Ik had afgelopen vrijdag +2/-5, dus per saldo klopt het inderdaad...maar alleen voor afgelopen TU. What about the others?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij is gewoon teruggezet hoor, de update van afgelopen vrijdag is ongedaan gemaakt zeg maar.
Nope, dat is niet waar.. hij is opnieuw gedaan.. er zijn wel degelijk spelers gedaald bij mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij is gewoon teruggezet hoor, de update van afgelopen vrijdag is ongedaan gemaakt zeg maar.
winger is echt aan te raden. ik zou dat beetje balbezit er zo voor opofferen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:21 schreef Yurzinho het volgende:
Ik ga dus volop counteren dit seizoen...dit wil ik waarschijnlijk gaan doen met alleen Centrale Middenvelders, dus zonder winger...Is het nu raaadzaam mijn enige winger (22 jaar, wonderbaarlijk/redelijk/onvoorspelbaar) te gaan verkopen? En zo ja, hoeveel zal hij ongeveer waard zijn? TU geeft nix aan...
Je moet wat als je een beetje multiskilled wilt trainen... er is vrij weinig te vinden op dat gebied, enige optie is een goed passen vanaf 17 optrainen, maar dat is nog minder rendabel. Eens kijken wat er gebeurd als deze wonderbaarlijk/formi isquote:Mel Sijtsma (147013504) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar en 37 dagen, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 16-10-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 6 740
Loon: 2 710 ¤/week
Club: Atletico Kruisweg
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig
quote:Conditie: 4 (+5/-1)
Verdedigen: 3 (+3/-)
TSI: 4550 (+8110/-3560)
Vorm: -7 (+3/-10)
Ik ga geen 20 euro lappen voor een spelletje waarvan ik nog niet weet of ik het lang ga doen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Karrel en Ender... jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom bij de FokFederatie...
En wat heb ik op het middenveld rondlopen? Juist.. 28/29/30/30 jaar.... en waarom? Omdat dat rendabeler was. En toen kwamen de HT-devs met hun leuke plannenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef foetre het volgende:
Dat betekent gewoon dat je geen oudjes meer moet kopen want dat heeft toch geen zin meer.
ik denk dat 28/29 de max leeftijd word voor een speler.Best jammer
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En wat heb ik op het middenveld rondlopen? Juist.. 28/29/30/30 jaar.... en waarom? Omdat dat rendabeler was. En toen kwamen de HT-devs met hun leuke plannen
Dat werkt voor jou, maar niet voor teams die nog geld moeten verdienen om in de beker een rol te kunnen spelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef Grumpey het volgende:
de methode: 20% stamina, 100% form trainen.... voor mijn oudjes
Ik verdien meer in de beker dan in training, dus vandaar dat ik mijn form opkrikken belangrijker vind dan mijn training. En zo kan ik toch mijn oudjes houden, ingehaald door andere teams wordt ik op gegeven moment toch wel.
ach, het is pure zelfmoord van me, dat weet ik ook wel. Dus over drie seizoenen lachen jullie me uit. Laat dat nou net het aantal seizoenen zijn dat ik dit spel in mijn ogen nog vol houdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat werkt voor jou, maar niet voor teams die nog geld moeten verdienen om in de beker een rol te kunnen spelen
En nu hou ik opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef Grumpey het volgende:
wordt ik
Bij mij ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
te laat, zenuwinzinking is reeds gebeurt.........![]()
Winger to da Middle wordt zijn plekkie, dit soort spelers is zeldzaam en (te) duur. Ik heb geen geduld om weken de transferlist te scannen op zoek naar dat ene koopje dus:quote:Martin Hylund (De heiland,de messias, kortom de verlosser)
29 jaar en 95 dagen, goed vorm, gezond (misschien oud, maar FC)
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is. (Speciaal voor VJ/GL award)
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider. (ik zei Future Coach)
Volgende verjaardag: 20-08-2007
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 30 490
Loon: 8 292 ¤/week inclusief een 20% bonus (niet te hoog)
Eigenaar: Bonobo11![]()
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef -J-D- het volgende:
Dat is een hele mooi
Jammer dat ie geen goed leiderschap had, maar ja, dan was ie echt onbetaalbaar.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef foetre het volgende:
Dat betekent gewoon dat je geen oudjes meer moet kopen want dat heeft toch geen zin meer.
ik denk dat 28/29 de max leeftijd word voor een speler.Best jammer
Nieuwe keeperquote:Thomas Marcussen (57235491) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
26 jaar en 90 dagen, goed vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 25-08-2007
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 18 350
Loon: 9 204 ¤/week inclusief een 20% bonus --> niet heel hoog maar ook niet laag
Eigenaar: FC-binnenkantpaal
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: briljant
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Nieuwe spelert, Foetre kijk ff de andere kant op![]()
[..]
Winger to da Middle wordt zijn plekkie, dit soort spelers is zeldzaam en (te) duur. Ik heb geen geduld om weken de transferlist te scannen op zoek naar dat ene koopje dus:dit soort spelers moet je nooit coach maken, ze zijn van zichzelf gewoon teveel geld waard, en als je ze coach maakt kan je ze nooit verkopen. Dat is geldvernietiging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief he, dat ik je die kans bood?quote:
quote:
Ik speel counter he, ik heb hem ws. nodig ivm midfield ratings, bij een tegenstander met niet al te sterk midfield, kan hij misschien aanvallend of normaal, moet ik nog uitzoeke,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef komrad het volgende:
@bonobo, sinds ik dit soort spelers train kan ik je wel zeggen dat deze op zich niet heel veel te duur is, maar hij is wel aan de oude kant voor de hoeveelheid XP dat hij heeft.
AL met al een nette speler, wel jammer dat je hem als WTM opstelt
Nu maar hopen dat de conditie niet teveel dropt komende seizoenen,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dit soort spelers moet je nooit coach maken, ze zijn van zichzelf gewoon teveel geld waard, en als je ze coach maakt kan je ze nooit verkopen. Dat is geldvernietiging.
Dat is per maand bijgehouden, en loopt tot maand 6 van 2007 (juni). Heb je die ook van juli/aug? Interessant prijsverloopquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Trouwens, mensen die denken dat de markt aantrekt, dit is wel een leuke statistiek om in de gaten te blijven houden daarvoor:
datum/gemiddelde prijs per TSI per transfer
[rijtje]
De nieuwe of de oude?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:15 schreef Grumpey het volgende:
overigens heb ik mijn Youth Academy bij deze verlaten...scheelt weer 10k per week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |