angst voor het niet instellen van penaltynemers was dus niet nodigquote:De coach van tNeIaXm had voor een 3-4-2-formatie gekozen.
Uddelquote:Werder Rijswijk - FC Uddel (10 minuten gespeeld) 0 - 4
ME nog steeds niet erg realistisch dusquote:
En vandaag ook precies met 57 hatstats verschilquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:46 schreef Yankee_One het volgende:
verliezen met 193-136 hatstats
kansloos spel dit he, zondag verloren met 57 hatstats verschil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, golden Goalquote:De 90 minuten zitten erop. Wat een wedstrijd! We gaan de extra tijd in, dit belooft spannend te worden... In de 107e minuut lijkt het of een aanval van SVH3 voorbij is. Maar dan is daar plots Pavel Bro¸ die een gaatje vindt in de verdediging en met een prachtig schot de bal voorbij de kansloze keeper krult. De stand is nu 1 - 0. En daar is het fluitsignaal, einde extra tijd, SVH3 gaat er met de overwinning vandoor! De belangrijkste SVH3-speler vandaag was Hauge From.
33 en 37% BBquote:SV Houten 3
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: uitmuntend (heel hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (heel hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
IJsselstein United
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: briljant (heel hoog)
Linkeraanval: matig (heel hoog)
binnenkort fokclash!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:03 schreef Bonobo11 het volgende:
Teamgeest paradijs op aarde!
Lig wel uit de beker (2-6 na 2-0 voorsprong ), maar da's nie erg
Flagchasen
Volgende week een III de lulquote:SV Houten 3 - TSV Oosterhout
quote:Edgar Palomino (171784820), hoogtepunten:
Datum Gebeurtenis
01-08-2007 Promoveerde uit Petroliferos's jeugdopleiding op de leeftijd van 39 jaar
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:41 schreef foetre het volgende:
01-08-2007 om 23:19 (Global)
Form Bug Corrected In the training update last week many teams suffered from unusually big drops in form on their players. This was related to a bug connected to the new stamina and training system. We have located this bug and corrected it, so the training update that starts the morning of August 2 will not be affected by it. Before this training update starts, all players will have their form readjusted to the value they had BEFORE the flawed update last week. This means teams that suffered big drops last week will recover all their form, however there might of course be "normal" form drops and form increases just like any other week. We are sorry for this bug and any effects it may have had upon your team performance during the past week.
/ HT-Team
quote:Olympus'70
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: speel creatief
Tactische vaardigheid: -
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: goed (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 215
Verdediging 80
Middenveld 54
Aanval 81
LoddarStats 14.72
primair verdedigenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar heb je je secundaire training op staan?
19-08-2007 (Competitie):quote:
Als er bij Keepen: een leuke stat staat, is het een keeperquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb me net ingeschreven, maar hoe kun je nou zien wat voor een soort speler het is?
Jij zit bij mij in de competitie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Na paar jaar van gestopt te zijn met Hattrick heb ik deze week F.C. Gokwerk nieuw leven ingeblazen. Ik heb hierbij voor de jeugdopleiding gekozen. Is er nog een Fok! jeugdcompetitie waar ik aan zou kunnen deelnemen?
hehe grapjasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij zit bij mij in de competitie!
Pats Boem Hangen wordt kampioen!
Jij staat laatstequote:
hij is gewoon teruggezet hoor, de update van afgelopen vrijdag is ongedaan gemaakt zeg maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef Yurzinho het volgende:
Vorm +4/-1 ... staat in geen enkele verhouding met de daling die ik afgelopen 2 weken heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |