jij hebt ECHT niets te doen ehquote:Op maandag 30 juli 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
nee, geen gebak, zit neit voor niets in de dieetclubtopics![]()
Ze geloven je niet denk ikquote:
Opeens heb je het.. Je wordt ambtenaar!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil ook een kantoorbaan, lekker niksen in een luie stoel met een computer met internet tot je beschikkingwat wil je nog meer?
Dan zou de dag tenminste een beetje sneller gaan, en ik weet er alles vanquote:Op maandag 30 juli 2007 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
prutsers
*zucht*
was het maar zo'n feest dat het een geintje was![]()
koeiekloten ?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
dan maar spelletjes doen ?
nou ik kijk om me heen, en zie iets in de kleur bruin, met een letter K
Precies anders wordt je er niet wakker vanquote:Op maandag 30 juli 2007 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
koffie hoort zwart te zijn.. zo sterk, dat het in en in zwart is
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Precies anders wordt blijf je er niet wakker van
bah das koffie uit een automaat. das juist niet zoals het moet. ik heb liever uit een expressomachine, met vers gemalen bonen zeg maar. (helaas staat die alleen thuis)quote:Op maandag 30 juli 2007 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
koffie hoort zwart te zijn.. zo sterk, dat het in en in zwart is
ja, wilde al zeggen: droom verder zegquote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah das koffie uit een automaat. das juist niet zoals het moet. ik heb liever uit een expressomachine, met vers gemalen bonen zeg maar. (helaas staat die alleen thuis)
Dubbele espressoquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dubbele espresso![]()
Zonder melk of suiker uiteraard
En dan bedoel ik geen Senseo Darkroast ofzo..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef Avory het volgende:
Donker zwarte koffie! Voor échte vrouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |