Ik heb de anime gezien en vind de LA wel goed gelukt, als ze hetzelfde sfeer proberen te creëeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:30 schreef outcast_within het volgende:
ik heb de serie bijna gedropped vanwege de opening
yech
als je van tenenkrommende openingen houd moet je nodam cantible la kijken die heb ik echt gedropped vanwege het dramatische begin
Ik had dus het idee dat het alleen over de opening gingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:27 schreef outcast_within het volgende:
ja als er een kutkind inspeelt dat niet overtuigend acteert.
er een lelijke westerling de ouwe muziek lul gaat uithangen
en ik kippenvel krijg van de engelse dialogen
dan drop ik een serie
schaterlach smiley
Plaatje zie je bijna niet.. je moet het echt handmatig opzoeken, wil je het zien wat het is. xDquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:04 schreef outcast_within het volgende:
die schijnt erg goed te zijn. de anime. alleen blijf weg van de hard gay fansubs
die mensen vinden het grappig om de ep te beginnen met een hardgay plaatje
en al wat ik beschreef gebeurde in de eerste tien minuten volgens mij.
Damn!! wat een goede serie is dat zeg!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:08 schreef L.no het volgende:
Iemand LIFE gezien? Voor iemand die van school drama's houdt, vind ik dat je deze ook moet zien.
Na de eerste 2 afleveringen, ben ik al verslaafd eraan. ^^ Zelfs de muziek vind ik tof.
Info: http://wiki.d-addicts.com/LIFE
Het klopt dat er nog geen subs zijn voor ep 2, ik kan ook niet kijken zonder, ik kijk het via streaming..en iemand heeft moeite gedaan om ze te ondertitelen, wat dus nu resulteert in het feit dat ik nu al 7 afleveringen heb gezienquote:Op zondag 2 september 2007 15:39 schreef SureZal het volgende:
Ik ben nu de eerste episode aan het binnen halen (s.o.s. fansubs) maar ik kan episode 2 niet subbed vinden..
(kan opzich wel proberen om het eerst zonder subs te kijken maar dat kost te veel moeite)
Ik stuur wel een pmquote:Op woensdag 5 september 2007 13:08 schreef SureZal het volgende:
ik ben zeker geinteresseerdmail staatin mn profiel
Ik heb 'm al tot EP9 gezien.quote:Op maandag 3 september 2007 09:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het klopt dat er nog geen subs zijn voor ep 2, ik kan ook niet kijken zonder, ik kijk het via streaming..en iemand heeft moeite gedaan om ze te ondertitelen, wat dus nu resulteert in het feit dat ik nu al 7 afleveringen heb gezien![]()
Tja..de kwaliteit is wat minder natuurlijk...maar zeker wel kijkbaar, en met ondertiteling..
Als iemand geinterreseerd is in de link??![]()
ik ook hoorquote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al tot EP9 gezien.
[afbeelding]
Ja, die heb ik gezien, erg toffe serie vind ik het! Misschien ga ik de manga ook een keer proberen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:08 schreef L.no het volgende:
Iemand LIFE gezien? Voor iemand die van school drama's houdt, vind ik dat je deze ook moet zien.
Na de eerste 2 afleveringen, ben ik al verslaafd eraan. ^^ Zelfs de muziek vind ik tof.
Info: http://wiki.d-addicts.com/LIFE
welkom..quote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef Cecelia34 het volgende:
Ik ben nieuw hier in dit topic. Ik ben blij dat er meer mensen in NL zijn die naar Aziatische drama's kijken
Ik zelf heb al een aantal ( voornamelijk Japanse en Z.Koreaanse ) drama's gezien.
Dus ik hoop dat ik een beetje welkom ben en mag meepraten hier.
Ik heb de eerste 3 afleveringen ervan gezien..quote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef Buschetta het volgende:
Mijn favoriet "Coffee prince" al genoemd in dit topicWas toch wel de topper van 2007 in Korea.
[ afbeelding ]
Het gaat over een meisje dat aangezien word voor een jongen. Een rijke erfgenaam gaat met hem (haar dus) uit om de indruk te geven aan de omgeving dat hij homo is om onder opgezette huwelijken te komen. Niet wetende dat het een meisje is neemt hij haar aan in zijn pas geopende coffee shop.
Natuurlijk worden ze verlieft. Alleen hij denkt nog steeds dat ze een jongen is.
Een drama natuurlijk
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:36 schreef Cecelia34 het volgende:
Aah dank u voor de aanrader L.no. Ik zal de serie eens opzoeken
Soulmate heb ik ook gekeken...quote:Op donderdag 22 november 2007 18:28 schreef L.no het volgende:
Coffee Prince is idd een leuke serie. ^^
Ik heb pas geleden Soulmate gezien. Het is een Koreaanse romantische komedie. De eerste aflevering vond ik een beetje vaag, maar bij de volgende afleveringen valt het wel mee. Een aanrader van mij.
JAAAAAAquote:Op donderdag 22 november 2007 23:54 schreef Cecelia34 het volgende:
hehe je bent zeker fan van Changmin zeker he Sk00p.
Ach ja ieder zn mening, maar ik vind DBSK ook leuk hoor![]()
Ik wist niet meer wie degene was met het gebroken been was. Ik lag echt in een deuk met Dangerous love. Echt leuk.. Ja ik ben een nieuwe fan van ze dus ik moet nog even gissen naar de namen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |