreef Fugie het volgende:
ik ga maar even een rondje over de boulevard rijden en een broodje eten
woei!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
hee t was net 13:13
wat leuk
ik ga wachten op 14:14!
Naja ik moet thuis 'werken' maar ik heb geen opdracht en/of werk dus ik ben gewoon vanaf 9 uur niets aan het doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:14 schreef DavyE het volgende:
[..]
tot hoe laat hou je pauze danhet is nu 14.14
dan zou ik zekers wel in de auto gaan zittenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
Naja ik moet thuis 'werken' maar ik heb geen opdracht en/of werk dus ik ben gewoon vanaf 9 uur niets aan het doen.
Of ik dan achter de pc niets doe of in de auto maakt ook niet uit
idd sommige zijn al vanaf 8.30 niks aan het doen. Niks doen kost ook energiequote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef covie het volgende:
lunch op, koffie op, nog geen tijd voor een sigaretDeze dag schiet neit op
Ik begon al om 08:00quote:Op maandag 30 juli 2007 14:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
idd sommige zijn al vanaf 8.30 niks aan het doen. Niks doen kost ook energie![]()
Ik hoor dan ook bij de club, ik wil wel wat doen maar heb gewoon niks te doenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
idd sommige zijn al vanaf 8.30 niks aan het doen. Niks doen kost ook energie![]()
man dat is over drie kwartierquote:Op maandag 30 juli 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan gelukkig om 15:30 naar huis...
Helder.....quote:Op maandag 30 juli 2007 14:34 schreef covie het volgende:
[..]
Ik hoor dan ook bij de club, ik wil wel wat doen maar heb gewoon niks te doen [afbeelding]
fijne avond dan kerelquote:Op maandag 30 juli 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
nou over 15 minuten ga ik naar huisdan gaan we morgen weer vrolijk verder
ja daar heb ik deel 1 en deel 2 ook geopend, maar dat mocht niet meer van de mod.quote:
tot morgenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
nou over 15 minuten ga ik naar huisdan gaan we morgen weer vrolijk verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |