binnenkort fokclash!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:03 schreef Bonobo11 het volgende:
Teamgeest paradijs op aarde!
Lig wel uit de beker (2-6 na 2-0 voorsprong ), maar da's nie erg
Flagchasen
Volgende week een III de lulquote:SV Houten 3 - TSV Oosterhout
quote:Edgar Palomino (171784820), hoogtepunten:
Datum Gebeurtenis
01-08-2007 Promoveerde uit Petroliferos's jeugdopleiding op de leeftijd van 39 jaar
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:41 schreef foetre het volgende:
01-08-2007 om 23:19 (Global)
Form Bug Corrected In the training update last week many teams suffered from unusually big drops in form on their players. This was related to a bug connected to the new stamina and training system. We have located this bug and corrected it, so the training update that starts the morning of August 2 will not be affected by it. Before this training update starts, all players will have their form readjusted to the value they had BEFORE the flawed update last week. This means teams that suffered big drops last week will recover all their form, however there might of course be "normal" form drops and form increases just like any other week. We are sorry for this bug and any effects it may have had upon your team performance during the past week.
/ HT-Team
quote:Olympus'70
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: speel creatief
Tactische vaardigheid: -
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: goed (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 215
Verdediging 80
Middenveld 54
Aanval 81
LoddarStats 14.72
primair verdedigenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar heb je je secundaire training op staan?
19-08-2007 (Competitie):quote:
Als er bij Keepen: een leuke stat staat, is het een keeperquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb me net ingeschreven, maar hoe kun je nou zien wat voor een soort speler het is?
Jij zit bij mij in de competitie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Na paar jaar van gestopt te zijn met Hattrick heb ik deze week F.C. Gokwerk nieuw leven ingeblazen. Ik heb hierbij voor de jeugdopleiding gekozen. Is er nog een Fok! jeugdcompetitie waar ik aan zou kunnen deelnemen?
hehe grapjasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij zit bij mij in de competitie!
Pats Boem Hangen wordt kampioen!
Jij staat laatstequote:
hij is gewoon teruggezet hoor, de update van afgelopen vrijdag is ongedaan gemaakt zeg maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef Yurzinho het volgende:
Vorm +4/-1 ... staat in geen enkele verhouding met de daling die ik afgelopen 2 weken heb gehad
Ik had afgelopen vrijdag +2/-5, dus per saldo klopt het inderdaad...maar alleen voor afgelopen TU. What about the others?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij is gewoon teruggezet hoor, de update van afgelopen vrijdag is ongedaan gemaakt zeg maar.
Nope, dat is niet waar.. hij is opnieuw gedaan.. er zijn wel degelijk spelers gedaald bij mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij is gewoon teruggezet hoor, de update van afgelopen vrijdag is ongedaan gemaakt zeg maar.
winger is echt aan te raden. ik zou dat beetje balbezit er zo voor opofferen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:21 schreef Yurzinho het volgende:
Ik ga dus volop counteren dit seizoen...dit wil ik waarschijnlijk gaan doen met alleen Centrale Middenvelders, dus zonder winger...Is het nu raaadzaam mijn enige winger (22 jaar, wonderbaarlijk/redelijk/onvoorspelbaar) te gaan verkopen? En zo ja, hoeveel zal hij ongeveer waard zijn? TU geeft nix aan...
Je moet wat als je een beetje multiskilled wilt trainen... er is vrij weinig te vinden op dat gebied, enige optie is een goed passen vanaf 17 optrainen, maar dat is nog minder rendabel. Eens kijken wat er gebeurd als deze wonderbaarlijk/formi isquote:Mel Sijtsma (147013504) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar en 37 dagen, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 16-10-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 6 740
Loon: 2 710 ¤/week
Club: Atletico Kruisweg
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig
quote:Conditie: 4 (+5/-1)
Verdedigen: 3 (+3/-)
TSI: 4550 (+8110/-3560)
Vorm: -7 (+3/-10)
Ik ga geen 20 euro lappen voor een spelletje waarvan ik nog niet weet of ik het lang ga doen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Karrel en Ender... jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom bij de FokFederatie...
En wat heb ik op het middenveld rondlopen? Juist.. 28/29/30/30 jaar.... en waarom? Omdat dat rendabeler was. En toen kwamen de HT-devs met hun leuke plannenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef foetre het volgende:
Dat betekent gewoon dat je geen oudjes meer moet kopen want dat heeft toch geen zin meer.
ik denk dat 28/29 de max leeftijd word voor een speler.Best jammer
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En wat heb ik op het middenveld rondlopen? Juist.. 28/29/30/30 jaar.... en waarom? Omdat dat rendabeler was. En toen kwamen de HT-devs met hun leuke plannen
Dat werkt voor jou, maar niet voor teams die nog geld moeten verdienen om in de beker een rol te kunnen spelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef Grumpey het volgende:
de methode: 20% stamina, 100% form trainen.... voor mijn oudjes
Ik verdien meer in de beker dan in training, dus vandaar dat ik mijn form opkrikken belangrijker vind dan mijn training. En zo kan ik toch mijn oudjes houden, ingehaald door andere teams wordt ik op gegeven moment toch wel.
ach, het is pure zelfmoord van me, dat weet ik ook wel. Dus over drie seizoenen lachen jullie me uit. Laat dat nou net het aantal seizoenen zijn dat ik dit spel in mijn ogen nog vol houdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat werkt voor jou, maar niet voor teams die nog geld moeten verdienen om in de beker een rol te kunnen spelen
En nu hou ik opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef Grumpey het volgende:
wordt ik
Bij mij ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
te laat, zenuwinzinking is reeds gebeurt.........![]()
Winger to da Middle wordt zijn plekkie, dit soort spelers is zeldzaam en (te) duur. Ik heb geen geduld om weken de transferlist te scannen op zoek naar dat ene koopje dus:quote:Martin Hylund (De heiland,de messias, kortom de verlosser)
29 jaar en 95 dagen, goed vorm, gezond (misschien oud, maar FC)
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is. (Speciaal voor VJ/GL award)
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider. (ik zei Future Coach)
Volgende verjaardag: 20-08-2007
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 30 490
Loon: 8 292 ¤/week inclusief een 20% bonus (niet te hoog)
Eigenaar: Bonobo11![]()
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef -J-D- het volgende:
Dat is een hele mooi
Jammer dat ie geen goed leiderschap had, maar ja, dan was ie echt onbetaalbaar.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef foetre het volgende:
Dat betekent gewoon dat je geen oudjes meer moet kopen want dat heeft toch geen zin meer.
ik denk dat 28/29 de max leeftijd word voor een speler.Best jammer
Nieuwe keeperquote:Thomas Marcussen (57235491) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
26 jaar en 90 dagen, goed vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 25-08-2007
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 18 350
Loon: 9 204 ¤/week inclusief een 20% bonus --> niet heel hoog maar ook niet laag
Eigenaar: FC-binnenkantpaal
Conditie: uitstekend Keepen: briljant
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Nieuwe spelert, Foetre kijk ff de andere kant op![]()
[..]
Winger to da Middle wordt zijn plekkie, dit soort spelers is zeldzaam en (te) duur. Ik heb geen geduld om weken de transferlist te scannen op zoek naar dat ene koopje dus:dit soort spelers moet je nooit coach maken, ze zijn van zichzelf gewoon teveel geld waard, en als je ze coach maakt kan je ze nooit verkopen. Dat is geldvernietiging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief he, dat ik je die kans bood?quote:
quote:
Ik speel counter he, ik heb hem ws. nodig ivm midfield ratings, bij een tegenstander met niet al te sterk midfield, kan hij misschien aanvallend of normaal, moet ik nog uitzoeke,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef komrad het volgende:
@bonobo, sinds ik dit soort spelers train kan ik je wel zeggen dat deze op zich niet heel veel te duur is, maar hij is wel aan de oude kant voor de hoeveelheid XP dat hij heeft.
AL met al een nette speler, wel jammer dat je hem als WTM opstelt
Nu maar hopen dat de conditie niet teveel dropt komende seizoenen,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dit soort spelers moet je nooit coach maken, ze zijn van zichzelf gewoon teveel geld waard, en als je ze coach maakt kan je ze nooit verkopen. Dat is geldvernietiging.
Dat is per maand bijgehouden, en loopt tot maand 6 van 2007 (juni). Heb je die ook van juli/aug? Interessant prijsverloopquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Trouwens, mensen die denken dat de markt aantrekt, dit is wel een leuke statistiek om in de gaten te blijven houden daarvoor:
datum/gemiddelde prijs per TSI per transfer
[rijtje]
De nieuwe of de oude?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:15 schreef Grumpey het volgende:
overigens heb ik mijn Youth Academy bij deze verlaten...scheelt weer 10k per week
is nog niet toegevoegd aan de statistieken, wel jammer, ik wacht er ook al tijdje op inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:15 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Dat is per maand bijgehouden, en loopt tot maand 6 van 2007 (juni). Heb je die ook van juli/aug? Interessant prijsverloop
het is maar net hoe je wil counteren, het kan ook zonder MF maar dan heb je ook weinig aan deze multiskillerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik speel counter he, ik heb hem ws. nodig ivm midfield ratings, bij een tegenstander met niet al te sterk midfield, kan hij misschien aanvallend of normaal, moet ik nog uitzoeke,
ik ben niet zo ervaren met die spelers
[..]
oude was hij al heel lang mee gestoptquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De nieuwe of de oude?
Ik probeer de nieuwe te verlaten, maar dat lukt me niet
nieuwe, je kan je league verlaten als hij is afgelopen, rechtsonderin league-schermpje (als seizoen dus voorbij is voor je jeugdcompetitie).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De nieuwe of de oude?
Ik probeer de nieuwe te verlaten, maar dat lukt me niet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Nieuwe spelert, Foetre kijk ff de andere kant op![]()
[..]
Winger to da Middle wordt zijn plekkie, dit soort spelers is zeldzaam en (te) duur. Ik heb geen geduld om weken de transferlist te scannen op zoek naar dat ene koopje dus:Ik d8 al zoiets te zien .leuke spelertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar hopen dat ie heel snel in conditie en skill dropt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Komend weekend uit tegen de ploeg met 'op papier' bijna 50 HatStats minder, dus ga maar weer eens PIC'en, de 2 wedstrijden daarna zijn tegen nr's. 2&3 van dit moment (ook bot overigens, maar toch..)
Hey, 't zijn toch op papier m'n 2 grootste concurrenten in de competitie.. En stel dat ze nog dit seizoen een 'echte' eigenaar zouden krijgen, dan heb ik ze liever op grote achterstand staan (je weet nooit wat de ME nog van plan is..quote:
Daar is niets mis mee, ik reageerde op het feit dat je 7 bots in je league hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hey, 't zijn toch op papier m'n 2 grootste concurrenten in de competitie.. En stel dat ze nog dit seizoen een 'echte' eigenaar zouden krijgen, dan heb ik ze liever op grote achterstand staan (je weet nooit wat de ME nog van plan is..)
Ja, dat is inderdaad wel vrij triest. Ik probeer het maar positief te bekijken, ik kan in alle rust m'n team opbouwen en wat experimenteren met spelers op posities en verschillende tactieken en ratings. En in de friendlies probeer ik dat dan in praktijk te brengenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, ik reageerde op het feit dat je 7 bots in je league hebt
De wereld op z'n kopquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel vrij triest. Ik probeer het maar positief te bekijken, ik kan in alle rust m'n team opbouwen en wat experimenteren met spelers op posities en verschillende tactieken en ratings. En in de friendlies probeer ik dat dan in praktijk te brengen
quote:Garry Johnson
TSI = 16 120, 20 jaar en 76 dagen, goed vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Deze speler is 18 en komt uit Armenie. Misschien nog U20 potentie. Moet het eens navragenquote:Håkan Jörgensson
TSI = 3 480, 19 jaar en 23 dagen, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:David Sevanyan
TSI = 2 610, 18 jaar en 61 dagen, goed vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
quote:
[jd-mode]gespeeld[/jd-modus]quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:53 schreef maniack28 het volgende:
gespeelt
Bijna geen taalfoutenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef maniack28 het volgende:
Ach man.. boeiend.. mensen snappen wat iek bedoel![]()
Altijd dat talengeneuk, dat mag bij een scriptie of een brief, maar niet op zo'n waardeloos kutforum als hier, waar een stelletje mongolen een webbased spelletje zitten te spelen waar 22 fictieve mannetjes achter een bal aan rennen en dit in tekstvorm wordt weergegeven en waar we met zn allen ieder seizoen weer genaaid worden door die pauperdevs die HT gewoon zien als een sociaal project...
zo
Alleen maar interpunctiefouten.. ga jij nou maar lekker je <insert koosnaampje vriend> <insert standaard sexuele handeling>quote:
Ja, laat ik dat eens doen. Ik verveel me toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen maar interpunctiefouten.. ga jij nou maar lekker je <insert koosnaampje vriend> <insert standaard sexuele handeling>
linkjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen maar interpunctiefouten.. ga jij nou maar lekker je <insert koosnaampje vriend> <insert standaard sexuele handeling>
Hij doet zijn naam wel eer aanquote:
Nee, er moet vriendinnetje staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:19 schreef rompompom het volgende:
Het moet 'seksuele' zijn.
Het hóeft niet, op zich.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, er moet vriendinnetje staan
Dat zie ik nu pas![]()
Ja, maar het ging over zn Portugese schatje.. tenzij hij iets voor haar verbergt natuurlijkquote:
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar het ging over zn Portugese schatje.. tenzij hij iets voor haar verbergt natuurlijk![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar het ging over zn Portugese schatje.. tenzij hij iets voor haar verbergt natuurlijk![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wat research gedaan, maar moet je nou zien:
Seksualiteit ik ben heel seksueel
![]()
Ik ga meteen een telefoontje naar Portugal plegen![]()
je kan dat heel makkelijk uitzoeken met van die doktor-berekening-progjes.... dan hoef je niet zenuwachtig te zijn om te weten of iemand nog heel wordtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:57 schreef foetre het volgende:
GVD m'n spits staat nog steeds op +1 en ik heb nog maar 1 update over
Wat hij zegt. Hieronder een link naar de beste die er is:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je kan dat heel makkelijk uitzoeken met van die doktor-berekening-progjes.... dan hoef je niet zenuwachtig te zijn om te weten of iemand nog heel wordt
Hij is mischien morgen speelklaar maar mischien ook maandagquote:(Als er een training was tussen beide waarden, dan is deze methode niet accuraat.)
quote:Ivan Batina (47697296)
27 jaar en 7 dagen, matig vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 17-11-2007
Nationaliteit: flag Bosna i Hercegovina
Total Skill Index (TSI): 4 400
Loon: 3 780 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Conditie: goed Keepen: uitstekend
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Hoeveel heb je er voor betaald AirRaid?quote:
quote:Ruud-Jan Gravenstein (79487567)
23 years and 49 days, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has weak experience and weak leadership abilities.
Speciality: Powerful
Next birthday: 06-10-2007
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 91 990
Wage: 52 570 €/week
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: weak Defending: weak
Scoring: extra-terrestrial Set Pieces: weak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor extra power naar voren
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:34 schreef ScudRaket het volgende:
Nieuwe spits
[..]buitenaardse spitsen zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor extra power naar voren
beetje duur alleen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
quote:Ik meen een toekomstige ster ontdekt te hebben. Hij zei me dat hij Mark Brands heet en 16 jaar oud is. Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Verdedigen omschreven worden als matig. Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Vleugelspel betreft bemoedigend.
Ik vind deze nog wel meevallen eigenlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
buitenaardse spitsen zijn leuk
beetje duur alleen
Hij kan meedoen!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:57 schreef foetre het volgende:
GVD m'n spits staat nog steeds op +1 en ik heb nog maar 1 update over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |