Roken is ook iets wat ik doe uit pure vervelingquote:Op maandag 30 juli 2007 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het niets doen op het werk is voor mij een reden om te blijven Roken. Er komt hier altijd iemand naar beneden toe, kom we gaan roken en houdt dan een sigarettenpakje voor mn neus. Moeilijk weigeren dan he. En ik heb al zoveel werk !! hey je houdt me van mn werk af lul !

wat nietquote:Op maandag 30 juli 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
bah hier werkt het natuurlijk weer s nietAccess Denied (content_filter_denied)

Best moeilijk in het begin, maar als je het eenmaal door hebt is het wat makkelijkerquote:Op maandag 30 juli 2007 10:06 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hij is idd best leuk!
http://www.widro.com/throwpaper.html

Omdat het je het zo omslachtig zegt.... Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 juli 2007 10:10 schreef KZoUTNiEWeTeN het volgende:
Gebak eten op het werk!! (voor mijn verjaardag)

Felici!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:10 schreef KZoUTNiEWeTeN het volgende:

nu ga ik je niet feliciteren ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:10 schreef KZoUTNiEWeTeN het volgende:

jij hebt ECHT niets te doen ehquote:Op maandag 30 juli 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
nee, geen gebak, zit neit voor niets in de dieetclubtopics![]()

Ze geloven je niet denk ikquote:

Opeens heb je het.. Je wordt ambtenaar!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil ook een kantoorbaan, lekker niksen in een luie stoel met een computer met internet tot je beschikkingwat wil je nog meer?

Dan zou de dag tenminste een beetje sneller gaan, en ik weet er alles vanquote:Op maandag 30 juli 2007 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
prutsers
*zucht*
was het maar zo'n feest dat het een geintje was![]()

koeiekloten ?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
dan maar spelletjes doen ?
nou ik kijk om me heen, en zie iets in de kleur bruin, met een letter K

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |