Bij mij trapte ze er niet inquote:
ik zou een chute proberen als ik jou was.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij mij trapte ze er niet in
Ik ga de volgende keer een fles wijn ipv kaas als lokmiddel gebruiken
Het para gedeelte heb ik zelf al in me bedoel je?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
ik zou een chute proberen als ik jou was.
Hear hearquote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef Talitha het volgende:
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik een beetje een hekel begin te krijgen aan die poezieplaatjes?![]()
Leuk je weer eens te zien Talitha, hoe gaat he met je ?quote:
Gaat wel lekker.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk je weer eens te zien Talitha, hoe gaat he met je ?
Voor geen meter, af en toe een beetje lurken lukt nog net.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gaat wel lekker.En met jou? Volg je DGK een beetje?
wat gamen doen dan ?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef Ravii het volgende:wat gaat het topic snel
!
even eten en dan gamen.
tot vanavond!
Ik vind het wel schattigquote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef Talitha het volgende:
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik een beetje een hekel begin te krijgen aan die poezieplaatjes?![]()
De jeugd van tegenwoordig slacht elkaar het liefst virtueel online afquote:
Praat me dr niet van. Gelukkig heeft mijn nageslacht(er) een huurhuisje betrokken, hoef ik die neurotische toestanden niet meer mee te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig slacht elkaar het liefst virtueel online af![]()
Misschien moet je ze af en toe even een headshot geven, om contact te houden zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Praat me dr niet van. Gelukkig heeft mijn nageslacht(er) een huurhuisje betrokken, hoef ik die neurotische toestanden niet meer mee te maken.
Voorlopig hoef ik niet zo nodig conact, net het ganse huis geverfd en behangen en weet ik veel, hou een beetje low profile nu.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moet je ze af en toe even een headshot geven, om contact te houden zeg maar
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Voorlopig hoef ik niet zo nodig conact, net het ganse huis geverfd en behangen en weet ik veel, hou een beetje low profile nu.
Met dank aan Pavement.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Lithski, er staat een negert in je bos!
Heb je hem weer met zijn eeuwige plaatjesquote:
Die laatste smiley zei genoeg toch, dacht ikquote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]Jammer dat je geen PI hebt toegevoegd aan je postje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |