Bijna tijd voor kinderenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
Bijna 20.
Kinderarbeid. Kun je Aquila en Heintje inhalen met gp's.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zodat ze mijn Xbox kunnen inpikken? I don't think so.
Hmmquote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Kinderarbeid. Kun je Aquila en Heintje inhalen met gp's.
Wij willen helpen wel hoor (met de kinderen danquote:
Biertopics zijn ok.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou een Hour of Victory TT makenhelaas...
Heeft iemand hier Earth Defence Force co-op gespeeld? zoja is dat leuk?
GamerPointsquote:
24 augustusquote:Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat is daar de precieze datum van dan?
Oja natuurlijkquote:
Riskquote:Op zondag 29 juli 2007 23:59 schreef devv05 het volgende:
Tijd voor nieuwe leuke XBLA games. Stratego en Risk, waar blijven ze
Strategoquote:Op zondag 29 juli 2007 23:59 schreef devv05 het volgende:
Tijd voor nieuwe leuke XBLA games. Stratego en Risk, waar blijven ze
Neequote:
Jij kan het kleine rondje gaatje in de Mass Effect disc neukenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zoek leuke co-op games maar die zijn er bijna niet!
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:15 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Jij kan het kleine rondje gaatje in de Mass Effect disc neuken![]()
Oeh, is dit een soort belofte dat wanneer ie uitkomt ik 'm cadeau van je krijg, AQuilaquote:
Ik dacht meer dat jij met de pet rond ging hier voor mijn verjaardag! Mass Effect zou wel leuk zijn iddquote:Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oeh, is dit een soort belofte dat wanneer ie uitkomt ik 'm cadeau van je krijg, AQuila? Wat lief.
ja die zoek ik dus ook nog. Zitten nu op de helft van gow op 2e niveau en daarna moeten we nog een keer op hardcore halen, maar dan moeten we toch echt een nieuwe shooter zien te vindenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zoek leuke co-op games maar die zijn er bijna niet!
dan ben je net zo oud als mijquote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
Bijna 20.
Yep, al moet ik zeggen dat ie wel een heel stuk minder ruk is dan deel 1. Wel leuk dat de demo vrij uitgebreid was en je dus ook flink het tuning gedeelte kon proberen. Ik zal hem dan ook wel weer kopenquote:
Is dat Half Life 2 plus de uitbreidingen?quote:Op maandag 30 juli 2007 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen gehypte over Half Life 2: Orange Box trouwens?
kvind die box echt zo lelijk hequote:Op maandag 30 juli 2007 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
Half life opzich niet, maar dat Team Fortness lijkt me wel tof.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
Weet niet wat hij ergens anders moet kosten maar hier is hij maar 50 euriequote:
Half-Life 2 is fantastisch, ben er meer gehypte voor dan voor Halo 3. Ik heb spel op de "oude" Xbox gespeeld, en het was echt geweldig! Ik kan niet wachten om te zien hoe het verhaal verder gaat in Episode 1 en 2. Plus dat de graphics op de 360 ook machtig mooi zullen zijn!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
Half life opzich niet, maar dat Team Fortness lijkt me wel tof.
Hij had wel wat langer gemogenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:58 schreef Bastard het volgende:
Vond de SP van GoW overigs ook een echte wegblazer hoor... zat regelmatig met mn broek op de knieen.
Maar langer als 8 uur doe je hier niet over.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef Bastard het volgende:
Misschien.. maar je speelt hem toch meerdere malen uit eigenlijk.
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:18 schreef Rossdale het volgende:
De orange box komt niet met een counter-strike voor de xbox zeker?
Spel is wel goed te spelen, maar grafisch is het wel een flinke stap achteruit vergeleken met de PC-versie. ook heeft het spel het de laatste levels moeilijk. Maar wel knap dat ze het spel uberhaupt op de Xbox lopend hebben gekregen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:08 schreef Bastard het volgende:
Kwam gisteren op ebay nog Half life tegen voor 5 euro .. voor de xbox weet niet of ie BC is. hij is BC
Trek zelf die kartels niet van zo'n spel.
Mijn interesse/hype voor Halo 3.quote:
Ik denk meer mensen niet als wel, omdat het richting bijna twee games gaat. Dat geld steek ik liever in GTA4, CoD4, Assassins Creed, Bioshock, of Mass Effect.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:30 schreef J.Custers het volgende:
Wie koopt het Legendary-paket van Halo 3?
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn interesse/hype voor Halo 3.
[afbeelding]
Wat voor uitvoeringen zijn er dan allemaal?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:40 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik denk meer mensen niet als wel, omdat het richting bijna twee games gaat. Dat geld steek ik liever in GTA4, CoD4, Assassins Creed, Bioshock, of Mass Effect.
Over de Limited uitvoering denk ik nog na want t-shirts ownen
Die box zelf of de spellen die erin zitten?quote:
Oeh. Da's wel cool.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Dit wordt er ook weer eentje voor de MP
[afbeelding]
4 player co-op, met de mogelijkheid om ook als zombie te spelen.
Ik zou zeggen google is uw vriend.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:14 schreef J.Custers het volgende:
[..]
Wat voor uitvoeringen zijn er dan allemaal?
En wat zit er allemaal bij en wat is de prijs?![]()
Halo 3 edities onthuldquote:Op maandag 30 juli 2007 11:14 schreef J.Custers het volgende:
[..]
Wat voor uitvoeringen zijn er dan allemaal?
En wat zit er allemaal bij en wat is de prijs?![]()
Left 4 Dead ziet er erg cool uit. Hij werd pas geleden gespeeld op een lan in Amerika met de makers en ik vond het er heel erg goed uitzien. Een zo'n noob ging er alleen vandoor 30 sec later was hij steendood. Er komen soms hordes zombies tegelijk en dan moet je wel je vuurkracht combineren anders red je het niet. Tevens zag die zombietank in dat spel er erg ziek uit.quote:
Wanneer kwam dat hoogte punt dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mwa, ik twijfel over het bestaan eigenlijk, aangezien die twee makers van de vorige delen lui van rare laatst zijn weggegaanquote:Op maandag 30 juli 2007 10:59 schreef DJ_ het volgende:
bestaad nog wel maar is niks overbekend nog , meschien op tgs dit jaar
ze hebben toen wel een demo filmpje gemaakt , en er is geloof ik een interview geweest metquote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mwa, ik twijfel over het bestaan eigenlijk, aangezien die twee makers van de vorige delen lui van rare laatst zijn weggegaan![]()
Banjo Kazooie bevestigd voor 2008quote:Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is er eigenlijk met Banjo Kazooie 3 gebeurd? Daar heb ik al zo lang niks meer van gehoord? Bestaat die game eigenlijk nog wel?
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pre-orderen in een winkel. (vaak leggen die de game dan ook voor de release in de winkel en bellen ze dan ook al degenen met een pre-order.)quote:Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Wat zou nou slim zijn met de aankoop van Halo3..
Ik hoef niet de SE, of 1 van de andere Special SE's .. ik wil alleen het spel.
Nou is mijn ervaring dat als ik via het internet bestel ik het de ene keer wel op tijd in huis heb, maar vaak ook gewoon een dag later dan de release date. Daarbij zie je vaak winkels (Dixons bv) al voor de release date verkopen, en die mensen lachen zich dubbel natuurlijk terwijl jij braaf wacht.
Vorige keer heb ik 2x forza gekocht, 1x in de winkel en 1x via het internet.
Maar dit is Halo3.. misschien gaat het nu anders? Miscchien is ie meteen uitverkocht in de winkel en is hij ook niet via het internet te krijgen tenzij je gepreorderd hebt?![]()
Heb nu al slapeloze nachten.
Vertel.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:53 schreef Cid het volgende:
- Mijn (exclusives) gameslijstje voor de PS3 is langer geworden dan die van de 360
Niet maar dan ook NIET via internet bestellen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Nou is mijn ervaring dat als ik via het internet bestel ik het de ene keer wel op tijd in huis heb, maar vaak ook gewoon een dag later dan de release date. Daarbij zie je vaak winkels (Dixons bv) al voor de release date verkopen, en die mensen lachen zich dubbel natuurlijk terwijl jij braaf wacht.
Maar dit is Halo3.. misschien gaat het nu anders? Miscchien is ie meteen uitverkocht in de winkel en is hij ook niet via het internet te krijgen tenzij je gepreorderd hebt?![]()
PS3quote:
Veel van je PS3 lijstje komen idd ook op de 360 dus hou je nog maar een paar titels over die alleen op de PS3 komen. Maar Bioshock, Mass effect, Alan wake, Splinter cell conviction om er maar een paar te noemen vind je niet leuk?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef Cid het volgende:
[..]
PS3Devil May Cry 4 Grand Theft Auto Assasins Creed Heavenly Sword Tekken Final Fantasy Metal Gear Solid WipeOut Resident Evil Little Big Planet
XBOX 360Devil May Cry Grand Theft Auto Assasins Creed Lost Oddessey Resident Evil Gears of War (nu dus op de PC met meer content...)
Verder heb ik het niet op race spellen en HALO vond ik ook niet zoveel aan, dan blijft er eigenlijk weinig over...
Grap is dat de PS3 wel een leuke line-up heeft, maar nog geen van die games zijn al uit![]()
Na de trailer van E3 2006quote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef -Dries- het volgende:
Wanneer kwam dat hoogte punt dan?
Gijs...ga gewoon op de release (of vlak daarvoor) de normale editie in de winkel kopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Dat zijn opzich best leuke games, maar voor mij geen redenen om daar een console voor te kopen. Bovendien zal Alan Wake ook wel op de PC uitkomen geloof ik?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Veel van je PS3 lijstje komen idd ook op de 360 dus hou je nog maar een paar titels over die alleen op de PS3 komen. Maar Bioshock, Mass effect, Alan wake, Splinter cell conviction om er maar een paar te noemen vind je niet leuk?
Half life 2 vond ik trouwens echt nix aanDat portal lijkt me wel leuk maja om daar nu die hele box voor te kopen.
Oke op die manier, met een pc er bij heb je dan gelijk ja. En de echt toffe games op de ps3 heb je nog niet eens genoemdquote:Op maandag 30 juli 2007 14:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat zijn opzich best leuke games, maar voor mij geen redenen om daar een console voor te kopen. Bovendien zal Alan Wake ook wel op de PC uitkomen geloof ik?
De reden voor mij om een xbox te kopen was in eerste instantie Gears of War. En dat was het ook zeker waard, maar nu de game ook op de PC uit komt met meer content als op de 360 daalt de waarde van de 360 voor mij heel erg. De PS3 heeft daarentegen games die ik zeker wil spelen als Tekken, MGS en Final Fantasy.
Niet? Vertel!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke op die manier, met een pc er bij heb je dan gelijk ja. En de echt toffe games op de ps3 heb je nog niet eens genoemd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |