Die snelste ronde van Wilson afpakken zou het compleet maken.quote:
en dat is?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:43 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die snelste ronde van Wilson afpakken zou het compleet maken.
Het gaat om de puntjes, niet om zijn persoonlijk snelste ronde!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:45 schreef TheGHunter het volgende:
als er nu een caution komt dat wint robert m achter de safetycar
én Bourdais doet er alles aan om zijn plek te behouden. Crash Bourdais!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:45 schreef ZUID-OOST het volgende:
rahal loopt in op bourdais![]()
bourdais zelf verliest op power![]()
dan kun je tt achtige toestanden verwachten daarquote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef Madine het volgende:
Bob komt als leider in het kampioenschap naar Assen?!
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
én Bourdais doet er alles aan om zijn plek te behouden. Crash Bourdais!
Schade: kapotte bril![]()
denk dat bourdais net teveel punten haalt om doornbos voor te blijvenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef Madine het volgende:
Bob komt als leider in het kampioenschap naar Assen?!
Hopen van nietquote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
denk dat bourdais net teveel punten haalt om doornbos voor te blijven
niet als bourdais nog ff zn bril afzet en de muur kust ipv zn vriendin/vrouw of wat die heeftquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef vingerplant het volgende:
Waar blijven die donuts?
Daar dusquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef vingerplant het volgende:
Waar blijven die donuts?
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef X-fi het volgende:
Ik ben slapen. Adios
SBS zendt de wedstrijden met een week vertraging uit, maar die 2 zullen ze wellicht uitzenden.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:59 schreef Bernard0s het volgende:
Even een vraag;
Is de race op Zolder en Assen live op RTL te volgen?
Ik dacht dat SBS6 de rechten had.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:59 schreef Bernard0s het volgende:
Even een vraag;
Eurosport 2. Lang leve digitale tv.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:59 schreef Flabberguest het volgende:
nogmaals, is er een live stream van de champcar of kijken jullie ook alleen naar de live timing?
Geen idee. Reken er niet op. Ik heb iig een tribunekaart voor Assen.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:59 schreef Bernard0s het volgende:
Even een vraag;
Ligt eraan. Ik ben net naar F1 geweest, het geld is op.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
SBS zendt de wedstrijden met een week vertraging uit, maar die 2 zullen ze wellicht uitzenden.
Niet de intentie om er nog 1 te bezoeken?
Dit is wel iets goedkoper dan F1quote:Op maandag 30 juli 2007 02:02 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik ben net naar F1 geweest, het geld is op.
Voor honderd euro zit je op de tribune bij start/finish op Assen. En ja, dat is wel een klap geld.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:02 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik ben net naar F1 geweest, het geld is op.
Ik moet maar even kijken. Als het live op tv te volgen is kijk ik gewoon thuis via de pc, dan ga ik volgend jaar wel. Ik heb echt geen cent meer over van het F1 weekend en 2 weken vakantie met vrienden haha. 100 Euro is een leuke prijs, maar inderdaad nog wel een klap geld voor 1 dagje.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Voor honderd euro zit je op de tribune bij start/finish op Assen. En ja, dat is wel een klap geld.
Valt op zich nog mee.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Voor honderd euro zit je op de tribune bij start/finish op Assen. En ja, dat is wel een klap geld.
Really nice! Ciao allen en weltrustenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:07 schreef smammela het volgende:
vosss zegt dat de nederlander die races in zolder en in NL live uitzend.
Hij is dronken en weet niet meer welke zender het uitzend, RTL of SBS, maar ze worden iig 100% zeker live uitgezonden~!!!!
Doornbos ftw!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:14 schreef mikezwet het volgende:
Over 2 uurtjes maar even kijken of ik nog wakker kan blijven en anders download ik hem wel.
RD op de 15e plek dus verwacht geen vuurwerk....
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
MIJN GOD heeft Doornbos gewonnen??
(ja ik kom er nu pas achter)
Ik las dit ; Hij krijgt nog een extra punt, omdat hij de meeste plaatsen heeft goed gemaakt. Het punt voor de snelste ronde gaat naar Justin Wilson.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:59 schreef Marcosss het volgende:
10 punten achterstand nu, terwijl iemand eerder zei dat het er waarschijnlijk 11 zouden worden. Heeft Doornbos dan toch de snelste ronde nog gepakt?
Ik wist niet dat ze daar ook een punt voor kregenquote:Hij krijgt nog een extra punt, omdat hij de meeste plaatsen heeft goed gemaakt
Ja, daar krijgen ze ook een punt voor. Volledige puntentelling: http://www.champcarworldseries.com/Results/PointsDistrib.asp.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar ook een punt voor kregen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef WEST het volgende:
en wie valt er weer 10 minuten voor het einde van de race in slaap![]()
![]()
Een puntje teveel!!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, daar krijgen ze ook een punt voor. Volledige puntentelling: http://www.champcarworldseries.com/Results/PointsDistrib.asp.
Wel in de reacties op FOK!sport hoor.quote:
Whoops, gefixed.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Een puntje teveel!!
In de link dan he!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |