35 is te doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bevalt helemaal top![]()
kos, tis er gemiddeld 35 op moment dus een lekkere temperatuur![]()
true truequote:Op maandag 30 juli 2007 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heel stiekum wil ik wel een hebben voor een week, ofzo
Schurende achterwielen? Dat is toch een Russische uitvinding?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
neh de achterwielen moeten niet achterin. dat schuurt
Tijdig weer weg voor de 'waar ben ik nu weer aan begonnen' en 'dit kost me teveel geld' fases startenquote:
met vrienden, neuckertje blijft thuisquote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
35 is te doen.
zuslief had 40 graden de eerste dag. damn dat is hot.
Ga je met vrienden? of heb je een nueckertje die mee mag?
zo niet dan kan je die daar altijd nog scorenhehehe
Die Fase heb ik met BoJo's Jeep al meegemaakt en dat wens je echt niemand toequote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tijdig weer weg voor de 'waar ben ik nu weer aan begonnen' en 'dit kost me teveel geld' fases starten
ftw heb je echt een nueckertjequote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met vrienden, neuckertje blijft thuis![]()
Was dat nog erger dan de 205 en 33?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die Fase heb ik met BoJo's Jeep al meegemaakt en dat wens je echt niemand toe
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die Fase heb ik met BoJo's Jeep al meegemaakt en dat wens je echt niemand toe
De 33 was het ergstequote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was dat nog erger dan de 205 en 33?Las hier toen nog niet mee, dus geen idee dat dat zo erg was
* Paladijn wacht tot Bo de foto langs de vangrail weer post...
maandje of 4 nu...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ftw heb je echt een nueckertjedamn ik heb echt veel gemist. leuk man
zelfs X werkt af en toe nu
haha ja maar voor X is het wel 'as good as it gets'_O-quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maandje of 4 nu...
bij KPMG wil ik het eigenlijk niet eens werken noemen hoor![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was dat nog erger dan de 205 en 33?Las hier toen nog niet mee, dus geen idee dat dat zo erg was
* Paladijn wacht tot Bo de foto langs de vangrail weer post...
voor X moet het haast lijken als boomkappen met een bijlquote:Op maandag 30 juli 2007 21:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ja maar voor X is het wel 'as good as it gets'_O-
Maandje of 4.... mag je nog wel 'alleen' weg?
die jeep was schrikken iddquote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Paladijn het volgende:
Die jeep is nog wel het pijnlijkste Bo, dat van je 155 is gewoon regulier onderhoud
* Paladijn rent
Heel stiekum wil ik ook ooit nog eens een alfa hebben... 155 V6 of een oude spider
Dat is een zuidbloksedan met oostblok stickertuning!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb liever een oostbloksedan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Fiat Albea
Bijzonderheden:gebouwd bij Tofas in Turkije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |