Cooolllllquote:
Lobasca ilk laat die andere wel sluiten maar hoe kom je aan 170? zit je weer te zuipenquote:
Spuit 65quote:
Vermoeidheidquote:Op maandag 30 juli 2007 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Lobasca ilk laat die andere wel sluiten maar hoe kom je aan 170? zit je weer te zuipen![]()
En jij was ook te laat, maar dat kwam waarschijnlijk omdat soury niks over openen had gezegdquote:
230 Mooi nummerquote:Op maandag 30 juli 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
Welk nummer moet het zijn, dan gaat ik ff over de drempel in de FB..
Deze is veul leuker btw maar ik had jou er wel een beetje in gezetquote:
In welk opzichtquote:Op maandag 30 juli 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
Hoe maak je een link?
Ik zou jou wijn gebracht hebben, als ik het hadquote:Op maandag 30 juli 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is veul leuker btw maar ik had jou er wel een beetje in gezet![]()
![]()
Zoals jij net in de FB gedaan hebt, dat iets blauw is en je klikter op, en hop... je zit erquote:
Ik heb nog wat....een bodempje...maar dat moet genoeg zijn voor een muis..quote:Op maandag 30 juli 2007 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou jou wijn gebracht hebben, als ik het had![]()
Is je vriendin al onderweg, of heb je ruzie?
Onze whizzkid weerquote:Op maandag 30 juli 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
Hoe maak je een link?
Kwestie van de link copieren en plakken, dan heb je de link. Thats al probeer het maarquote:Op maandag 30 juli 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zoals jij net in de FB gedaan hebt, dat iets blauw is en je klikter op, en hop... je zit er![]()
Volgens mij vergis je je in deze muisquote:Op maandag 30 juli 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog wat....een bodempje...maar dat moet genoeg zijn voor een muis..
Staat ook nog een onaangebroken fles met één of andere wodka-mix...quote:Op maandag 30 juli 2007 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je in deze muis
Mueh..... Bonnie is te zat dus dan maar een peukiequote:Op maandag 30 juli 2007 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je in deze muis
Ik dacht dat je de drank voorlopig had afgezworen, of zijn dat hele korte periodes bij jou?quote:Op maandag 30 juli 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat ook nog een onaangebroken fles met één of andere wodka-mix...![]()
Ik heb sindsdien geen druppel alcohol gedronken, ben een man vrouw van mijn woord..quote:Op maandag 30 juli 2007 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de drank voorlopig had afgezworen, of zijn dat hele korte periodes bij jou?![]()
Uit je adresbalk..... ttp://forum.fok.nl/topic/1057960/1/500#51951395quote:Op maandag 30 juli 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
/ De Gouden Kooi / DGK SC #170 Mousetrap
Ik ben je dankbaar wederom een muizentopicquote:
Dus dat bodempie wat je aan muis kwijt wou dat staat er al ffquote:Op maandag 30 juli 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb sindsdien geen druppel alcohol gedronken, ben een man vrouw van mijn woord..
Een beetje de behulpzame geduldige man uithangen tussen al die vrouwenquote:
Kersenbrandewijn kan je wel een tijdje bewaren, skeet..quote:Op maandag 30 juli 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat bodempie wat je aan muis kwijt wou dat staat er al ff
Zie dat plaatje van die SC170 ? daar staat in Hier verder ... Waar Soury tegen het beeldscherm plakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 03:52 schreef Lobasca het volgende:
Eend opent zeker nooit topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |