Welnee, ieder z'n ding zullen we maar zeggen.quote:![]()
Op je teentjes getrapt omdat iemand de IndyCars boven je precious ChampCars verkiest? Grow up![]()
Ik wacht met smart op de torrent.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Michigan was afgelopen weekend, dus die ga ik wel weer even kijken
Ja, en ik heb het nergens over een niveau, dus hoe je er bij komt dat ik het huidige IndyCar-niveau vergelijk met dat van de CART Series is mij een raadsel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
[..]
Waar ik wel slecht tegen kan zijn pertinente onwaarheden, als je zegt dat de IRL van nu bijna weer op het oude niveau terug is, gaan bij mij wel de haren een beetje overeind staan.
Maar ja, in 1997 was je pas 10, dus ik kan me voorstellen dat je toen nog niet zoveel autosportbenul had, anders zou je je denk ik diep schamen voor de desbetreffende vergelijking.
Met American open-wheel gaat het spreekwoord 'Vroeger was alles beter' wel degelijk op.![]()
Watkins Glen en Mid-Ohio heb ik laatst toch wel van genoten, Watkins Glen 2006 ook. Maar verder zijn de races op road courses idd niet beter dan de gemiddelde ChampCar-race.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:15 schreef mikezwet het volgende:
De Road Courses in IRL zijn naar mijn mening wel behoorlijk saai. Dat komt denk ik doordat die niet de overhand hebben in de serie en de set-up's van de team veel verschillen van elkaar en dus de verschillen op de baan ook vrij groot zijn.
ach hij wil F1 rijden.., laat hem maar lekker achteraan rijden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:53 schreef mikezwet het volgende:
Tracy heeft wel 1 race gewonnen dit jaar...
Die bourdais zijn we eindelijk kwijt. Ik snap alleen wat hij in dat team torro moet hoor. Die zitten toch altijd in de achterhoedde ?
21quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:50 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Hoe laat is de race? 20 uur toch?
nog 19 en deze is vol, dat halen we welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:28 schreef vosss het volgende:
Is het geen tijd voor een nieuw topic? We zijn inmiddels een aantal races verder dan wat er in de TT staat
Bourdais is een Huilliequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:42 schreef nicomart het volgende:
nu nog 14.. is misschien te gek om er nu nog 14 berichten in te kliederen zonder enige vorm van inhoud
Staat in het topic 21:00. Word tijd dat sbs het live gaat uitzenden, nu weer zoeken naar een live stream.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:25 schreef Mister_T het volgende:
Hoe laat is de start? 20.00 ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |