Ja idd, komt misschien dat het vroeg is ofzowquote:Op maandag 30 juli 2007 10:24 schreef Pavement het volgende:
Moet zeggen de streams zijn ook al saai
Vroeg ? flikker op man het is al bijna middagquote:Op maandag 30 juli 2007 10:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja idd, komt misschien dat het vroeg is ofzow
zijn we al bij pagina 4 ?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vroeg ? flikker op man het is al bijna middag
Nee, nog ff doorbaggeren.quote:
Eikel !quote:Op maandag 30 juli 2007 10:28 schreef Pavement het volgende:
Ik kap ermee je bent mij te saai !
Regen is nodig voor mn nieuwe tuin planten, sigaretten noodzaak, vriend met de auto is vervelend maar fietsen is gezondquote:Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef mootie het volgende:
RegenHad sigaretten nodig
Vriendje heeft de auto mee
Fiets
![]()
Fietsen is prima.... tenzij ik doooooooor- en dooooooooornat aankom bij de supermarktquote:Op maandag 30 juli 2007 11:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Regen is nodig voor mn nieuwe tuin planten, sigaretten noodzaak, vriend met de auto is vervelend maar fietsen is gezond![]()
Niet op mijn pc maar ik zal eens kijken op mijn download site. Laat het je nog weten.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ff een (dringend) vraagje...
Heeft iemand "You never walk alone" van Lee Towers op z'n PC staan??
De kid heeft er al 1 gelimewired maar ik heb het gevoel dat dat niet Lee Towers is....
Ik hou me aanbevolen... gaarne ff melden via PM dan kunnen we er ff over MSN'en.
Thnxquote:Op maandag 30 juli 2007 14:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet op mijn pc maar ik zal eens kijken op mijn download site. Laat het je nog weten.
De kid zit hier met glimoogjes en zegt: Thank you, thank you very much little sisterquote:Op maandag 30 juli 2007 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
-nothing to see here, walk along, walk along-![]()
![]()
Wij zaten ook al te kijken... staat er gvd "Feyenoord" in de titel.... daar werden we niet vrolijk vanquote:Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
Zeg het kind maar dat ik wel voor 020 ben![]()
![]()
![]()
YW![]()
Je hebt een PMquote:Op maandag 30 juli 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ff een (dringend) vraagje...
Heeft iemand "You never walk alone" van Lee Towers op z'n PC staan??
De kid heeft er al 1 gelimewired maar ik heb het gevoel dat dat niet Lee Towers is....
Ik hou me aanbevolen... gaarne ff melden via PM dan kunnen we er ff over MSN'en.
Die talloze keren valt wel mee hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 14:42 schreef Petre het volgende:
Linkje weggehaald en veel plezier met het talloze keren aanhoren van dat nummer
Dat soort linkjes is normaalgesproken goed voor een ban, jullie hebben mazzel...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:04 schreef Veulen het volgende:
Mogge...![]()
Zeg die Petre is hier niet weg te slaan. Zou ie wel weten dat er in de SC eigenlijk zo min mogelijk gemod word?
Echt? Wat een onzin.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:05 schreef Mike1964 het volgende:
Dat soort linkjes is normaalgesproken goed voor een ban, jullie hebben mazzel...
Ik weet niet precies wat er stond, maar warez dat magnie hierquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:13 schreef PC eend het volgende:
Ik weet niet precies wat er stond, maar warez dat magnie hier
En tietneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |