SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een van de betere series die ik heb gezien. Hoewel het redelijk drama klinkt hebben ze er toch behoorlijk wat humor in kunnen verwerken en is het verhaal bijzonder goed uitgewerkt. Of het verhaal overeen komt met de anime en de manga weet ik niet want die heb ik niet gezien/gelezen ivm met de mogelijke spoilers.
Densha Otoko
Densha Otoko, de eerste J-Drama die ik heb gevolgt. Een aanrader als je nieuw bent in het genre. Gebaseerd op een echt gebeurd verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf vond ik deze bijzonder grappig, ik ging echt meeleven met de hoofdpersoon. Het hele forum gebeuren vond ik erg goed uitgewerkt. Er is ook een film van maar die is bijzonder slecht.
klik voor eigen topic
Linkje naar de vertalingen van het oorspronkelijke topic
Love story in harvardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf heb ik er maar 6 afleveringen van gezien, hij was wel leuk maar werd een beetje langdradig. Al is het accent als ze engels gaan praten wel briljant.
Deeltje 1
Aziatische Drama's
Linkjes
D-addicts
Grootste Asian Drama community van de wereld, hier kan je alles lezen van de nieuwste tot aan de eerste series.
J-Drama Wiki
bijna alle J Drama die ooiit zijn gemaakt in een handig lijstje
Japanse Series
het eerste topic voor de aziatische drama fans op Fok
J-Dorama
Forum over Jdrama en andere Japan gerelateerde dingen
LET OP
A.U.B geen linkjes naar torrents en subs, wil je die wel hebben maar kan je ze niet vinden stuur dan maar een PM maar niet in het topic zelf vragen
Met dank aan:
Orealo voor het maken van het eerste topic
BereNDD voor de toffe banner
Alle users die het vorige topic hebben vol gepost
Alle users die dit topic nog gaan volposten
En iedereen die ik nog vergeten ben
[ Bericht 2% gewijzigd door zquing op 30-07-2007 00:35:19 ]"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Lang geleden dat ik een japanse serie gekeken heb...
Heb de laatste tijd alleen maar Koreaanse series en films gekeken..
Koreaanse series konden me niet zo boeien
even een rijtje van K-movies die ik tot nu toe gezien heb:
- Sad Movie
- Voice of a murderer
- A moment to remember -![]()
- April snow
De eerste 3 waren de leukste..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
ik heb de serie niet gezien... maar, een idee voor een banner?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..![]()
First Kiss net de eerste eps gedl'd..
Ben net klaar met IWGP en is echt een meesterlijke serie.なんだっけ![]()
iwgp begon wel redelijk braafjes met een stelletje probleem oplossers. Maar rond episode zes vond ik het echt goed worden![]()
Ja, maar elke eps was een klein stukje van het grote geheel.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:37 schreef outcast_within het volgende:
iwgp begon wel redelijk braafjes met een stelletje probleem oplossers. Maar rond episode zes vond ik het echt goed worden
Het keek weg als 1 lange film.なんだっけ![]()
First Kiss had ik wel, maar er waren geen subs, dus toen heb ik hem meteen gedeletequote:Op maandag 30 juli 2007 03:51 schreef SureZal het volgende:
First KissHotaru no Hikari
dikke vette tvp![]()
Schijnbaar moet ik daar spijt van hebben?? Is het de moeite waard?
Ook wel even leuk om te bekijken..
http://wiki.d-addicts.com/Currently_Airing_JDrama
[ Bericht 13% gewijzigd door Sk00p op 30-07-2007 20:08:30 ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
hier de wiki
Sars heeft het gesubbed dus vinden is niet zo moeilijk
Ik ga je niets zeggen, je moet gewoon ff de eerste ep kijken. En het is gewoon het proberen waard (Inoue Mao speelt er in ^__^)すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
Afblijven van Inoue!!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:22 schreef SureZal het volgende:
hier de wiki
Ik ga je niets zeggen, je moet gewoon ff de eerste ep kijken. En het is gewoon het proberen waard (Inoue Mao speelt er in ^__^)
なんだっけ![]()
ow damn!! was Sars helemaal vergeten na het HYD avontuur..quote:Op maandag 30 juli 2007 20:22 schreef SureZal het volgende:
hier de wiki
Ik ga je niets zeggen, je moet gewoon ff de eerste ep kijken. En het is gewoon het proberen waard (Inoue Mao speelt er in ^__^)![]()
Goed dat je dat even zegt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Kurosagi net afgekeken en is wel een interessante drama.
Horikita Maki >3
Maar Inoue is nog steeds van moi!なんだっけ![]()
My Boss, My Hero eps 1 en 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yui Aragaki![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Crashcat op 02-08-2007 06:45:57 ]なんだっけ![]()
jij kent teveel acteurs en actrices. jij bent ook oa de reden dat in dorama's ongefundeerd gezoomed word op hoofden van knappe mensen.
Ben best verbaasd dat het zo'n groot onderdeel is van drama. Knappe kopjes laten zien![]()
zomg das die chick van de 'chocoladestokjes' reclamequote:Op donderdag 2 augustus 2007 06:13 schreef Crashcat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yui Aragaki![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk serie is dat inderdaad..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 06:13 schreef Crashcat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yui Aragaki![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je naar een naakt meid kijkt, dan heb je toch ook liever een lekker lichaam?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:02 schreef outcast_within het volgende:
jij kent teveel acteurs en actrices. jij bent ook oa de reden dat in dorama's ongefundeerd gezoomed word op hoofden van knappe mensen.
Ben best verbaasd dat het zo'n groot onderdeel is van drama. Knappe kopjes laten zien
なんだっけ![]()
Ken ik niet.. Is dat een comedy?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:28 schreef BMH het volgende:
Eerste 4 eps van Hana Kimi (JPN) gezien. Erg leuk. Wil merrrr
Ben op het moment GTO aan het kijken en voor een serie uit '98 is het echt grappig.なんだっけ![]()
Het begint als een slecht onee he jochie ken niet hoogspringen en heeft een lief meisje nodig om hem er weer boven op te helpen.
Maar daarna word de serie steeds beter in zijn over de top gekkigheid![]()
Ik vind Nakatsu 1 van de leukste characters.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:09 schreef outcast_within het volgende:
Het begint als een slecht onee he jochie ken niet hoogspringen en heeft een lief meisje nodig om hem er weer boven op te helpen.
Maar daarna word de serie steeds beter in zijn over de top gekkigheid
Watashiwa homo jya nai!
Op dit moment volg ik: Hana Kimi, First Kiss, Hotaru no Hikari en Tatta hitotsu no koi (deze serie is al afgelopen en Ayase Haruka speelt erin)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
waarom volg je yamada nogwat nogwat niet ?pas precies in dat straatje van hana kimi en in iets mindere mate first kiss.
Wat een takke wijfga eens gauw dood met je terminale ziekte
![]()
bedoel je deze?
"Yamada Tarou Monogatari" gesubbed door 'stormy' ofzo..
Ik zal em ff 'binnenhalen'
Ik heb nu de eerste 2 eps van Yamada Tarou Monogatari gezien. Ben alleen bang dat het een soort Densha Otoko verhaaltje word. Iedereen denkt dat hij rijk is terwijl hij dat niet is.... Sorry, maar hoe ga je hier 11 episodes mee vol maken? Iedere week een nieuw baantje?zzz
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
In Densha otoko draaide alles om het nerdie zijn en ging het nergens anders over. Hier gaat het nu nog volledig over het arm en rijk zijn ("OMG eten!! Toiletpapier, handschoen).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef outcast_within het volgende:
eh? densha otoko? in what way lolGamertag: BMHLive
Ik denk dat je met arn/rijk meer de kant van Yamato Nadeshiko op gaat.
Ik heb de serie nooit helemaal gezien maar het gaat over een vrouw die een vriend wilt met veel geld, bij een gokon ziet ze een gast met een speld waardoor ze denkt dat hij erg rijk is.. Maar natuurlijk is hij dat niet ^__^すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
Jotei![]()
nieuwe serie...
was al meteen hooked vanaf de eerste aflevering![]()
volgens dramawiki zakt de belangstelling heel hard..ik vrees toch dat het dan toch niet zo geweldig is..![]()
Waar gaat het over?? Tja... dat is voor mij nog steeds niet helemaal duidelijk..maar dat komt waarschijnlijk wel
Oeh, Matsuda Shota zit erin. ^^quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:15 schreef Sk00p het volgende:
Jotei![]()
nieuwe serie...
was al meteen hooked vanaf de eerste aflevering![]()
volgens dramawiki zakt de belangstelling heel hard..ik vrees toch dat het dan toch niet zo geweldig is..![]()
Waar gaat het over?? Tja... dat is voor mij nog steeds niet helemaal duidelijk..maar dat komt waarschijnlijk wel![]()
Het lijkt me een leuke serie. Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Eindelijk zijn er subs van ep2 en 3 van Jotei.
Heb nu pas de tweede aflevering gezien, en nu pas snap ik die serie helemaal eigenlijk![]()
Wordt steeds beter en beterCatfights
Hana Yori Dango krijgt een vervolg na het tweede seizoen..
Het vervolg zal nl. zijn, als ik het goed heb begrepen.
News clipなんだっけ![]()
Was te verwachten eigenlijk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Crashcat het volgende:
Hana Yori Dango krijgt een vervolg na het tweede seizoen..
Het vervolg zal nl. zijn, als ik het goed heb begrepen.
News clip
Maar ik zit er wel op te wachten![]()
Ik vermaak me altijd weer als ik HYD kijk dus ik verheug me er nu al op
Ik hoop wel dat dezelfde personen weer mee spelen...
edit: Ik hoop wel dat de film ook een beetje leuk zal zijn... Meestal is het bij films allemaal een beejte oppervlakkig (als je het vergelijkt me de serie)すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
ah het word dus een film?
Voordeel is wel dat ze dan minder flasbacks zullen gaan gebruiken omdat ze al zo weinig tijd hebben.
Hoe vaak hebben meisje a niet zien springen en domme oji inelkaar zien slaan![]()
Ik vind het wel vet. iets kenmerkends voordat ze em mept
Ben wel benieuwd wanneer de film uitkomt. K hoop niet dat we 2 jaar moeten wachten :/すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
Zomer volgend jaar..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:00 schreef SureZal het volgende:
Ik vind het wel vet. iets kenmerkends voordat ze em mept
Ben wel benieuwd wanneer de film uitkomt. K hoop niet dat we 2 jaar moeten wachten :/
Weet ik in ieder geval dat ik op zoek moet gaan naar de dvd als ik Japan ben (volgend jaar zomer dus)
kleine edit: nu ik het filmje voor de 2e keer heb gezien >> er word idd vermeld dat het volgend jaar zomor is
First Kiss eps 1 gekeken. Grappige opening, vooral als ze Engels gaat praten
Zie wat mensen uit Densha Otoko en Attention Please.
[ Bericht 22% gewijzigd door Crashcat op 30-08-2007 06:16:42 ]なんだっけ![]()
ik heb de serie bijna gedropped vanwege de opening
yech
als je van tenenkrommende openingen houd moet je nodam cantible la kijken die heb ik echt gedropped vanwege het dramatische begin![]()
lol dus je dropt een serie omdat de opening niet leuk is
dát is echt de grootste bs die ik tot op heden heb gehoord..
een serie kan ook erg leuk zijn als de opening niet geweldig is.
(om ff een vergelijking te stellen, ik vond de 2e openingstune van death note echt hélémaal niks :/ en het is een goede serie. Ik neem ff een animé omdat ik zo snel niet op een dorama kan komen)
Nodame Cantabile vind ik zelf erg leuk, vooral *Gyabo!*
ja als er een kutkind inspeelt dat niet overtuigend acteert.
er een lelijke westerling de ouwe muziek lul gaat uithangen
en ik kippenvel krijg van de engelse dialogen
dan drop ik een serie
schaterlach smiley![]()
Ik heb de anime gezien en vind de LA wel goed gelukt, als ze hetzelfde sfeer proberen te creëeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:30 schreef outcast_within het volgende:
ik heb de serie bijna gedropped vanwege de opening
yech
als je van tenenkrommende openingen houd moet je nodam cantible la kijken die heb ik echt gedropped vanwege het dramatische beginなんだっけ![]()
Ik had dus het idee dat het alleen over de opening gingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:27 schreef outcast_within het volgende:
ja als er een kutkind inspeelt dat niet overtuigend acteert.
er een lelijke westerling de ouwe muziek lul gaat uithangen
en ik kippenvel krijg van de engelse dialogen
dan drop ik een serie
schaterlach smiley
Maar goed, ik zou de serie ook droppen als ik die dingen niet leuk zou vinden![]()
... animé van Nodame Cantabile, k had geen idee dat deze er was. Toch maar ff zoeken dan!すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
die schijnt erg goed te zijn. de anime. alleen blijf weg van de hard gay fansubs
die mensen vinden het grappig om de ep te beginnen met een hardgay plaatje
en al wat ik beschreef gebeurde in de eerste tien minuten volgens mij.![]()
Plaatje zie je bijna niet.. je moet het echt handmatig opzoeken, wil je het zien wat het is. xDquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:04 schreef outcast_within het volgende:
die schijnt erg goed te zijn. de anime. alleen blijf weg van de hard gay fansubs
die mensen vinden het grappig om de ep te beginnen met een hardgay plaatje
en al wat ik beschreef gebeurde in de eerste tien minuten volgens mij.なんだっけ![]()
Ik ben toevallig Nodame Cantabile aan het kijken en het is mega grappig, vooral Stressman met die vreemde accent wanneer hij Japans praat. Daarvoor heb ik geprobeerd de manga te lezen, maar vond niet veel aan. Later heb ik de anime gekeken. Het is wel ok, maar de live action blijft toch het beste vind ik.![]()
Ik heb nu de eerste 4 episodes van de animé binnen, k ga ze vanavond maar eens kijken.
Hana Kimi ep. 8 is ook uit!! ^__-
edit: Ik heb nu de eerste episode van de animé gezien en ik verbaas me erover hoeveel gelijkenissen de dorama heeft t.o.v. de animé. Ik ga denk ik toch maar ff wachten tot ik de dorama heb afgekekenIk vind het veel leuker om te zien hoe ze spelen en dat zie je niet veel terug in de animé..
[ Bericht 59% gewijzigd door SureZal op 30-08-2007 21:01:52 ]すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_50354.htm
morgen negen alweer
ik kan niet wachten op de hardsubs![]()
![]()
vandaag maar ff First Kiss 6 & Hana Kimi 9 kijken
(softsub van 9 is gepost o/)すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
ik raad nog steeds Jotei aan..![]()
![]()
de belangstelling is nu toch iets meer omhoog gegaan sinds de laatste 2 afleveringen..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Matsuda Shota speelt erin mee ^__^ (Kato Rosa ken ik nog niet, ziet er iig goed uit)
Ik heb net Liar Game afgekeken, goede reden om maar eens met Jotei te beginnen
Iemand LIFE gezien? Voor iemand die van school drama's houdt, vind ik dat je deze ook moet zien.
Na de eerste 2 afleveringen, ben ik al verslaafd eraan. ^^ Zelfs de muziek vind ik tof.
Info: http://wiki.d-addicts.com/LIFE"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Damn!! wat een goede serie is dat zeg!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:08 schreef L.no het volgende:
Iemand LIFE gezien? Voor iemand die van school drama's houdt, vind ik dat je deze ook moet zien.
Na de eerste 2 afleveringen, ben ik al verslaafd eraan. ^^ Zelfs de muziek vind ik tof.
Info: http://wiki.d-addicts.com/LIFEIk heb nu ook al de eerste 2 afleveringen gezien..
Wat heb je het dan zwaar zeg, dat je dan keuzes moet maken..op school![]()
Omdat jij het zo tof vind ben ik het ook gaan kijken..
Ik smul ervan![]()
Life vind ik trouwens een prachtnummer van die Mika Nakashima![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Sk00p op 02-09-2007 00:59:30 ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Ik ben nu de eerste episode aan het binnen halen (s.o.s. fansubs) maar ik kan episode 2 niet subbed vinden..
(kan opzich wel proberen om het eerst zonder subs te kijken maar dat kost te veel moeite)
![]()
Hana kimi ep 9 is alleen vandaag nog maar te zien op stage6. Morgen wordt deze alweer verwijderd.
Het is trouwens niet de gebruikelijke SARS sub versie.Gamertag: BMHLive
De softsub was al uit
[ Bericht 20% gewijzigd door SureZal op 02-09-2007 17:15:36 ]すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
Het klopt dat er nog geen subs zijn voor ep 2, ik kan ook niet kijken zonder, ik kijk het via streaming..en iemand heeft moeite gedaan om ze te ondertitelen, wat dus nu resulteert in het feit dat ik nu al 7 afleveringen heb gezienquote:Op zondag 2 september 2007 15:39 schreef SureZal het volgende:
Ik ben nu de eerste episode aan het binnen halen (s.o.s. fansubs) maar ik kan episode 2 niet subbed vinden..
(kan opzich wel proberen om het eerst zonder subs te kijken maar dat kost te veel moeite)
![]()
Tja..de kwaliteit is wat minder natuurlijk...maar zeker wel kijkbaar, en met ondertiteling..
Als iemand geinterreseerd is in de link??
Ik stuur wel een pmquote:Op woensdag 5 september 2007 13:08 schreef SureZal het volgende:
ik ben zeker geinteresseerdmail staatin mn profiel
Ik heb 'm al tot EP9 gezien.quote:Op maandag 3 september 2007 09:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het klopt dat er nog geen subs zijn voor ep 2, ik kan ook niet kijken zonder, ik kijk het via streaming..en iemand heeft moeite gedaan om ze te ondertitelen, wat dus nu resulteert in het feit dat ik nu al 7 afleveringen heb gezien![]()
Tja..de kwaliteit is wat minder natuurlijk...maar zeker wel kijkbaar, en met ondertiteling..
Als iemand geinterreseerd is in de link??![]()
http://stage6.divx.com/us(...)pisode-2-english-sub
[ Bericht 9% gewijzigd door F04 op 09-09-2007 21:41:43 ]![]()
ik ook hoorquote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al tot EP9 gezien.
[afbeelding]![]()
Alleen neemt dat alles zoveel ruimte in beslag..ben blij dat ik het lekker online kan kijken..
Volgt iemand nog een nieuwe serie?
ik namelijk niet meer sinds ik Life heb gezien..
Ik vind nu vooral DBSK en koreaanse films wat boeiender
Ik heb de eerste ep van Galileo gezien. Wel leuk. Beetje C.S.I. Skully Mully serie.Gamertag: BMHLive
Ja, die heb ik gezien, erg toffe serie vind ik het! Misschien ga ik de manga ook een keer proberen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:08 schreef L.no het volgende:
Info: http://wiki.d-addicts.com/LIFE
Ik heb gister het eerste seizoen van Hana Yori Dango afgekeken, ook geweldig. Ik ga nu beginnen aan het tweede seizoen.![]()
![]()
Ik weet niet of deze tip al gegeven is omdat ik te lui ben om het hele topic door te lezen, maar probeer Yi Yi (A one and a two) eens.![]()
Als je ook maar twee regels van de OP had gelezen had je geweten dat het over series en niet over films gaat hier.![]()
Ik ben nieuw hier in dit topic. Ik ben blij dat er meer mensen in NL zijn die naar Aziatische drama's kijken
Ik zelf heb al een aantal ( voornamelijk Japanse en Z.Koreaanse ) drama's gezien.
Dus ik hoop dat ik een beetje welkom ben en mag meepraten hier.
![]()
welkom..quote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef Cecelia34 het volgende:
Ik ben nieuw hier in dit topic. Ik ben blij dat er meer mensen in NL zijn die naar Aziatische drama's kijken
Ik zelf heb al een aantal ( voornamelijk Japanse en Z.Koreaanse ) drama's gezien.
Dus ik hoop dat ik een beetje welkom ben en mag meepraten hier.
vooral korea vind ik nu erg boeiend..
alleen die series duren zo lang.. minstens 16 afleveringen..
en dan beginnen ze vaak al heel saai
@ Sk00p, Dank u , ik las een aantal reacties naar boven dat je op dit moment Koreaanse films en DBSK interessant vind . Ik weet niet of je dit weet, maar DBSK heeft ( voor zo ver ik weet) ook een soort mini drama's gemaakt. Ik ken er zelf eentje van : Vacantion . vooral de aflevering met Xiah en Changmin is lachwekkend. Ikzelf heb hem gezien op youtube, met Engelse ondertitels. Het is maar een tip hoor
. En ja ik ken de groep ook
( alhoewel ik meer van SS501 ben
maar DBSK is niet zo slecht vooral de " drama's " van hun vind ik leuk
)
Ik vind Koreaanse drama's en films ook leukIk kijk over het algemeen meer Koreaanse drama's dan Japanse. Ik vond de Koreaanse serie 18 vs 29 leuk
. Koreaanse series zijn idd erg lang, zo heb ik een tijd terug geprobeerd Highkick te kijken, maar Highkick was niet ondertiteld ( nouja, ik ken een beetje Koreaans
) en in totaal waren er meer dan 160 afleveringen van een halfuur.
Autumn tale was echt zo saai dat ik ermee gestopt ben. Ik weet niet waarom maar om de een of andere reden vond ik de serie niet boeiend. Maar soms beginnen series echt heel saai en dan zijn ze daarna weer leuk
.
Ik ben echt helemaal verslaafd aan Jdrama's en Kdrama's.
Ik vond de Japanse serie Hotaru no Hikari erg leuk. Hanazakari no kimitachi e ook
Ik kan echt een hele lijst opstellen van wat ik allemaal al heb gezien. En de hype begon 6 maanden geleden
.
Itoshi Kimi e was ook wel interessant. ( en ja ik ben een vrouw)
Attention please was ook wel leuk om te zien![]()
Taiyou no uta is OK ( momenteel aan het kijken )![]()
Satorare was erg leukIk weet niet of iemand van jullie deze serie heeft gezien, maar ik heb hem 3 weken geleden ontdekt.
![]()
Probeer "Sekai no chuushin de, Ai wo Sakebu" (crying out love, in the centre of the world // gesubbed door sars).
1 Litre of tears is ook erg goed maar weet niet meer door wie deze is gesubbed. Gewoon ff zoeken op d-addicts ^__^
Ze komen allebei een beetje overeen kwa onderwerp maar toch zeer mooi gedaan. Ik raad je wel aan om Sekachu in 2 dgn te kijken zodat het gevoel er nog goed in zit als je de 2e keer begint met kijken
Gezien ik je lijste nog niet heb gezien weet ik nog niet of je deze hebt gezien maar het zijn zeker aanraders!すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
SureZal, Sekai no chuushin de ai wo sakebu en Ichi rittoru no namida heb ik al gezien. Ik heb ze al meer dan 3x gezien dus ik vind ze echt prachtig. van Sekai no chuushin de ai wo sakebu heb ik zelfs het boek
Oh ja en beiden heb ik binnen 1 dag gekeken
. iig bedankt voor de aanraders
. Ik heb de meeste binnengehaald via Veoh, de rest kijk ik op crunchyroll.com
Oke mijn lijstje :
Koreaanse Drama's
열여덟 스물아홉 - 18 vs 29![]()
이 죽일놈의 사랑 - A love to kill
가을동화 - Autumn in my heart
불량가족 - Bad family
불량주부 - Bad Housewifemomenteel aan het kijken!
아름다운 날들 - Beautiful days
푸른 물고기 - Blue fish
건빵선생과 별사탕 - Biscuit teacher and Star candy / Hello my teacher
위대한 유산 - Great inheiritance / Kindergarten love![]()
궁 - Goong/ Princess Hours
풀하우스 - Full house![]()
러브스토리 인 하버드 - Love Story in Harvard
마이걸 - My girl
어느 멋진 날 - One Fine day
1%의 어떤 것 - 1 % of anything
오버 더 레인보우 - Over the rainbow ( met fany van FTTS)
상두야,학교가자! - Sang Doo, let's go to school!
마지막 춤은 나와 함께 - Save the last dance for me
형수님은 열아홉 - She's 19 / My 19 year old sister- in - law
백설공주 - Snow white / Taste sweet love![]()
미안하다, 사랑한다 - I'm sorry I love you
천국의 계단 - Stairway to heaven![]()
커피프린스 1호점 - The 1st shop of Coffee Prince/ Coffee prince
눈의 여왕 - The snow Queen
개와 늑대의 시간 - Time between dog and wolf
천국의 나무 - Tree of heaven
베케이션 - Vacation ( met DBSK )
넌 어느 별에서 왔니 - What star did you come from?![]()
겨울연가 - Winter Sonata
마녀유희 - Witch Yoo Hee / A witch in love/ Witch Amusement
원더풀 라이프 - Wonderful life![]()
niet echt een drama maar wel Koreaans ---> SOS ( met SS501![]()
)
Japanse drama's :
アンティーク - Antique![]()
アテンションプリーズ - Attention please
バンビーノ! - Bambino
白夜行 - Byakuyakou / Midnight Sun Journey
電車男 - Densha Otoko
エンジン - Engine
ガチバカ! - Gachi Baka!
ギャルサー - Galcir![]()
![]()
![]()
ごくせん - Gokusen
グレート ティーチャー オニヅカ - Great teacher Onizuka![]()
![]()
![]()
花より男子 - Hana Yori Dango
花ざかりの君たちへ - Hanazakari no Kimitachi e![]()
![]()
ホタルノヒカリ - Hotaru no hikari![]()
1リットルの涙 - Ichi Rittoru no namida + 「1リットルの涙」特別篇‧追憶 - Special in 2007![]()
![]()
愛し君へ - Itoshi Kimi e / To the one I love![]()
女王の教室 - Jyoou no Kyoushitsu / The Queen's classroom![]()
きみはペット - Kimi wa petto
高校教師 2003 - Kou Kou Kyoushi 2003
ラブレボリューション - Love revolution
マイ★ボス マイ★ヒーロー - My boss my hero
プリンセス・プリンセスD - Princess princess D
リモート - Remote
サトラレ - Satorare![]()
世界の中心で、愛をさけぶ - Sekai no chuushin de , ai wo sakebu![]()
![]()
ストロベリー・オンザ・ショートケーキ - Strawberry on the shortcake / SOS
太陽の季節 - Taiyou no kisetsu ? Season of the sun
タイヨウのうた - Taiyou no uta/ Song to the sun / Song of the sun![]()
ウォーターボーイズ - Water boys![]()
Ik heb het boek van Sekachu hier ook(Socrates in Love)
Heb jij nog aanraders, want zo te zien heb je meer koreaanse drama's gezien ^__^すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
Waar hou je van SureZal? Wat voor genre?
Trouwens ik weet niet wat jij allemaal al gezien hebt, maar als ik je wat mag aanraden :
Koreaans:
18 vs 29 ---> meer comedy achtig, maar de grootvader maakt het leuk.
Great Inheiritance ---> De kindjes zijn gewoon kawaii
Hello my teacher ---> Geen idee waarom, ik vond 'm gewoon leuk
Wonderful life ---> Het kindje is heel lief. Dit is wel een drama drama![]()
Stairway to heaven ---?> Stuk of 3 x gezien. Ik verklap niks maar het verhaal is erg aangrijpend.
Japans :
Taiyou no uta ---> Meer een verhaal over keuzes maken. Ik vnd hem echt goed. De OST was ook mooi
Satorare ---> De artsen zijn gewoonweg hilarisch
The Queen's classroom ---> Nouja, de lerares is onmogelijk. Kijk maar hoe de kindjes haar overleven
Ichi rittoru no namida ---> Gebaseerd op een waargebeurd verhaal . Ik vind deze echt een aanrader als je hem nog nooit gezien hebt.
Hanazakari no kimitachi e ---> Hij was gewoon leuk
GalCir ---? Naohito Fujiki als cowboy .![]()
Great teacher Onizuka ---> die special was grappig. De hele serie eigenlijk. Is ook meer een comedy
Ik weet niet precies wat je allemaal al hebt gezien, maar dit zijn iig de series die ik aanraad op het moment. Ja ik heb het boek in het Nederlands. Best een mooi boek niet?.
Sekachu was de allereerste serie die ik zag.
Ja ik heb wat meer Koreaanse drama's gezien omdat ik die over het algemeen vaak wat leuker vind. maar in feite ben ik verslaafd aan zowel Koreaanse als Japanse series.
Momenteel ben ik Orange days aan het bekijken ( Jdrama ) . Heb jij misschien nog wat aanraders voor mij SureZal?![]()
@Cecelia34
Tuurlijk heb ik al die series van DBSK gezien...
Verder vind ik Super Junior ook geweldig!!
Dangerous Love (DBSK drama) blijft het leukst..(Die phonebooth scene![]()
still cracks me up)
Vacation vond ik matig..
Maar inderdaad die van Xiah en Changmin is het leukst
Verder ben ik nu bezig met de serie Utahime (japans)
Dat is met Nagase
off topic: Vind het nog steeds jammer dat zijn relatie met Ayumi Hamasaki voorbij is
Mijn favoriet "Coffee prince" al genoemd in dit topicWas toch wel de topper van 2007 in Korea.
Het gaat over een meisje dat aangezien word voor een jongen. Een rijke erfgenaam gaat met hem (haar dus) uit om de indruk te geven aan de omgeving dat hij homo is om onder opgezette huwelijken te komen. Niet wetende dat het een meisje is neemt hij haar aan in zijn pas geopende coffee shop.
Natuurlijk worden ze verlieft. Alleen hij denkt nog steeds dat ze een jongen is.
Een drama natuurlijk![]()
![]()
Ik heb de eerste 3 afleveringen ervan gezien..quote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef Buschetta het volgende:
Mijn favoriet "Coffee prince" al genoemd in dit topicWas toch wel de topper van 2007 in Korea.
[ afbeelding ]
Het gaat over een meisje dat aangezien word voor een jongen. Een rijke erfgenaam gaat met hem (haar dus) uit om de indruk te geven aan de omgeving dat hij homo is om onder opgezette huwelijken te komen. Niet wetende dat het een meisje is neemt hij haar aan in zijn pas geopende coffee shop.
Natuurlijk worden ze verlieft. Alleen hij denkt nog steeds dat ze een jongen is.
Een drama natuurlijk
Toen begon het echte verhaal volgensmij pas.
Weet niet waarom ik het niet verder heb gekeken..Het is eigenlijk een leuke serieAyumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
@ Sk00p : Ja ik weet wat je bedoelt. Dat Dangerous love was idd leuk. Toen een van hun het been brak ofzoiets.Nouja ik ben meer van SS501 maar ik vind hun muziek ook niet slecht. Ja die aflevering was leuk he, toen die oma tegen Changmin zei van : What are we gonna do without the pretty boys now ? . Die kop van hem toen t omaatje aan zn achterste zat. Ik vond dat echt de leukste aflevering.
![]()
Coffee prince is idd leuk ja, volgens mij lijkt het een beetje op Hanazakari no kimitachi e niet?
was de vrouwelijke lead niet Yoon Eun Hye of zoiets ?![]()
![]()
Coffee Prince is idd een leuke serie. ^^
Ik heb pas geleden Soulmate gezien. Het is een Koreaanse romantische komedie. De eerste aflevering vond ik een beetje vaag, maar bij de volgende afleveringen valt het wel mee. Een aanrader van mij.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:36 schreef Cecelia34 het volgende:
Aah dank u voor de aanrader L.no. Ik zal de serie eens opzoeken
Veoh.com kan je ze streamend bekijken
@ hierboven. I.d.d die actrice.
trouwens op veoh kan je een hoop aziatische series streamend bekijken in goede kwaliteit.
Had zelf na coffee prince weer een nieuwe leuke serie gevonden over een meisje die naar singapore ging en een jongen die ook naar singapore ging tegerlijkertijd. Dan wisselen ze van paspoort op het vliegveld en dan begint het verhaal dat ze natuurlijk die paspoorten weer moeten wisselen.
Aangezien ik de naam van de serie niet heb gebookmarked de naam vergeten
Iemand hier enig idee welke serie ik bedoel ?
Was denk ik wel leuk om te kijken. Maar nogal moeilijk om zo weer terug te vinden![]()
![]()
Soulmate heb ik ook gekeken...quote:Op donderdag 22 november 2007 18:28 schreef L.no het volgende:
Coffee Prince is idd een leuke serie. ^^
Ik heb pas geleden Soulmate gezien. Het is een Koreaanse romantische komedie. De eerste aflevering vond ik een beetje vaag, maar bij de volgende afleveringen valt het wel mee. Een aanrader van mij.
Die was zeker wel lachen..
Het nummer Broken Dreams van Basement Jaxx bleef echt hangenHeerlijke track..
@Cecelia34
Dat was dus Changmin <3 ..met dat gebroken been
Ik heb effe gekeken op youtube naar wat clips van die SS501, maar ik vind ze heel matig
hehe je bent zeker fan van Changmin zeker he Sk00p.
Ach ja ieder zn mening, maar ik vind DBSK ook leuk hoor![]()
Ik wist niet meer wie degene was met het gebroken been was. Ik lag echt in een deuk met Dangerous love. Echt leuk.. Ja ik ben een nieuwe fan van ze dus ik moet nog even gissen naar de namen![]()
![]()
JAAAAAAquote:Op donderdag 22 november 2007 23:54 schreef Cecelia34 het volgende:
hehe je bent zeker fan van Changmin zeker he Sk00p.
Ach ja ieder zn mening, maar ik vind DBSK ook leuk hoor![]()
Ik wist niet meer wie degene was met het gebroken been was. Ik lag echt in een deuk met Dangerous love. Echt leuk.. Ja ik ben een nieuwe fan van ze dus ik moet nog even gissen naar de namen![]()
echt wel!!
Changmin, en Micky <333Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Inmiddels ken ik hun namen wel hoor.
Micky is schattig <3 . Ga eens kijken of ik nog wat series van hun kan bekijken.
Heb je misschien 'A unforgettable love ' gezien Sk00p ? ( ik meende dat het zo heette )
Dat ze allemaal gaan vertellen over hun eerste liefde en Changmin de boel een beetje voor de gek loopt de houden. Daarna komt die leider van hun terug ( ben de naam ff kwijt sorry) en die wil vertellen over zijn date en dan zijn de andere beledigd en laten hem verward achter
.
Nouja, zoals ik al zei ik ben een nieuwe fan dus ik moet nog even gissen af en toe. Hoe ben je eigenlijk fan geworden Sk00p?
@ Buschetta , ja ik ben helemaal bekend met Veoh. Alleen jammer dat sommige series in een keer erop staan, dus dat je ze moet downloaden voor je ze kunt zien.
Ik zal wel eens kijken of Crunchyroll de serie ook heeft![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |