Ik heb de anime gezien en vind de LA wel goed gelukt, als ze hetzelfde sfeer proberen te creëeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:30 schreef outcast_within het volgende:
ik heb de serie bijna gedropped vanwege de opening
yech
als je van tenenkrommende openingen houd moet je nodam cantible la kijken die heb ik echt gedropped vanwege het dramatische begin
Ik had dus het idee dat het alleen over de opening gingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:27 schreef outcast_within het volgende:
ja als er een kutkind inspeelt dat niet overtuigend acteert.
er een lelijke westerling de ouwe muziek lul gaat uithangen
en ik kippenvel krijg van de engelse dialogen
dan drop ik een serie
schaterlach smiley
Plaatje zie je bijna niet.. je moet het echt handmatig opzoeken, wil je het zien wat het is. xDquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:04 schreef outcast_within het volgende:
die schijnt erg goed te zijn. de anime. alleen blijf weg van de hard gay fansubs
die mensen vinden het grappig om de ep te beginnen met een hardgay plaatje
en al wat ik beschreef gebeurde in de eerste tien minuten volgens mij.
Damn!! wat een goede serie is dat zeg!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:08 schreef L.no het volgende:
Iemand LIFE gezien? Voor iemand die van school drama's houdt, vind ik dat je deze ook moet zien.
Na de eerste 2 afleveringen, ben ik al verslaafd eraan. ^^ Zelfs de muziek vind ik tof.
Info: http://wiki.d-addicts.com/LIFE
Het klopt dat er nog geen subs zijn voor ep 2, ik kan ook niet kijken zonder, ik kijk het via streaming..en iemand heeft moeite gedaan om ze te ondertitelen, wat dus nu resulteert in het feit dat ik nu al 7 afleveringen heb gezienquote:Op zondag 2 september 2007 15:39 schreef SureZal het volgende:
Ik ben nu de eerste episode aan het binnen halen (s.o.s. fansubs) maar ik kan episode 2 niet subbed vinden..
(kan opzich wel proberen om het eerst zonder subs te kijken maar dat kost te veel moeite)
Ik stuur wel een pmquote:Op woensdag 5 september 2007 13:08 schreef SureZal het volgende:
ik ben zeker geinteresseerdmail staatin mn profiel
Ik heb 'm al tot EP9 gezien.quote:Op maandag 3 september 2007 09:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het klopt dat er nog geen subs zijn voor ep 2, ik kan ook niet kijken zonder, ik kijk het via streaming..en iemand heeft moeite gedaan om ze te ondertitelen, wat dus nu resulteert in het feit dat ik nu al 7 afleveringen heb gezien![]()
Tja..de kwaliteit is wat minder natuurlijk...maar zeker wel kijkbaar, en met ondertiteling..
Als iemand geinterreseerd is in de link??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |