linkje?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
Ik had trouwens een van je foto's misbruikt in het 5k topic lexxx, kon zo snel ff geen betere frontale vinden
weer 3 blaadjes sla en een wortel zkerquote:Op maandag 30 juli 2007 18:16 schreef BoJo het volgende:
ik word niet goed van wat ik net gegeten heb![]()
Alexxxxx kan voorlopig niet online komenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
zeg lexxx of TF, schop die vannelle troll eens uit het 924 topic weg
Danmaareenklikbarelink geen BB linkje, maar wel een bekende MXquote:Op maandag 30 juli 2007 18:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
linkje?
en, ik ben überspammer, heb je er een bronvermedling bij staan met linkje naar BB?
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alexxxxx kan voorlopig niet online komenGelukkig is ijsmeis online, die kan heel goed gastmodden
Oh, wacht
Geef die man z'n credits maarquote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
Ik had trouwens een van je foto's misbruikt in het 5k topic lexxx, kon zo snel ff geen betere frontale vinden
Ga gewoon de discussie eens aan zonder in een ander topic om hulp te vragen mietje.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
zeg lexxx of TF, schop die vannelle troll eens uit het 924 topic weg
Mya, gegarandeerd dat er iemand haptquote:Op maandag 30 juli 2007 18:23 schreef Fugie het volgende:
komt die eeuwige porsche met motor voorin is geen porsche discussie
Nope, ging echt alleen over de 924.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:23 schreef Fugie het volgende:
komt die eeuwige porsche met motor voorin is geen porsche discussie
altijd dezelfde kansloze lui jaquote:Op maandag 30 juli 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, gegarandeerd dat er iemand hapt
DS4 begint ook alweer te happen myaquote:
Zinvol rellen is tofferquote:Op maandag 30 juli 2007 18:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja beetje nutteloos rellen is altijd tof !
Neem een stukje vlaai van ijsmeis.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zinvol rellen is toffer
Viva la revolution!
neuh zinloos is beter, net als slap ouwehoerne dat is ook veeeeeel toffer.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zinvol rellen is toffer
Viva la revolution!
Zeg, chagrijnige PTA-mod in een zwart jasje, ga je hier nog even antwoord opgeven of heb je gewoon last van je manstruatie, dat je even je agressie kwijt moest?quote:
Ik heb voor mezlef besloten dat het zowel voor jou als voor mij beter is dat ik geen antwoord op die vraag geef. Dit omdat ik altijd eerlijk ben.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg, chagrijnige PTA-mod in een zwart jasje, ga je hier nog even antwoord opgeven of heb je gewoon last van je manstruatie, dat je even je agressie kwijt moest?![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb voor mezlef besloten dat het zowel voor jou als voor mij beter is dat ik geen antwoord op die vraag geef. Dit omdat ik altijd eerlijk ben.
Dan wordt het nog gezellig, want daar ben ik namelijk ook heel goed in.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:43 schreef Dangel het volgende:
Wel goede argumenten, maar als ik chagerijnig ben heb ik nogal de neiging om mensen tot op het bot te verbranden. En daar heb ik geen zin in bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |