klopt.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef mikezwet het volgende:
Ik begrijp dat Tagliani nog 1 ronde achterstand had ook toen hij RD in wilde halen ..
quote:Doornbos verklaarde na afloop: "We worstelden eigenlijk al het hele weekend met de auto, alleen in de warm-up van zondagochtend ging het beter en was ik de snelste. Ook de technische mankementen op zaterdag en zondag hielpen niet echt mee. Ik denk dat we dit weekend gewoon te laat onze zaakjes op orde hadden. Ik ben dan ook blij dat het weekend in Edmonton erop zit en dat we ons alweer kunnen voorbereiden op de volgende race (komend weekend in het Amerikaanse San José, red.)."
Tijdens de race kwam Doornbos nog in botsing met Alex Tagliani. "Die actie van Alex was totaal onnodig. Hij lag immers een ronde achter op mij. Hierdoor waren mijn kansen op een enigszins acceptabel resultaat helemaal verkeken."
In de IRL kunnen ze die camera's aan de zijkant nog bewegen ook. Zie side-by-side en dan nog een camera die meedraait ookquote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Haha net de race gedownload en ik zat dus ook al te denken van, ga ff die stukjes eruit knippen.
Dat vind ik toch wel weer het mooie van de CCWS itt F1, al die verschillende camera's, net zo gaaf.
Het wordt tijd dat de F1 ook eens zulke beelden gaat uitzenden.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef mikezwet het volgende:
[..]
In de IRL kunnen ze die camera's aan de zijkant nog bewegen ook. Zie side-by-side en dan nog een camera die meedraait ook
Heb ik idd gekozen bij Oopsquote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat flimpje van Dan Clarke die zijn auto niet in het goede spoor krijgt nadat hij is gespind is ook erg leuk.![]()
![]()
![]()
Bedankt, maar;quote:Op zondag 29 juli 2007 13:33 schreef Mister1977 het volgende:
Twee links voor ChampCar op een Chinees:
http://www.rojadirecta.com/ kijk naar ChampCar in de linkse kolom (00:00)
http://myp2p.eu/Other.htm bij 23:00
Zijn dit de uitzendtijden op eurosport 2?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:20 schreef Atreidez het volgende:
27 juli 2007
19:15-20:30 1e vrije training
23:00-00:00 1e kwalificatie
28 juli 2007
19:15-20:30 2e vrije training
23:00-00:00 2e kwalificatie
29 juli 2007
20:00-20:30 Warm Up
30 juli 2007
00:00 Race
Ziet er niet echt moeilijk uit, maar tis er nogal smal
Zo Chinees als watquote:Op zondag 29 juli 2007 13:38 schreef vosss het volgende:
Enig idee of dit met chinees commentaar erbij is, of gewoon met amerikaans comment?
Die pagina's doen het bij mij altijd. Als je het over de betreffende link op die pagina hebt: die zou best pas kunnen werken als het zover is.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:29 schreef Bernard0s het volgende:
Bedankt, maar;
"Pagina kan niet worden weergegeven"
waarom niet? iedereen kan winnen ook vanuit het achterveldquote:Op zondag 29 juli 2007 21:14 schreef mikezwet het volgende:
Over 2 uurtjes maar even kijken of ik nog wakker kan blijven en anders download ik hem wel.
RD op de 15e plek dus verwacht geen vuurwerk....
Champcar + stratencircuit = minder belang bij startpositiequote:Op zondag 29 juli 2007 21:14 schreef mikezwet het volgende:
Over 2 uurtjes maar even kijken of ik nog wakker kan blijven en anders download ik hem wel.
RD op de 15e plek dus verwacht geen vuurwerk....
ik wel, ik heb vakantiequote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Atreidez het volgende:
Reality check! Nog half uurtje te gaan jongens, we kunnen t wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |