abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:52:39 #176
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_51981581
ik wil ook naar bed
pi_51981645
Sterkte...

You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_51982367
I am A live!!!!

zo ... ik heb een verhaal!!!
ik heb gisteren iets spannends meegemaakt.

Heb mijn eerste ongeluk gehad en gelijk de hele wagen maar total-loss gereden.
Ik kreeg geen voorrang op de marialaan ...

Gelukkig mankeer ik op wat pijnlijke vingers, een brandwond op mijn arm van de airbags en een blauwe bli niet veel. Alles doet wel zeer vandaag van de klap. Maar Mén.... wat een ervaring die airbags die op je afkomen....

Ik moet er nog van bijkomen haha ... was helemaal van mijn apropo gister, van slag en super hyper ....
S'nachts nog 20 keer het ongeluk gehad in mijn slaap. Gek hoor als je dan weer wakker schrikt steeds
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_51982460
Heftig Spekkie...
En zeker een bizarre ervaring. Total loss, airbags, dat moet een aardige klap geweest zijn.
Ik heb ook wel eens een aanrijding gehad, maar zeker niet zo heftig als deze.

Maar de Marialaan, da's volgens mij niet echt een weg waar je makkelijk een aanrijding krijgt, dan heeft die andere bestuurder behoorlijk zitten slapen.
pi_51982586
andere bestuurder kwam uit de jorisstraat (waar die fysio zit, en chinees, friettent)
Ging gewoon de kruising op.
Lullige is dat ik dus uitweek voor hem en anders recht in die wagen geknalt was waardoor ik over de tweede vluchtheuvel moest. Dit is een hoge vluchtheuvel. Ik kreeg dus gelijk een klapband, heel de voorkant en onderkant opengereten en aan gort.....stuur kapot getrokken en helemaal krom uit mijn reaktie....
De andere bestuurder had helemaal niks....
pi_51982602
Het was een oude Belg
pi_51982969
De Jorisstraat ken ik wel, is een zijstraat van de Bavelselaan en daar heb ik als kind 12 jaar gewoond. Ik blijf het bizar vinden dat iemand hier de fout ingaat, het is behoorlijk duidelijk dat je daar geen voorrang hebt.

Uitgeweken dus, gezien de schade die je hebt is dat waarschijnlijk het beste wat je had kunnen doen. Meneer de Belg had behoorlijk gewond kunnen zijn denk ik. Hij zal ook wel aardig geschrokken zijn denk ik. Is er politie bij geweest?

Ik hoop dat het met de verzekering allemaal gaat lukken, echt zonde dat je auto total loss is.
pi_51983199
Doe je goed, Spek! Gelukkig niks geks aan je nek of rug, maar toch...
Sterkte!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:04:37 #184
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51983209
In de Jorisstraat zit ook de videotheek toch? Ik moet wel bekennen dat het zicht vanuit de Jorisstraat op de Marialaan slecht is, net als het zicht vanaf de Marialaan op het fietspad. Als je rechtsaf de Jorisstraat in moet zie je amper of er fietsers rijden. Dit alles door de vele auto's die op het trottoir en de berm tussen fietspad en rijbaan geparkeerd staan.
pi_51983438
De Belg was wel geschrokken maar ging al ging met zijn vrouw bekokstoven hoe hij onder zijn schuld kon komen. De politie kwam en toen vertelde meneer dat hij nog niet op de kruising was (wat hij wel degelijk was). Gelukkig wasren er getuigen en een hebben ze nagebeld, deze bevestigden allemaal mijn verhaal en meneer zal dus volledig aansprakelijk gesteld worden. ook de politie vertelde hem dit slechte nieuws.
pi_51983458
Hij kwam net van de fysio vandaan daar, dus hij zal wel gewoom slaperig geweest zijn van de een of andere massage oid
pi_51983472
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef veldmuis het volgende:
Doe je goed, Spek! Gelukkig niks geks aan je nek of rug, maar toch...
Sterkte!
Beetje rugpijn heb ik wel, maar das meer spierpijn vd klap.
dankje muis!
pi_51983537
Jezus Spek. Dat is inderdaad een kutkruising. Het zicht vanuit de Jorisstraat is zó slecht. Daar gebeuren veel ongelukken volgens mij.

Veel sterkte, rust goed uit .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_51983610
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Beetje rugpijn heb ik wel, maar das meer spierpijn vd klap.
dankje muis!
Ben je nog onderzocht door een toegesnelde ambulance ofzo?
pi_51983616
dankje kuuk
pi_51983621
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:19 schreef Kuukske het volgende:
Veel sterkte, rust goed uit .
Kunnen jullie naast elkaar gaan zitten

Oh, sorry.
pi_51983664
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
Kunnen jullie naast elkaar gaan zitten

Oh, sorry.
Nouja, zou wel gezellig zijn. Wat gezelschap.
pi_51983666
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ben je nog onderzocht door een toegesnelde ambulance ofzo?
Nee geen ambulance gezien, had verder ook geen letstel.
Wil morgen wel even naar de huisarts voor mijn nek.... whiplash-onderzoekje lijkt me wel even wijsheid. Niet dat ik veel nekpijn heb, maar ik was gisteren wel even duizelig en op mijn werk vrij vergeetachtig, nekklachten kunnen later komen
pi_51983701
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nouja, zou wel gezellig zijn. Wat gezelschap.
Ik blijf vandaag ff op bed enzo hangen, bank hangen bedoel ik eigenlijk,
moet vanavond werken gewoon maar ik wil je best een keer gezelschap houden hoor ....
pi_51983715
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nee geen ambulance gezien, had verder ook geen letstel.
Wil morgen wel even naar de huisarts voor mijn nek.... whiplash-onderzoekje lijkt me wel even wijsheid. Niet dat ik veel nekpijn heb, maar ik was gisteren wel even duizelig en op mijn werk vrij vergeetachtig, nekklachten kunnen later komen
Mee oppassen hoor. Bij mij is er vlakbij die kruising een keer zo'n domme doos achteropgeknalt. Het eerste wat ik deed was naar de huisarts gaan om de hoek .

Eigenlijk is dat sowieso het eerste wat je moet doen bij een ongeval geloof ik. Je lichaam incasseert zó'n klap.
pi_51983760
Ja is ook zo eigenlijk, want ik heb dus ook de meest rare blauwe bloeduistortingen op mijn kont terwijl ik gewoon zat. Is toch gek .... lag niks op de stoel ofzo maar blijkbaar door de klap wat bloeduitsortingen gekregen ofzo
pi_51983793
Die vluchtheuvel daar is ook niet de minste heuvel. Wie weet ben je omhoog "gevlogen" van je stoel?
pi_51983847
ja dat dacht ik eigenlijk ook, want mijn onderrug heeft wel een klap gehad ... die doet ook echt wel zeer. Maar goed heb ook 2 hernia's achter de rug dus dat is niet gek dat dat nu zeer doet.

Ohja, mijn tanden zijn ook op elkaar geklapt bij de botsing. Want vanacht deed ik dat dus ook steeds in mijn dromen als ik weer opnieuw over de vluchtheuvel race-de
Ik zal dan inderdaad wel omhoog gevlogen zijn

edit: wat me nu doet denken aan die blauwe plek boven mijn knie, die is dan natuurlijk van het stuur
pi_51983879
Jémig. . Maar even from my point of view: als je al hernia's hebt gehad, waarom ben je dan nog niet naar de dokter geweest joh .
pi_51983929
omdat mijn huisarts tot 12:00 te bereiken is in de vakantie en ik vandaag pas kon bellen en morgen pas kan komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')