Beetje rugpijn heb ik wel, maar das meer spierpijn vd klap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef veldmuis het volgende:
Doe je goed, Spek! Gelukkig niks geks aan je nek of rug, maar toch...
Sterkte!
Ben je nog onderzocht door een toegesnelde ambulance ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Beetje rugpijn heb ik wel, maar das meer spierpijn vd klap.
dankje muis!
Nouja, zou wel gezellig zijn. Wat gezelschap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
Kunnen jullie naast elkaar gaan zitten
Oh, sorry.
Nee geen ambulance gezien, had verder ook geen letstel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben je nog onderzocht door een toegesnelde ambulance ofzo?
Ik blijf vandaag ff op bed enzo hangen, bank hangen bedoel ik eigenlijk,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, zou wel gezellig zijn. Wat gezelschap.
Mee oppassen hoor. Bij mij is er vlakbij die kruising een keer zo'n domme doos achteropgeknalt. Het eerste wat ik deed was naar de huisarts gaan om de hoekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nee geen ambulance gezien, had verder ook geen letstel.
Wil morgen wel even naar de huisarts voor mijn nek.... whiplash-onderzoekje lijkt me wel even wijsheid. Niet dat ik veel nekpijn heb, maar ik was gisteren wel even duizelig en op mijn werk vrij vergeetachtig, nekklachten kunnen later komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |