Bijna tijd voor kinderenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
Bijna 20.
Kinderarbeid. Kun je Aquila en Heintje inhalen met gp's.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zodat ze mijn Xbox kunnen inpikken? I don't think so.
Hmmquote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Kinderarbeid. Kun je Aquila en Heintje inhalen met gp's.
Wij willen helpen wel hoor (met de kinderen danquote:
Biertopics zijn ok.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou een Hour of Victory TT makenhelaas...
Heeft iemand hier Earth Defence Force co-op gespeeld? zoja is dat leuk?
GamerPointsquote:
24 augustusquote:Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat is daar de precieze datum van dan?
Oja natuurlijkquote:
Riskquote:Op zondag 29 juli 2007 23:59 schreef devv05 het volgende:
Tijd voor nieuwe leuke XBLA games. Stratego en Risk, waar blijven ze
Strategoquote:Op zondag 29 juli 2007 23:59 schreef devv05 het volgende:
Tijd voor nieuwe leuke XBLA games. Stratego en Risk, waar blijven ze
Neequote:
Jij kan het kleine rondje gaatje in de Mass Effect disc neukenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zoek leuke co-op games maar die zijn er bijna niet!
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:15 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Jij kan het kleine rondje gaatje in de Mass Effect disc neuken![]()
Oeh, is dit een soort belofte dat wanneer ie uitkomt ik 'm cadeau van je krijg, AQuilaquote:
Ik dacht meer dat jij met de pet rond ging hier voor mijn verjaardag! Mass Effect zou wel leuk zijn iddquote:Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oeh, is dit een soort belofte dat wanneer ie uitkomt ik 'm cadeau van je krijg, AQuila? Wat lief.
ja die zoek ik dus ook nog. Zitten nu op de helft van gow op 2e niveau en daarna moeten we nog een keer op hardcore halen, maar dan moeten we toch echt een nieuwe shooter zien te vindenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zoek leuke co-op games maar die zijn er bijna niet!
dan ben je net zo oud als mijquote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
Bijna 20.
Yep, al moet ik zeggen dat ie wel een heel stuk minder ruk is dan deel 1. Wel leuk dat de demo vrij uitgebreid was en je dus ook flink het tuning gedeelte kon proberen. Ik zal hem dan ook wel weer kopenquote:
Is dat Half Life 2 plus de uitbreidingen?quote:Op maandag 30 juli 2007 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen gehypte over Half Life 2: Orange Box trouwens?
kvind die box echt zo lelijk hequote:Op maandag 30 juli 2007 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
Half life opzich niet, maar dat Team Fortness lijkt me wel tof.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
Weet niet wat hij ergens anders moet kosten maar hier is hij maar 50 euriequote:
Half-Life 2 is fantastisch, ben er meer gehypte voor dan voor Halo 3. Ik heb spel op de "oude" Xbox gespeeld, en het was echt geweldig! Ik kan niet wachten om te zien hoe het verhaal verder gaat in Episode 1 en 2. Plus dat de graphics op de 360 ook machtig mooi zullen zijn!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
Half life opzich niet, maar dat Team Fortness lijkt me wel tof.
Hij had wel wat langer gemogenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:58 schreef Bastard het volgende:
Vond de SP van GoW overigs ook een echte wegblazer hoor... zat regelmatig met mn broek op de knieen.
Maar langer als 8 uur doe je hier niet over.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef Bastard het volgende:
Misschien.. maar je speelt hem toch meerdere malen uit eigenlijk.
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:18 schreef Rossdale het volgende:
De orange box komt niet met een counter-strike voor de xbox zeker?
Spel is wel goed te spelen, maar grafisch is het wel een flinke stap achteruit vergeleken met de PC-versie. ook heeft het spel het de laatste levels moeilijk. Maar wel knap dat ze het spel uberhaupt op de Xbox lopend hebben gekregen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:08 schreef Bastard het volgende:
Kwam gisteren op ebay nog Half life tegen voor 5 euro .. voor de xbox weet niet of ie BC is. hij is BC
Trek zelf die kartels niet van zo'n spel.
Mijn interesse/hype voor Halo 3.quote:
Ik denk meer mensen niet als wel, omdat het richting bijna twee games gaat. Dat geld steek ik liever in GTA4, CoD4, Assassins Creed, Bioshock, of Mass Effect.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:30 schreef J.Custers het volgende:
Wie koopt het Legendary-paket van Halo 3?
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn interesse/hype voor Halo 3.
[afbeelding]
Wat voor uitvoeringen zijn er dan allemaal?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:40 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik denk meer mensen niet als wel, omdat het richting bijna twee games gaat. Dat geld steek ik liever in GTA4, CoD4, Assassins Creed, Bioshock, of Mass Effect.
Over de Limited uitvoering denk ik nog na want t-shirts ownen
Die box zelf of de spellen die erin zitten?quote:
Oeh. Da's wel cool.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Dit wordt er ook weer eentje voor de MP
[afbeelding]
4 player co-op, met de mogelijkheid om ook als zombie te spelen.
Ik zou zeggen google is uw vriend.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:14 schreef J.Custers het volgende:
[..]
Wat voor uitvoeringen zijn er dan allemaal?
En wat zit er allemaal bij en wat is de prijs?![]()
Halo 3 edities onthuldquote:Op maandag 30 juli 2007 11:14 schreef J.Custers het volgende:
[..]
Wat voor uitvoeringen zijn er dan allemaal?
En wat zit er allemaal bij en wat is de prijs?![]()
Left 4 Dead ziet er erg cool uit. Hij werd pas geleden gespeeld op een lan in Amerika met de makers en ik vond het er heel erg goed uitzien. Een zo'n noob ging er alleen vandoor 30 sec later was hij steendood. Er komen soms hordes zombies tegelijk en dan moet je wel je vuurkracht combineren anders red je het niet. Tevens zag die zombietank in dat spel er erg ziek uit.quote:
Wanneer kwam dat hoogte punt dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mwa, ik twijfel over het bestaan eigenlijk, aangezien die twee makers van de vorige delen lui van rare laatst zijn weggegaanquote:Op maandag 30 juli 2007 10:59 schreef DJ_ het volgende:
bestaad nog wel maar is niks overbekend nog , meschien op tgs dit jaar
ze hebben toen wel een demo filmpje gemaakt , en er is geloof ik een interview geweest metquote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mwa, ik twijfel over het bestaan eigenlijk, aangezien die twee makers van de vorige delen lui van rare laatst zijn weggegaan![]()
Banjo Kazooie bevestigd voor 2008quote:Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is er eigenlijk met Banjo Kazooie 3 gebeurd? Daar heb ik al zo lang niks meer van gehoord? Bestaat die game eigenlijk nog wel?
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pre-orderen in een winkel. (vaak leggen die de game dan ook voor de release in de winkel en bellen ze dan ook al degenen met een pre-order.)quote:Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Wat zou nou slim zijn met de aankoop van Halo3..
Ik hoef niet de SE, of 1 van de andere Special SE's .. ik wil alleen het spel.
Nou is mijn ervaring dat als ik via het internet bestel ik het de ene keer wel op tijd in huis heb, maar vaak ook gewoon een dag later dan de release date. Daarbij zie je vaak winkels (Dixons bv) al voor de release date verkopen, en die mensen lachen zich dubbel natuurlijk terwijl jij braaf wacht.
Vorige keer heb ik 2x forza gekocht, 1x in de winkel en 1x via het internet.
Maar dit is Halo3.. misschien gaat het nu anders? Miscchien is ie meteen uitverkocht in de winkel en is hij ook niet via het internet te krijgen tenzij je gepreorderd hebt?![]()
Heb nu al slapeloze nachten.
Vertel.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:53 schreef Cid het volgende:
- Mijn (exclusives) gameslijstje voor de PS3 is langer geworden dan die van de 360
Niet maar dan ook NIET via internet bestellen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Nou is mijn ervaring dat als ik via het internet bestel ik het de ene keer wel op tijd in huis heb, maar vaak ook gewoon een dag later dan de release date. Daarbij zie je vaak winkels (Dixons bv) al voor de release date verkopen, en die mensen lachen zich dubbel natuurlijk terwijl jij braaf wacht.
Maar dit is Halo3.. misschien gaat het nu anders? Miscchien is ie meteen uitverkocht in de winkel en is hij ook niet via het internet te krijgen tenzij je gepreorderd hebt?![]()
PS3quote:
Veel van je PS3 lijstje komen idd ook op de 360 dus hou je nog maar een paar titels over die alleen op de PS3 komen. Maar Bioshock, Mass effect, Alan wake, Splinter cell conviction om er maar een paar te noemen vind je niet leuk?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef Cid het volgende:
[..]
PS3Devil May Cry 4 Grand Theft Auto Assasins Creed Heavenly Sword Tekken Final Fantasy Metal Gear Solid WipeOut Resident Evil Little Big Planet
XBOX 360Devil May Cry Grand Theft Auto Assasins Creed Lost Oddessey Resident Evil Gears of War (nu dus op de PC met meer content...)
Verder heb ik het niet op race spellen en HALO vond ik ook niet zoveel aan, dan blijft er eigenlijk weinig over...
Grap is dat de PS3 wel een leuke line-up heeft, maar nog geen van die games zijn al uit![]()
Na de trailer van E3 2006quote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef -Dries- het volgende:
Wanneer kwam dat hoogte punt dan?
Gijs...ga gewoon op de release (of vlak daarvoor) de normale editie in de winkel kopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Dat zijn opzich best leuke games, maar voor mij geen redenen om daar een console voor te kopen. Bovendien zal Alan Wake ook wel op de PC uitkomen geloof ik?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Veel van je PS3 lijstje komen idd ook op de 360 dus hou je nog maar een paar titels over die alleen op de PS3 komen. Maar Bioshock, Mass effect, Alan wake, Splinter cell conviction om er maar een paar te noemen vind je niet leuk?
Half life 2 vond ik trouwens echt nix aanDat portal lijkt me wel leuk maja om daar nu die hele box voor te kopen.
Oke op die manier, met een pc er bij heb je dan gelijk ja. En de echt toffe games op de ps3 heb je nog niet eens genoemdquote:Op maandag 30 juli 2007 14:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat zijn opzich best leuke games, maar voor mij geen redenen om daar een console voor te kopen. Bovendien zal Alan Wake ook wel op de PC uitkomen geloof ik?
De reden voor mij om een xbox te kopen was in eerste instantie Gears of War. En dat was het ook zeker waard, maar nu de game ook op de PC uit komt met meer content als op de 360 daalt de waarde van de 360 voor mij heel erg. De PS3 heeft daarentegen games die ik zeker wil spelen als Tekken, MGS en Final Fantasy.
Niet? Vertel!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke op die manier, met een pc er bij heb je dan gelijk ja. En de echt toffe games op de ps3 heb je nog niet eens genoemd![]()
Degene die hij goed vind komen dus ook op de PS3. Dus als ik het zo lees dan zou het voor Cid best een goede ruil zijn. Mij boeien de meeste PS3 games me niet echt (op MGS na) en de rest komt ook op de 360quote:Op maandag 30 juli 2007 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
Wow ik zou nu echt je 360 niet gaan verkopen, komen zulke goede titels uit binnenkort...
Ik ga kwa spellen ook zeker voor de 360quote:Op maandag 30 juli 2007 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Degene die hij goed vind komen dus ook op de PS3. Dus als ik het zo lees dan zou het voor Cid best een goede ruil zijn. Mij boeien de meeste PS3 games me niet echt (op MGS na) en de rest komt ook op de 360Ik blijft dus lekker bij mijn xdoosje. Geluidsoverlast heb ik ook helemaal niet, mijn console staat in een kast met een flink niet opvallend gat aan de achterkant en een glazen plaat er voor. Geluid hoor je niet boven de tv uit en warm wordt hij zo ook niet echt
Mja...maar om nu een Wii, PS3 en 360 te bezitten vind ik ook weer wat overdreven. Plus die goede exclusive 360 games heb ik dan denk ik over het hoofd gezien?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
Wow ik zou nu echt je 360 niet gaan verkopen, komen zulke goede titels uit binnenkort...
Ow ja die moeten er ook nog bij, White Knight Story en Rachet and Klank!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:36 schreef AQuila360 het volgende:
Drake's Fortune, White Knight Story, Rachet en Klank en GT5 maar je racen is niet je ding dus valt die weg![]()
Ok doe ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ga gewoon op de release (of vlak daarvoor) de normale editie in de winkel kopen.
Hij is echt wel goed verkrijgbaar hoor.
Heb de Collector's Edition gepreorded de Legendary hadden ze niet meer.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:30 schreef J.Custers het volgende:
Wie koopt het Legendary-paket van Halo 3?
Jawel maar geen ¤60,- waard.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me opzich wel een aardige game
MP infoquote:Op maandag 30 juli 2007 17:18 schreef -Dries- het volgende:
En wat gebeurde er toen?
Wees eerlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MP info
E3 2007 trailer
SP co-op
andere games
etc...
Bioshockquote:Op maandag 30 juli 2007 18:41 schreef BMH het volgende:
Ik wacht op.... euuhhh... ...
Eigenlijk wil ik heel graag Little Big Planet spelen. En in mindere mate Mario Galaxy. Okay, voor de 360 wil ik Mass Effect wel eens proberen. Maar dit vooral om de sfeer. Combat ziet er niet uit
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
TT even aangepast om geen baggeraars te trekken
Damn, ook nog een titel die ik wil spelen. Komt zeker ook in oktober/november uit.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me opzich wel een aardige game
WTF is er mis met de combat?? Maar goed mij boeit het combat gedeelte toch nooit zo erg!quote:Op maandag 30 juli 2007 18:41 schreef BMH het volgende:
Ik wacht op.... euuhhh... ...
Eigenlijk wil ik heel graag Little Big Planet spelen. En in mindere mate Mario Galaxy. Okay, voor de 360 wil ik Mass Effect wel eens proberen. Maar dit vooral om de sfeer. Combat ziet er niet uit
Mij leek de combat wel vet eigenlijk.. Helemaal voor een diepe RPG zoals Mass Effect.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF is er mis met de combat?? Maar goed mij boeit het combat gedeelte toch nooit zo erg!
Ik wacht op de review van Eurogamer.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Un4 het volgende:
Bioshock heeft overigens een 10 gekregen in OXM UK.![]()
Die hebben er toch geen baat bij om een hoger cijfer te geven? omdat er allemaal maar Xbox titels in staan? Dus of je nu het ene xbox spel een hoger punt geeft of het ander lijkt me niet zo veel uit te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht op de review van Eurogamer.
Die officiele magazines zeggen me niks.
Ja oke, dat bedoel ik ook ik snap alleen niet waarom hij specifiek op officieele magazine's doelde.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef wc-eend het volgende:
Juist wel, uitgevers en game makers zien hun spel liever in een gamemagazine met een 8 dan een 3, simpel omdat er door dat cijfer waarschijnlijk meer games verkocht zal gaan worden..
En dan maakt het niet uit voor welk blad..
PC Gamer gaf een 95.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht op de review van Eurogamer.
Die officiele magazines zeggen me niks.
Dat is het enge er aan, elke keer dat je je 360 aanzet kan de laatste zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 22:18 schreef ach het volgende:
![]()
[afbeelding]
Wel vaag dat het zo van de een op de andere dag kapot is.
Niets. Ook daarom komt er geen X07.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen waneer zullen we horen wat er na dit jaar gaat uitkomen? MS richt zich heel erg op spellen die dit jaar nog uitkomen wat opzich goed is. Maar ik ben nu wel benieuwd wat er daarna nog allemaal gaat komen.
4 van de 5 wil ik er al zeker dus dat is idd wel okequote:Op maandag 30 juli 2007 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, voor volgend jaar hebben we:
Lost Odessey
Fable 2
Banjo Kazooi
Alan Wake
Resident Evil 5
Alvast een mooi begin
Ik zeg niet dat ze 3x niks zijn. Ik zeg dat ik er niet actief (haha) op zit te wachten. Ik ben niet zo'n hypert. Ik speel alle games toch wel, en heb nog genoeg te spelen op dit momentquote:Op maandag 30 juli 2007 19:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bioshock
Halo 3
GTA IV
StrangleHold
Assasins Creed
Allemaal 3x niks?Dan kun je maar idd beter kappen met gamen
Ik twijfel nog. Halo 1's campaign mode viel mij enorm tegen. Ik kocht deel 2 met de hoop dat deze het goed zou doen. Helaas bleek Halo 2's campaign mode niet meer dan matig te zijn. Enkel de multiplayer mode kon mij plezier geven. Helaas heeft Bungie haar online matchmaking systeem zo gemaakt dat je altijd bij scheldende Amerikanen en gillende Engelsen komt. Tel daar ook een community bij die enkel om individuele scores geeft. En je hebt een multiplayer ervaring die zo extreem competitief is dat je wel een Amerikaan moet zijn om er langdurig van te kunnen genieten. Ik ben bang dat Halo 3's multiplayer modi ook word geplaagd door dezelfde beperkingen als die van deel 2 (matchmaking systeem waarbij er niet naar persoonlijke voorkeuren word gevraagd).quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef J.Custers het volgende:
Als je Halo 3 maar haalt
Nee, vind er geen fuck aan...quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef J.Custers het volgende:
Als je Halo 3 maar haalt
Fable misschien de rest sla ik wel over.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Lost Odessey
Fable 2
Banjo Kazooi
Alan Wake
Resident Evil 5
Alvast een mooi begin
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:48 schreef existenz het volgende:
Mass Effect zit ik nog aan te denken, ben er nog niet uit of ik dat wel tof ga vinden... Hij staat ieg op mijn potentie lijstje. Too Human ieg niet, vind ik niets.
Ik heb GoW niet eens uitgespeeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil verder zeker Resident evil 5 hebbenDie sfeer in de trailer is tering goed!
www.play.com heeft hem in november als release staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:32 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik kan geen winkel vinden die Ace Combat 6 verkoopt![]()
Bart Smit, Free Record Shop, CD-WOW, Bol.com, Proxis... nergens hebben ze die! Hoe kan dat nu weer![]()
samen metquote:Op maandag 30 juli 2007 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Lost Odessey
Fable 2
Banjo Kazooi
Alan Wake
Resident Evil 5
Alvast een mooi begin
Nou, die Engelse kids zijn het ergst. Volgens mij heeft überhaupt geen volwassene een 360 daar, ze klinken allemaal als kinderen.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:39 schreef gijsje79 het volgende:
Mute is een mooie optie daarvoor.
Ja wat je zegt die amrikanen zijn wel het ergst vooral die jonge gastjes.
Ik heb betere ervaringen met engelsen. CoD3 wordt tegenwoordig alleen maar door engelsen meer gespeeld. Maar die zijn af en toe nog wel te doen. Die amerikanen zijn echt allemaal 14 jarige pubertjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, die Engelse kids zijn het ergst. Volgens mij heeft überhaupt geen volwassene een 360 daar, ze klinken allemaal als kinderen.
Amerikanen heb ik veel goede ervaringen mee, behalve die ghetto-dertigers die met een krat bier zitten te gamen en iedereen is hun bitch.
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Je zou alles onder de 18 moeten kunnen blocken.
Kan wel een keer een game hosten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met engelsen. CoD3 wordt tegenwoordig alleen maar door engelsen meer gespeeld. Maar die zijn af en toe nog wel te doen. Die amerikanen zijn echt allemaal 14 jarige pubertjes
SP was poep.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef Bastard het volgende:
Heb ook wel spijt dat ik CoD3 heb geruild, MP was echt goed!
Met de Engelse kan ik nog lachen, van Amerikanen word ik echt stront en strontziek.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, die Engelse kids zijn het ergst. Volgens mij heeft überhaupt geen volwassene een 360 daar, ze klinken allemaal als kinderen.
Amerikanen heb ik veel goede ervaringen mee, behalve die ghetto-dertigers die met een krat bier zitten te gamen en iedereen is hun bitch.
Je hebt lage standaarden Gijs.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Bastard het volgende:
DIE SP WAS OOK GOED!!!
Ik heb er van genoten![]()
De SP gaat wel, wel de minste van de serie. Maar de MP blijft meesterlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
DIE SP WAS OOK GOED!!!
Ik heb er van genoten![]()
Ken de maps niet bij naam.. maar je hebt dat stadje en dat vond ik wel dikke pret.. beetje mijnen in het gras leggen en zodra iemand dan met een motor op je af komt om je omver te rijden die mijn indrukken... wat heb ik toen gelachen zegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Guerra het volgende:
De MP is wel goed alleen jammer dat er meer kutmaps dan leuke maps zijn. De SP is best wel klote ja.
MP is gewoon meesterlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef Bastard het volgende:
Heb ook wel spijt dat ik CoD3 heb geruild, MP was echt goed!
Jammer dat ze niet allemaal met tanks zijn, fuel station zuigt behoorlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Alle mappen met tanks, zijn sowieso gaaf.
Eder dam.quote:De map met die brug is leuk voor capture the flag. Ook erg leuke map om te snipen trouwens
Mooi!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Alle mappen met tanks, zijn sowieso gaaf. De map met die brug is leuk voor capture the flag. Ook erg leuke map om te snipen trouwens
quote:Butch NL's xbox has been ignored for 39 days and refuses to blog until the drive spins again.
Je kunt beter CoD2 halen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
Maargoed, iedereen is het dus eens over de SP van CoD3 dat het zuigt?
Ik zoek namelijk een leuke SP game, voor MP doe ik nog steeds Gears of War.
En CoD3 is 29 euro bij play.com
Die heb ik al uitgespeeld op de PC, ik wil em nog wel een keer gamen maar hij is nog steeds 30 euro.. net zo duur als het vervolg dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt beter CoD2 halen.
Iets mindere graphics maar veel betere gameplay.
Multiplay is wel ok, al is de war modus schaamteloos gejat van Battlefield. En die game doet het nog vele malen beter ook in mijn ogen. CoD 3 mp voelde bij mij een beetje aan als a poor man's Battlefield.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:14 schreef Rossdale het volgende:
Voor de SP moet je CoD3 absoluut niet halen. Maar de MP vind ik een stuk leuker, aangezien er meer taktiek bij komt kijken dan bij GOW. Ook is het leuker om met 12 tegen 12 te gamen. Lekker massale chaos met smoke grenades, frags en honderden kogels die om je oren vliegen wanneer je om 1 punt vecht in de War modus
Ja, 1942. Maar wat ik van Modern Combat op de de 360 heb gezien beviel me eerlijk gezegd ook meer dan CoD 3 wat zeker op het gebied van voertuigen het toch net niet is. In mijn ogen danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Bastard het volgende:
Battlefield op de PC bedoel je dan denk ik?
Daar zit een leuke achievement in '' Happy Lumberjack'' Die krijg je als je een bepaald aantal bomen om ver schiet of opblaastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:28 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, 1942. Maar wat ik van Modern Combat op de de 360 heb gezien beviel me eerlijk gezegd ook meer dan CoD 3 wat zeker op het gebied van voertuigen het toch net niet is. In mijn ogen dan
Ben daarom ook erg benieuwd naar Battlefield: Bad Company.
Ook de Kijk gelezen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar zit een leuke achievement in '' Happy Lumberjack'' Die krijg je als je een bepaald aantal bomen om ver schiet of opblaast![]()
quote:
quote:Er is in het verleden een aantal keer gezegd dat Crysis, één van de potentiële toppers voor de PC, niet op de PS3 en Xbox 360 zou kunnen draaien. De CEO van Crytek, de makers van de game, heeft nu gezegd dat Crysis best op de 360 en PS3 kan maar dat het dan wel geoptimaliseerd moet worden.
Crysis could be on the 360 or PS3. It requires optimization, that's what we've always communicated. What you would not do is make Crysis on PS3, 360 and PC for a single shipping date, because we would lose the quality focus. So I say, 'First PC version, then we'll see what happens' aldus Cevat Yerli.
De PC versie zal dus sowieso als eerste verschijnen en daarna wordt gekeken of de game naar de 360 en PS3 geport kan worden.
Had je de demo nog niet gespeeld dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:13 schreef JimmieTheSaint het volgende:
OMFG!
Heb net 5 minuten Quake 4 gespeeld... wat een absoluut RUKspel is dat zeg.
Just Cause.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
Maargoed, iedereen is het dus eens over de SP van CoD3 dat het zuigt?
Ik zoek namelijk een leuke SP game, voor MP doe ik nog steeds Gears of War.
En CoD3 is 29 euro bij play.com
Ik heb 'm gekocht omdatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had je de demo nog niet gespeeld dan.
Flatout vandaag binnen gekregen en als het goed krijg ik morgen Splinter Cell.
Ik vond em wel leuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:13 schreef JimmieTheSaint het volgende:
OMFG!
Heb net 5 minuten Quake 4 gespeeld... wat een absoluut RUKspel is dat zeg.
Die is onderweg al, 23:50 bij playquote:
bron: insidegamerquote:Primeur: Vierspeler coöp voor Halo 3 op Xbox Live
Nieuws | 31 juli 2007 - Microsoft en Bungie hebben bevestigd op een persconferentie in, jawel, Amsterdam, dat Halo 3 via Xbox Live coöperatief met vier personen tegelijk te spelen is. Op die manier kunnen vier spelers maximaal online met of tegen elkaar strijden.
Meer weten over Halo 3? Lees de recente gespeeld impressie van E3 Media & Business Summit, check de video's of werp een blik op de screenshots alsmede de profielpagina. Halo 3 verschijnt op 26 september 2007 in Europa.
Absoluut, alleen is de storyline echt veeeeel te kortquote:
Wat je posten kwam uit de EGM, Bungie zou ook naar Amsterdam komen om iets heel nieuws te presenteren, wat dus niet in de EGM staat. Hier nog ff de quote uit de laatste bungie update:quote:Ff afwachten wat het word, kan zo niets vinden op Bungie.net
quote:Speaking of “not being here,” our version of the Thompson Twins, Frankie and Ske7ch are airborne this weekend, passports, handheld gaming systems, toothbrushes and Halo 3 in-hand heading to the fine nation of Amsterdam on the next stop of the Halo 3 tour. They are taking secrets untold across the pond to hopefully entertain the foreign press with antics, shenanigans and Infinite Win. It’s likely that in the near future you’ll see some of the fruits of their latest trip fall off of the Internet’s tree. These fruits should be ripe and juicy.
Ok.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Wat je posten kwam uit de EGM, Bungie zou ook naar Amsterdam komen om iets heel nieuws te presenteren, wat dus in de EGM staat. Hier nog ff de quote uit de laatste bungie update:
[..]
Anders verschuiven die paupers de release datum evenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:41 schreef gijsje79 het volgende:
Iedereen had verwacht dat Halo 3 Co-Op zou bevatten via Xbox Live. Dit zal echter helaas niet het geval zijn. Zoals het er nu voor staat zal de Halo 3 Co-Op campaign alleen via split-screen te spelen zijn.
Volgens Frank O'Connor van Bungie is het team nog bezig om een goede manier te vinden om de online Co-Op te perfectioneren. Maar tot op dit moment is het Bungie niet gelukt om een goede online Co-Op neer te zetten. De reden die hij hiervoor geeft is dat spelers in de Co-Op de mogelijkheid hebben om kilometers ver van elkaar te zitten. Dat kan wel worden tegengegaan, maar dat doet Bungie niet omdat het anders geen Halo meer is volgens hem. Bungie wil dan ook een goedwerkende Co-Op neerzetten, lukt dat niet dan komt het simpelweg niet in de game, nooit niet.
Met een release van het spel in september heeft de ontwikkelaar slechts minder dan een maand de tijd om de online Co-Op te kunnen meeleveren op de disc. Dit gaan ze naar alle waarschijnlijkheid niet redden. De enige manier waarop online Co-Op dan beschikbaar zal komen is via downloadable content. Het is Bungie overigens geraden dat dan het gratis wordt, aangezien Co-Op iets is wat eigenlijk al in de game hoort te zitten.
Bron
Ff afwachten wat het word, kan zo niets vinden op Bungie.net
xboxlive -> Leaderbords -> Global ranking.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef WooZ het volgende:
kan je bij cod3 eigenlijk zien hoeveel totaal punten je met mp gehaald hebt eigenlijk?
Ziet er wel leuk uit opzich. Achja ik zal Halo zeker wel gaan kopen maar het is niet echt dat ik er op wacht of heel erg na uitkijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
xboxlive -> Leaderbords -> Global ranking.
HIer nog een screens inplaats van de eerdere scan:
[afbeelding]
txquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
xboxlive -> Leaderbords -> Global ranking.
[afbeelding]
Wagens zullen zeker welkom zijn. Wat extra BMW's en Alfa Romeo toevoegen (quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
Het is geen geheim dat Forza Motorsport 2 - de realistische racegame van Microsoft - downloadbare content zou krijgen, maar volgens de officiële website van de game mogen we de eerste content al deze week verwachten.
Meer details, zoals de inhoud en de prijs, zijn nog niet bekend gemaakt. Al gaat het waarschijnlijk om nieuwe tracks en wagens.
Insidegamer.
Wagens hoef ik niet, Circuits eventueel wel als de prijs oke is.
heb er aan die 300 meer dan genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wagens zullen zeker welkom zijn. Wat extra BMW's en Alfa Romeo toevoegen () bijvoorbeeld.
Oh ff snel uitspelen dan maarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
heb er aan die 300 meer dan genoegCircuits waren er wel weinig dus dat is wel leuk misschien.
quote:Nieuws: Vier nieuwe screenshots van Condemned 2: Bloodshot
Dinsdag 31 juli 2007 - Condemned was één van de betere games verkrijgbaar op de Xbox 360 aan het begin van de nieuwe generatie consoles. De launchgame is zo succesvol geworden dat er een vervolg op komt waar beetje bij beetje steeds meer beelden en info van vrijgegeven wordt.
Zo ook nu weer in de vorm van vier nieuwe screenshots. Hierop is weer de donkere horrorsfeer te zien die we kennen uit het eerste deel. Ook in Condemned 2 moet je weer het een en ander uit gaan zoeken en maak je gebruik van heuse detective apparatuur om sporen te vinden die leiden naar de oplossing. De beloofde screens van deze game vind je hieronder. [/url]
Bericht zie ik nu overal verschijnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:05 schreef Un4 het volgende:
Luke Smith van Bungie heeft 4 player coop bevestigd op NeoGaf.
Nieuws komt kennelijk van een of andere boot in Amsterdam.
Gamekingsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef J.Custers het volgende:
Het is bevestigd door bungie.
Morgen ff gamekings.tv in de gaten houden, ze maken er een special van
quote:Deze game is zo kanker vet, zo uber dope dat het gewoon de pan uit roeleert!
Ik zweer het je, als je deze dope shit ziet krijg je een harde plasser! ik tenminste wel!
Gamekings is gewoon vetquote:
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:41 schreef gijsje79 het volgende:
Iedereen had verwacht dat Halo 3 Co-Op zou bevatten via Xbox Live. Dit zal echter helaas niet het geval zijn. Zoals het er nu voor staat zal de Halo 3 Co-Op campaign alleen via split-screen te spelen zijn.
Volgens Frank O'Connor van Bungie is het team nog bezig om een goede manier te vinden om de online Co-Op te perfectioneren. Maar tot op dit moment is het Bungie niet gelukt om een goede online Co-Op neer te zetten. De reden die hij hiervoor geeft is dat spelers in de Co-Op de mogelijkheid hebben om kilometers ver van elkaar te zitten. Dat kan wel worden tegengegaan, maar dat doet Bungie niet omdat het anders geen Halo meer is volgens hem. Bungie wil dan ook een goedwerkende Co-Op neerzetten, lukt dat niet dan komt het simpelweg niet in de game, nooit niet.
Met een release van het spel in september heeft de ontwikkelaar slechts minder dan een maand de tijd om de online Co-Op te kunnen meeleveren op de disc. Dit gaan ze naar alle waarschijnlijkheid niet redden. De enige manier waarop online Co-Op dan beschikbaar zal komen is via downloadable content. Het is Bungie overigens geraden dat dan het gratis wordt, aangezien Co-Op iets is wat eigenlijk al in de game hoort te zitten.
Bron
Ff afwachten wat het word, kan zo niets vinden op Bungie.net
Ik betwijfel of het spel 50.000 x AA gaat ondersteunenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja die hele pu crew incl gamekings zijn allemaal zo gek als een deurquote:
nee hoor ben 20 en vindt her nog steeds lachen :pquote:
Gisteren voor het eerst gedaan, sowieso GoW voor het eerst gespeeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Gow ging dat niet en daarom was die co-op zo vet.
Zelfs als je 26 bent, gewoon het programma niet (te) serieus nemen. Zitten soms best leuke stukjes tussen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee hoor ben 20 en vindt her nog steeds lachen :p
Ik keek er ook regelmatig naarquote:
Dan CoD3 halen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die heb ik al uitgespeeld op de PC, ik wil em nog wel een keer gamen maar hij is nog steeds 30 euro.. net zo duur als het vervolg dus.
Ik moet zeggen dat ik alleen Jan Meyroos van de Gamekings echt serieus neem. Ik vind hem echt dé gamejournalist. Viel me op bij de eerste beelden van bijvoorbeeld Gears of War en Assassin's Creed, die 2 andere clowns zitten een beetje te vertellen hoe vet/dope/chill de wapens zijn terwijl hij tussen neus en lippen door alle belangrijke info vertelt.quote:
Flatout: Ultimate Carnage is veel cooler, Burnout is erg achteruit gegaan sinds de franchise in handen van EA is.quote:
Ik vind burnout eigenlijk beter geworden sinds EA het heeft..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Flatout: Ultimate Carnage is veel cooler, Burnout is erg achteruit gegaan sinds de franchise in handen van EA is.
't is ook een heel apart spel, sommige mensen adoreren het (kabouter bijv.), anderen vinden er werkelijk geen ene ruk aan. (ik bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:05 schreef Gamedemon het volgende:
Ik probeer een beetje in hitman bloodmoney te komen, maar het wil maar niet lukken
Waar lukt het niet, mijn zoon?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:05 schreef Gamedemon het volgende:
Ik probeer een beetje in hitman bloodmoney te komen, maar het wil maar niet lukken
Het idee vind ik wel leuk, maar het restarten duurt eeuwen als het fout loopt, het wurgen gaat kut aangezien je precies goed moet staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
't is ook een heel apart spel, sommige mensen adoreren het (kabouter bijv.), anderen vinden er werkelijk geen ene ruk aan. (ik bijvoorbeeld)
Ik krijg de kills niet echt voor elkaar en het sneaky gebeuren werkt niet zoals ik wilquote:
ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef Rossdale het volgende:
Restarten? Gewoon heel vaak savenVerder is het gewoon wat oefenen. Ik vind de game op zich niet veel verschillen met Splinter Cell.
Ik heb het geprobeert met mijn Max drive en dat werkte niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:44 schreef BMH het volgende:
Vraag: Is het mogelijk om Xbox 1 save games van je PC naar je 360 te kopiëren?
Voordat ik mijn Xbox 1 had verkocht heb ik een backup gemaakt van alle savegames die op de HDD stonden. Aangezien ik nu opnieuw xbox 1 games speel vroeg ik mij af of dit mogelijk is.
*klik klik*quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
Dat dit nog niet is gepost:
Gerucht bevestigd, Halo krijgt vier-speler co-op
Hooray.
Leuk voor 6 uur, oftewel de SP.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Prey trouwens voor mijn verjaardag gekregen. Is dat wat?
Wel vermakelijke shooter, beetje eentonig maar wel leuk vermaak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Prey trouwens voor mijn verjaardag gekregen. Is dat wat?
Online zal het ook wel niet zo druk meer zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Leuk voor 6 uur, oftewel de SP.
HL1 was juist geniaal en deel 2 een veredelde tech demo met die gekke physics gunquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Je vond HL1 niet geniaal?
Eindelijk iemand die hetzelfde denkt over Half life 2quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
HL1 was juist geniaal en deel 2 een veredelde tech demo met die gekke physics gun
Ja ik snap echt niet waarom de media + gamers Half life 2 de hemel inprijzen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hetzelfde denkt over Half life 2![]()
Prey was trouwens best een leuk spel![]()
Ik heb hem maar tot de helft gespeeld ofzo, idd eentonig en verhaal is gewoon klote. Het begin was wel tof toen dacht ik van dit wordt nog wel wat. Maar vond er geen fluit aan verder.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet waarom de media + gamers Half life 2 de hemel inprijzen...
De game was eentonig en je zat teveel met voertuigen te kloten.. het verhaal werd op een wazige manier verteld en je zat veels te veel te kloten met die gravity gun.
Grafisch was de game wel supermooi voor die tijd maar meer was het ook niet, ik vond het een 7.5 game persoonlijk.
De opening was zeker sterk. Rennen door dat gebouw als de combine de trap opkomen, beetje matrix gevoel met Agents achter je aan. Toen begon de echte game en kakte het goed in ja. Over die voertuigen ben ik het ook eens. Waarom moet je telkens in voertuigen zitten en het verhaal was niet echt noemenswaardig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem maar tot de helft gespeeld ofzo, idd eentonig en verhaal is gewoon klote. Het begin was wel tof toen dacht ik van dit wordt nog wel wat. Maar vond er geen fluit aan verder.![]()
Zijn beide erg leuke gamesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:03 schreef swasfy het volgende:
Ik vond beide delen goed, in deel 2 zat wat meer verhaal dan in deel 1 naar mijn doen.
En ja ik heb ze beide meerder keren gespeeld, ook allebij rondom de release
Ik vrees echter dat de aliens nog niet verdwenen zijn, er komen als het goed is namelijk wat onthullingen in Episode 2. Hoewel deze niet interessant is om te kopen aangezien je 60 dollar mag neerleggen vanwege de onpraktische bundel.
Anyways, The Darkness en Lego Star Wars zijn naar me onderweg dus binnenkort mag ik ook wat anders doen dan racen
Zijn beide totaal andere games in mijn ogen. SC draait om het doorlopen van levels op een lineaire wijze, Hitman stelt je in staat om de kills te maken die je moet maken op je eigen manier te doen. Als jij eerst een uur wilt rondneuzen alvorens je een kill maakt kan dat ook gewoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef Rossdale het volgende:
Restarten? Gewoon heel vaak savenVerder is het gewoon wat oefenen. Ik vind de game op zich niet veel verschillen met Splinter Cell.
Alle levels die zich afspelen in en om tombes (zoals het hoort) zijn inderdaad top. De rest minder, met uitschieter die ritjes op de motorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
TR: LegendsEcht leuk spel alleen jammer dat ik zo vaak de afgrond in pleur
![]()
Die vent heeft wel slechte ogen als ie er zo dichtbij moet zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En waar was Fok!Games?
[afbeelding]
dus weer een prijsverlaging in 2008quote:August 1, 2007 - The Xbox 360 we know and love today has relied upon a 90-nanometer manufacturing process for its CPU since launch. For almost a year now we've heard rumblings of an impending shift to a smaller and more efficient 65-nm design, yet even with the recent launch of the Xbox 360 Elite, the 360's CPU has not been shifted to the new design.
A switch is most certainly in the works, and all signs point to MS soft-launching the new chip this fall. No performance gains will be felt by consumers, but Microsoft will benefit from lower manufacturing costs and a hopefully less failure prone console, especially when the switch will likely be complimented by the standardization of the new heatsink for the 360's GPU.
Even before it finally sees the light of day, however, the 65-nm CPU has already been eclipsed by Microsoft's plans to shift to a 45-nm process in late 2008 or early 2009. Singapore based chip manufacturer Chartered Semiconductor let slip the details in a recent conference call with analysts discussing the company's plans for 45-nm technology, according to PCadvisor.com. Though the company did not specifically reference Microsoft, it did refer to a video-game hardware customer, and there aren't really any other contenders in the market that will require a 45-nm CPU process in this time frame.
As quoted by PCadvisor, Chia Song Hwee, Chartered Semiconductor's president and CEO, offered details on current 65-nm manufacturing and the timetable for 45-nm introduction: "As 65nm just started production in the last two quarters, you would expect 45nm to come on stream about 18 months from that timeframe."
Hopelijk jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:08 schreef DJ_ het volgende:
voor bij blue dragon , en waarschijnlijk bioshock
Tja, publishers zijn nu eenmaal gelukkiger met kritiekloze, oppervlakkige TV-programma's.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En waar was Fok!Games?
[afbeelding]
Halo3 en Grolsch... mooier is het leven niet jongens!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En waar was Fok!Games?
[afbeelding]
Mis alleen de pretsigaret.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo3 en Grolsch... mooier is het leven niet jongens!
jawel hoor... Halo 3 en Hertog Jan.... klinkt net wat beterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo3 en Grolsch... mooier is het leven niet jongens!
Voor mij sowieso Bioshock, en daarna ook Strangehold nog eens! Maar die koop ik beide wel als ik terug ben uit de statesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:21 schreef MMaRsu het volgende:
Releases deze maand volgens Tothegame.com
World Championship Poker 2 Cards 03-Aug-2007 Upcoming
Track this Game
MotoGP '07 Racing 03-Aug-2007 Upcoming
Track this Game
Two Worlds RPG 10-Aug-2007 Upcoming
Track this Game
Madden NFL 08 Sport 24-Aug-2007 Upcoming
Track this Game
Blue Dragon RPG 24-Aug-2007 Upcoming
Track this Game
SKATE Sport 24-Aug-2007 Upcoming
Track this Game
BioShock FPS 24-Aug-2007 Upcoming
Track this Game
NASCAR 08 Racing 24-Aug-2007 Upcoming
Track this Game
Stuntman: Ignition Racing 31-Aug-2007 Upcoming
Track this Game
Stranglehold Action 31-Aug-2007
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:34 schreef gijsje79 het volgende:
Splinter cell best wel een vermakelijk spel, ziet er goed uit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[afbeelding]
OMFG, die platte bitmap bosjes bij GT5. Welcome to next-gen.
zo'n mooie sprite!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb anders ook zo'n boom in mijn voortuin hoor
iddquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[afbeelding]
OMFG, die platte bitmap bosjes bij GT5. Welcome to next-gen.
Forza2 werd ook vergeleken met GT HD.. vond ik ook onzinnigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef BMH het volgende:
GT5 komt wat? Eind 2008 uit? Beetje achterlijke vergelijking natuurlijk
Grappig hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb anders ook zo'n boom in mijn voortuin hoor
Jammer dat Insidegamer blijkbaar wel is geweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 06:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tja, publishers zijn nu eenmaal gelukkiger met kritiekloze, oppervlakkige TV-programma's.
Wat sponsoring en drank en ze vinden je game "dope", "vet" of "de shit".
Elke site zowat. Kan me niet voorstellen dat Jasper niet is geweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jammer dat Insidegamer blijkbaar wel is geweest.
Army of two gaat een toppertje worden denk ik zo, must have voor mij.quote:
Doe es niet zo zielig kerel, ik loop niet stoer te doen ik vind het gewoon vaag dat jullie niet zijn geweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:03 schreef Fliepke het volgende:
Och, wat zie ik nu. Mmarsu doet weer stoer, die me laatst nog voor kansloos uitmaakteEn nu heeft ie weer een stok om te slaan ofzo
Ik vermoed eigenlijk dat er iets mis is gegaan met de communicatie. We waren bijvoorbeeld wel in engeland aanwezigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doe es niet zo zielig kerel, ik loop niet stoer te doen ik vind het gewoon vaag dat jullie niet zijn geweest.
Moet je niet mij komen aanvallen omdat je er zelf niet tegen kan dat jullie blijkbaar toch niet zo groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |