dit jaar als in 2007 ?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
yeah, ga dit jaar mn Informatica Propedeuse halen (HBO) en dan als het goed is verder in de Bedrijfskundige Informatica![]()
beginnen bedoel ikquote:
OMFG dit zijn serieuze vragen die als helpdesk krijgtquote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*triiiiiiiiiiing* (telefoon bij de helpdesk van mn werkever gaat over)
"ICT-helpdesk met Pietje"
-Ja, hoi met MotorbloempjeIk zit met een probleempje.
"Zeg het eens motorbloempje, waar kan ik je mee van dienst zijn?"
-Motor-Forum en Fok! zijn ineens geblokkeerd, hoe kan dit?
"Ja, dat klopt, deze zijn messageboards en zorgen voor een teveel aan data-verkeer"
-Ja, luister eens, dit heb ik nodig om de dag door te komen, en een beetje IT-er zit ook op tweakersDaarbij zitten mijn collega's de hele dag op Hyves en hotmail, dus kan het weer opengesteld worden?
"Hm.. zit wat in.. ga mn best doen voor je"
-Top!bedankt
![]()
een kwartier later deed alles het weer
Om 16.30 naar huis toe. Nog 4 uur en 20 minuten te gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 12:07 schreef DavyE het volgende:
als je nog meer van die leuke verhalen hebt hoor ik het graag, dan komen we denk ik allemaal de dag en de week mee door![]()
En dat ze daar ook niets zeggen dat je niets te doen hebt, blijkbaar vinden ze het normaal daar waar je werktquote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
leuke verhalen.. hm..
ok!
Verhaal over hoe de helpdesk werkt daar
ik heb medelijden met jequote:Op maandag 30 juli 2007 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
mn baas is op vakantie, en weet ook dat ik niets te doen heb..
kreeg net overigens een klusje: pakketjes maken
ze zijn ook zo achterlijk heir als het maar zijn kan...
hebben ze de CAO uitgeprint, maar de printer niet op opeenvolgend gezet, wat erin resulteert, dat hij eerst 100 pagina's 1 gaat printen, vervolgens 100 pagina's 2, etc. Volgens mij is er zelfs een koppeling naar de printer, zodat je dat ding de opdracht kan geven het meteen ook nog te nieten...maargoed.. werkverschaffing he?
wat voor een printer hebben julie dan ookquote:Op maandag 30 juli 2007 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
OMG! OMG!!kijk net even wat beter naar die stapel:
IS ALLES AL GEKOPIEERDen het ligt op een volgorde waar ik geen hout van begrijp EN van de ene pagina zijn er meer als van de andere
je hebt zeker mensen in dienst die braille lezen ofzoquote:Op maandag 30 juli 2007 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt ergerhet staat zelfs zo ingescanned op Intranet
het scheelt niet veelquote:Op maandag 30 juli 2007 12:49 schreef Fugie het volgende:
'werk' jij toevallig op de sociale werkplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |