abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52220928
Miss_Sly, wat ontzettend spannend!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_52220965
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is zo dubbel
Als ik te vroeg test, zegt het niet per se iets als hij negatief is. Als ik echter al zou kunnen testen, wil ik het in handen kunnen houden van die positieve test niet onnodig lang uitstellen

Wat een gedoe. We dachten eerst aan morgen testen (we gaan morgen in odnertrouw voor geregistreerd partnerschap, maar wellicht is het handiger om meteen te trouwen als ik zwanger ben), maar als ik jullie zo lees, is het inderdaad misschien wel wat vroeg. Ik heb ongeveer een dag of 10 een hoge temperatuur nu, dus misschien toch nog wat wachten dan?
Je ongesteldheid is normaal onregelmatig? Kon ik zo niet weer vinden

En is het geregistreerd partnerschap nu zo anders dan het huwelijk? Ik zie er geen verschillen in. Gewoon doen waar jullie je allebei goed bij voelen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52221356
Ja, nogal onregelmatig, de reden ook waarom ik naar de gyn moet. Hij varieert ergens tussen de 24 en 65 dagen Ik ben nu ook officieel 3 weken over tijd, uitgaande van een gewone cyclus van 28 dagen had ik 3 weken geleden ongesteld moeten worden. Mijn eisprong is echter denk ik nog geen 2 weken gelden.

Er is geen verschil tussen die dingen, alleen mbt kinderen. Als er geen kind komt, vinden wij geregistreerd partnerschap voldoende. Als er wel ene kind komt, willen we trouwen. In beide gevallen alleen vanwege de administratieve zaken die dan allemaal geregeld zijn. Dus geen groots gedoe ofzo, gewoon even naar het stadsdeel met onze overburen, tevens goede vrienden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_52222029
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ja, nogal onregelmatig, de reden ook waarom ik naar de gyn moet. Hij varieert ergens tussen de 24 en 65 dagen Ik ben nu ook officieel 3 weken over tijd, uitgaande van een gewone cyclus van 28 dagen had ik 3 weken geleden ongesteld moeten worden. Mijn eisprong is echter denk ik nog geen 2 weken gelden.

Er is geen verschil tussen die dingen, alleen mbt kinderen. Als er geen kind komt, vinden wij geregistreerd partnerschap voldoende. Als er wel ene kind komt, willen we trouwen. In beide gevallen alleen vanwege de administratieve zaken die dan allemaal geregeld zijn. Dus geen groots gedoe ofzo, gewoon even naar het stadsdeel met onze overburen, tevens goede vrienden.
waarom dan niet überhaupt trouwen? Bedoel....hangt het van deze maand af? Je kunt over een jaar toch nog zwanger worden? Wil je dan alsnog trouwen? Beetje dubbel

Voor de rest? Drie weken over tijd? Dat is best al wel lang Ovulatie twee weken geleden? Mmm..zou ik toch nog even een paar dagen wachten. Alhoewel die dagen mij giga zwaar zouden vallen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_52222122
Miss-Sly, als je het op kan brengen zou ik nog even wachten

(ja moeilijk, ik weet )
Variety is the spice of life
pi_52222343
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef paddy het volgende:

[..]

waarom dan niet überhaupt trouwen? Bedoel....hangt het van deze maand af? Je kunt over een jaar toch nog zwanger worden? Wil je dan alsnog trouwen? Beetje dubbel
Misschien een beetje dubbel, maar wel waar wij voor kiezen
geen kind = geen huwelijk maar geregistreerd partnerschap. Hebben we goed over nagedacht, en zo willen wij het
quote:
Voor de rest? Drie weken over tijd? Dat is best al wel lang Ovulatie twee weken geleden? Mmm..zou ik toch nog even een paar dagen wachten. Alhoewel die dagen mij giga zwaar zouden vallen
nebelung zegt het ook al...ik ga dnek ik nog wel even wachten en verder met temperatuur opnemen. Hopen dat ie nog een tijdje hoog blijft.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:21:25 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52222536
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef paddy het volgende:

[..]

Zo gek vind ik dat niet hoor. Dat is toch gewoon een keuze die ze maken. Blijkbaar is dat heel gevoelsmatig en dat snap ik wel. Dus ik snap ook wel dat ze het nu al zouden willen weten zodat je niet idd een week na je GP alsnog gaat trouwen.
Wij zijn ook 'even getrouwd' want ach... hopelijk komen er snel kinderen en dan willen we dat toch.

Oh wacht, dat zegt ze zelf ook al.
Spuit11
pi_52223088
Ik vond het trouwen echt superleuk om een feestje te geven. Mooie jurk enzo, maakte het voor mij heel echt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_52223184
Ik wil alleen met mijn vriend naar het gemeentehuis. Helaas moeten daar getuigen bij, anders bleef het echt bij ons samen, nu "moeten" er 2 mensen mee Je kunt zelfs getuigen huren aan de balie, heb ik wel eens gehoord, maar dat ging zelfs ons net te ver
pi_52225394
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien een beetje dubbel, maar wel waar wij voor kiezen
geen kind = geen huwelijk maar geregistreerd partnerschap. Hebben we goed over nagedacht, en zo willen wij het
[..]

nebelung zegt het ook al...ik ga dnek ik nog wel even wachten en verder met temperatuur opnemen. Hopen dat ie nog een tijdje hoog blijft.
Ik hoop het ook voor je. Je maakt me gewoon mee nieuwsgierig
En ja, uiteraard is het jullie keuze Was ook niet de bedoeling om belerend bezig te zijn ofzo. Snapte het even niet, maar doet er ook niet toe. Het is inderdaad jullie keuze
pi_52225575
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil alleen met mijn vriend naar het gemeentehuis. Helaas moeten daar getuigen bij, anders bleef het echt bij ons samen, nu "moeten" er 2 mensen mee Je kunt zelfs getuigen huren aan de balie, heb ik wel eens gehoord, maar dat ging zelfs ons net te ver
Jullie kiezen ook voor elkaar. Dat is inderdaad het belangrijkste Ik hoop echt dat de test positief uitvalt en jullie ook nog eens een gezonde kleine spruit erbij mogen krijgen. Dit hoop ik voor jullie allemaal hoor
pi_52225696
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo gek vind ik dat niet hoor. Dat is toch gewoon een keuze die ze maken. Blijkbaar is dat heel gevoelsmatig en dat snap ik wel. Dus ik snap ook wel dat ze het nu al zouden willen weten zodat je niet idd een week na je GP alsnog gaat trouwen.
Wij zijn ook 'even getrouwd' want ach... hopelijk komen er snel kinderen en dan willen we dat toch.

Oh wacht, dat zegt ze zelf ook al.
Spuit11
Ja, ieder zijn eigen keuze. Zoals ik ook al aangaf was het niet mijn bedoeling belerend over te komen
pi_52235219
Miss Sly wat maak je het spannend!!!!!!! Ik duim zooo voor je kanjer! Ik heb denk ik nog 1 voorbeeld nodig dan volg ik, dus be my guest!!! Morgen in ondertrouw wat leuk!!!!

ET, ik had bij IVF 1 ook maar 7 folikels (waar 4 eitjes uitkwamen) en moest wel de 10.000 IE prikken hoor.. Toch maf hè, al die verschillen!

Ben geweest vandaag er zit inderdaad een kans in dat ik de pregnyl niet hoef te prikken! Dit alles is ook afhankelijk van het ziekenhuis..MOET ik binnen 2 dagen een eisprong hebben ivm de planning, en is mijn ei nog niet in de buurt van de 20mm dan kan het zijn dat ik moet prikken om de boel te controleren..

Aangezien ik nagenoeg altijd een keurige cyclus heb van 28 dagen, denk ik dat ik gewoon rond dat 14 mijn eisprong heb.. Anders zou mijn luteale fase wel erg kort worden..

Ik vond het zo raar! Je bent al helemaal op de IVF ingesteld na 2 pogingen en nu ga je weer totaal wat anders doen! Ik voelde me echt een beginneling, moest ook echt 3 keer vragen hoe het nou met die testen ging!!! Hoefde maar 16 euro voor 6 testen te betalen, dat scheelt wel even!!!

Volgende week vrijdag meting, ben benieuwd hoe mijn ei het op eigen kracht gaat doen
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_52237548
Hoi allemaal!
Niettus, nieuwe poging, nieuwe avatar ? Wat ik even heb gemist of ben vergeten: hoeveel cryo's heb je? En hoeveel gaan ze er terugplaatsen?

Miss Sly, je moet dus nog even geduld hebben vrees ik.... maar morgen even afleiding want in ondertrouw! Is dat ook met een praatje of echt alleen een administratieve handeling? Ik snap de keuze heel goed hoor. Wij hebben nog helemaal niks geregeld en dat is niet slim want we hebben wel een huis. Formeel is het dan zo dat als ik onder de tram loop het huis officieel voor de helft van mijn ouders is geloof ik... Lief wil wel trouwen maar met alles erop en eraan en ik zit daar niet zo op te wachten eigenlijk. Maar als we nu geregistreerd partnerschap doen komt dat trouwen er niet meer van en op zich ben ik ook niet zo tegen dat trouwen maar meer de manier waarop. Maar heb stiekum bedacht dat als ik zwanger ben ik toch wel wil trouwen maar dan zo laat in de zwangerschap dat het allemaal heel begrijpelijk is dat we niet een groot feest geven .....maar dat weet hij dus nog niet!

Met mij gaat alles goed, na mijn marathonslaap van dinsdag heb ik woensdag gewoon lekker gewerkt en nergens last van gehad en vandaag ook. Morgen dus om 9 uur bellen of er embryo's zijn die in aanmerking komen voor terugplaatsing.... moet eerlijk zeggen dat het een flinke klap zou zijn als dat niet zo is, met 8 eitjes ga ik toch ervan uit dat de terugplaatsing doorgaat. Als over 2 weken het niet gelukt is kan ik daar wel mee leven, maar als er geen terugplaatsing zou zijn heb je helemaal geen kans gehad gevoelsmatig....
Lief vindt het nu ook wel heel spannend worden, die is er meer mee bezig dan ik momenteel. Hij is nu op kraamvisite bij een oude studievriend, helemaal trots zelf een joggingpakje uitgezocht voor dat kindje .

Ik ben er wel heel blij mee dat vooralsnog mijn lichaam braaf doet wat het moet doen: de standaarddosis hormonen heeft goedgewerkt, is niet tussentijds aangepast, behalve vermoeidheid heb ik nergens last van gehad,punctie viel mee en geen last verder van gehad.... ik heb niet het idee dat mijn lichaam hier nou echt een klap van heeft gehad. Ik realiseer me heel goed dat dit geen enkele garantie biedt voor een succesvolle poging hoor maar ben hier in ieder geval al blij mee!

O ja, mijn ouders willen vooral niet dat ik me druk en moe maak dus ik moet alles laten liggen en zo komen volgende week grondige schoonmaak houden! Goed geregeld!
pi_52237749
Madelieve....Jee, wat spannend. Morgen negen uur. Hoop het zo voor je !

Lieve ouders heb je

En NieTTus...Kan het me voorstellen dathet weer heel wat anders is.
quote:
en moest wel de 10.000 IE prikken hoor.. Toch maf hè, al die verschillen!
Die snap ik niet
pi_52238080
Madelieve, mag ik je ouders lenen? mijn moeder leeft helaas niet meer, dus kan goed wel gebruiken grapje natuurlijk (over ik kan het wel gebruiken, heb een lieve schoonmoeder die het zeker zou doen als ik het vroeg, maar ik sta altijd af ), laat je maar lekker verwennen!! Spannend dagje morgen...!! Ik vind het fijn om te horen dat je verder weinig last hebt! De eerste poging had ik ook weinig last, maar heb wel rust genomen.. 2e poging had ik beetje last en heb na de punctie nog gewoon staan stofzuigen (ook eigenwijsheid hoor! ) fijn dat je lichaam meewerkt, echt dat scheelt al zoveel!! Mijn lichaam reageert TE traag op de hormonen.. Deed er 2 keer zo lang over als een ander.. Maaaar aan de andere kant, het werkt tenminste in zoverre, dat ik nu ook cryo's heb, er is bevruchting dus wat zeur ik eigenlijk! Nu moeten ze nog blijven plakken... Maar pas op hoor Madelieve.. Ik vond het ook niet zwaar, viel mee! Tot bleek dat het niet gelukt was.. Dan krijg je alles in 1 keer terug (hoeft dus niet, maar was wel mijn ervaring.. Ik vond beide pogingen (ondanks de hoeveelheden hormonen) niet zwaar... Maar toen bleek dat het niet was gelukt, heb ik wel even een knauw gehad!!! Dan pas merk je hoeveel je hebt doorstaan in die periode...)

Grappige is dat hoop van mijn vrienden momenteel een aktie hebben op msn iedereen heeft achter zijn naam staan: en nu lekker blijven plakken hè!!! Dat was mijn uitspraak de eerste poging, en om mij een hart onder de riem te steken, zeggen zij het nu allemaal.. Echt zó lief!!!

Zo kun je het zien, nieuwe poging, nieuwe avatar was eraan toe! Deze past meer bij me Er zijn in totaal 6 cryo's ingevroren op 2 rietjes.. Denk dat het 3 om 3 is. Vanaf nu worden er (als ze goed ontdooiien...) 2 per keer teruggeplaatst. Meer kansen! Dus ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat!!

Paddy, Pregnyl laat je eitjes springen en zorgt ervoor dat je baarmoederslijmvlies dik genoeg is om een embryootje in te laten nestelen... IE betekend eenheden. Vaak krijg je 1500 IE, 5000 IE of 10.000 IE.. Dat is weer afhankelijk van heel veel factoren Niet meer dat schaam poppetje doen, gewoon vragen als je iets niet snapt ik/wij leg/leggen het graag uit!!
pi_52239435
Bedankt voor het uitleggen, NieTTus

Ondanks dat ik twee kinderen heb en dolgraag nog een derde wil (in een liefdevol huis) is alles wat ik hier lees mij volledig vreemd. Herken alleen het temperaturen. Dat moest ik bij de eerste doen. Jee, ik bedenk me net. Ik heb al twee kinderen. Is het wel welkom dat ik hier reageer?

Nu ligt alles anders en omdat ik nu (door operatie) ook één eierstok en eileider mis, begon de arts (vorige) al over andere wegen. Ik snapte er allemaal niet veel van, dus moest ik meteen aan een topic denken in oud. Vandaar dat ik hier post. Ik wil er gewoon meer over weten...en hoe de bevindingen zijn. Mijn klokje tikt harder dan die van de meesten. Dus mocht het met een paar maanden niet gewoon lukken? Gaan we toch maar met ook deze arts (verhuizing) in gesprek.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:35:05 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52239911
Pfff ben even 15 dagen met vakantie geweest, maar wat een ontwikkelingen.

ET jeetje wat een grote verrassing zeg van harte gefeliciteerd

Miss_Sly heel spannend allemaal, hopelijk is het toch echt zover.

Alle anderen, een hele dikke knuffel van mij.

Wat mij betreft: alles gaat zn gangetje... In de OP mag wel staan dat we besloten hebben de natuur dit jaar zn gang te laten gaan en dat het zwanger worden en evt. medisch gebeuren in 2008 weer op de agenda bij ons staat.
Make love, not war ☮
pi_52248530
Niettus, ik heb/had ook een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen. Schrik niet als op dag 14 nog geen positieve test tevoorschijn is gekomen. Ik had m altijd op dag 15 of 16.

Wat pregnyl betreft, misschien hoef je niet te prikken, maar je kan erop staan om het wel te doen. Om je kans iets te vergroten. Ik hoop zo voor je dat ze goed ontdooien! Bij ons waren bij de ontdooiingen grote verliezen. Ze hadden soms wel 4 cryo's nodig voor 1 goede ontdooiing. Nu hadden wij er ook een stuk of wat liggen...
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:22:44 #180
5428 crew  miss_sly
pi_52248549
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:01 schreef Brighteyes het volgende:

En ik ga lekker geen antwoord geven op je vraag over 'wat nou als hij daalt' want straks brengt het ongeluk.
Het kan vast geen ongeluk brengen, of er wel of geen zwangerschap is, ligt vast niet aan jouw antwoord
Dus, please, vertel het toch maar eventjes. Vaochtend was het 36,8; is dat nog hoog, of is dat dalende? Gaat het dalen in kleine stapjes, of in een keer? En als ie gedaald is, wanneer word je dan ongesteld?

Ik heb uiteraard al best een tijd getemperatuurd, maar mijn grafiekjes lijken nergens op en ik heb geen eigen vergelijkingsmateriaal. En ik ben liever op de juiste manier voorbereid. Op internet vind ik echter alleen de opmerking dat de temp hoog blijft tot je ongesteld wordt...geen uitleg verder. En ik wil het toch echt graag weten...

dus please *insert grote onschuldige vragende ogen* vertel eens wat je weet
pi_52248563
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het kan vast geen ongeluk brengen, of er wel of geen zwangerschap is, ligt vast niet aan jouw antwoord
Dus, please, vertel het toch maar eventjes. Vaochtend was het 36,8; is dat nog hoog, of is dat dalende? Gaat het dalen in kleine stapjes, of in een keer? En als ie gedaald is, wanneer word je dan ongesteld?

Ik heb uiteraard al best een tijd getemperatuurd, maar mijn grafiekjes lijken nergens op en ik heb geen eigen vergelijkingsmateriaal. En ik ben liever op de juiste manier voorbereid. Op internet vind ik echter alleen de opmerking dat de temp hoog blijft tot je ongesteld wordt...geen uitleg verder. En ik wil het toch echt graag weten...

Bij mij knalde die echt met 0,5 graden omlaag. Maar soms ook pas als ik ongi was geworden...
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:28:04 #182
5428 crew  miss_sly
pi_52248599
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef paddy het volgende:
Bedankt voor het uitleggen, NieTTus

Ondanks dat ik twee kinderen heb en dolgraag nog een derde wil (in een liefdevol huis) is alles wat ik hier lees mij volledig vreemd. Herken alleen het temperaturen. Dat moest ik bij de eerste doen. Jee, ik bedenk me net. Ik heb al twee kinderen. Is het wel welkom dat ik hier reageer?
Het topic is voor diegene waarbij het zwanger worden of blijven niet zo gemakkelijk gaat...niet alleen voor diegene die daar bij de eerste problemen mee hebben. Natuurlijk ben je hier welkom

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me afvraag of ikzelf (maar dat gaat dus over mij, is geen oordeel ofzo) door de mmm zou willen, als ik al 2 kinderen zou hebben. Het is een behoorlijk traject dat erg veel van je vraagt, en ik weet niet of ik dat er dan nog voor over zou hebben. Maar goed, wat dat betreft is het misschien juist goed dat je hier meeleest en post, zodat je een beetje een idee krijgt wat de mmm in kan houden en je een goede afweging kunt maken of je dat wilt.
quote:
Nu ligt alles anders en omdat ik nu (door operatie) ook één eierstok en eileider mis, begon de arts (vorige) al over andere wegen. Ik snapte er allemaal niet veel van, dus moest ik meteen aan een topic denken in oud. Vandaar dat ik hier post. Ik wil er gewoon meer over weten...en hoe de bevindingen zijn. Mijn klokje tikt harder dan die van de meesten. Dus mocht het met een paar maanden niet gewoon lukken? Gaan we toch maar met ook deze arts (verhuizing) in gesprek.
Vergis je niet, mijn klokje tikt ook redelijk door, ik ben al 38
pi_52248619
Als ik al 2 kindjes zal hebben zal ik er nooit meer voor kiezen om de MMM in te gaan. Ik heb ook nu al gezegd, bij deze blijft het. 1 keer is meer dan genoeg.
pi_52248831
Ik kan me goed voorstellen dat als je 1 keer goed met de mmm in aanraking bent gekomen dat je het wel mooi vindt geweest. Maar hoewel Paddy wel al 2 kids heeft kent ze de mmm nog niet dus wat dat betreft is het best logisch dat ze het in ieder geval een kans wil geven. Maar ik blijf bij mijn opmerking van laatst, doe mij maar meteen een tweeling dan hoef ik die keus over die tweede iig al niet te maken
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef Madelieve het volgende:
Wij hebben nog helemaal niks geregeld en dat is niet slim want we hebben wel een huis. Formeel is het dan zo dat als ik onder de tram loop het huis officieel voor de helft van mijn ouders is geloof ik... Lief wil wel trouwen maar met alles erop en eraan en ik zit daar niet zo op te wachten eigenlijk. Maar als we nu geregistreerd partnerschap doen komt dat trouwen er niet meer van en op zich ben ik ook niet zo tegen dat trouwen maar meer de manier waarop.
Je kan ook even een afspraak bij de notaris maken en een samenlevingscontract opstellen. Dat zegt niks over eventuele kinderen maar zorgt er wel voor dat al jouw spullen niet naar je ouders gaan maar naar je partner als jij onder een tram zou lopen. (en zelfs al zouden je ouders het jouw vriend van harte gunnen dan moeten ze daar een enorme partij belasting over betalen...). Dan kan je altijd later nog trouwen of een geregistreerd partnerschap doen.
moi moi het leven is mooi
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:26:31 #185
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52249413
Ik ben voor twee kindjes de MMM in gestapt.
Op zich liepen de ICSI pogingen om Saskia te krijgen redelijk soepel (zeker toen ze de juiste dosering hormonen hadden) en was het voorbij voor ik het wist en toen we een jaar later nadachten over gezinsuitbreiding konden we weer terecht bij de ferti-kliniek.
In de 'uitslaapkamer' na de punctie was er nog een stel dat voor een tweede kindje ging.. die hadden ook al zo'n mooi ICSI-wondertje en wilden er nog wel eentje

toen we bedachten dat een derde kindje ook wel leuk zou zijn hebben we wel besloten om daar geen kunstgrepen meer voor toe te passen; een derde is erg welkom als het zich spontaan aan zou dienen (hoe klein de kans ook), maar niet meer alle spuiten en ziekenhuisbezoeken waard. (arm kind! )
En zie...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:26:56 #186
3011 E.T.
pi_52249423
en vergeet ik nog miss_sly veel plezier te wensen bij het afrekenen bij de gemeente
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:16:01 #187
5428 crew  miss_sly
pi_52250415
Thanks ET, afrekenen is goed gegaan
pi_52253979
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:22 schreef miss_sly het volgende:

Nou, vooruit, als je me zo aankijkt...zal ik je wel vertellen hoe het bij mij altijd gaat

In de afgelopen maanden, als ik ongesteld werd, zag ik het meestal een paar dagen van te voren. Ik heb even mijn lijsten gepakt waarin ik duidelijk de eisprong (Clomid)-dus de piek- herken. Hieronder zie je de temperatuur van de laatste dagen per cyclus:

mei/juni: 37.0-37.0-37.0-36.9-36.9-36.8-36.7-36.6-36.6 en toen ongesteld
juni/juli: 37.0-37.0-37.1-37.2-37.1-36.9 en dan ongesteld
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:04 schreef miss_sly het volgende:
14 dagen na het bloedprikken? Dat is pas volgende week donderdag
klinkt wel logisch op zich...maar mijn temp was al een paar dagen hoger toen ik liet bloedprikken, daarom is er geprikt.
pfff, ik weet het niet hoor, wat een gedoe.
Je temp wordt ook hoger, he, als je je eisprong hebt gehad. Ze prikken normaal gesproken op progesteron, 7 dagen na je eisprong...dan is de piek van de progesteron namelijk het hoogst. Dus je zou 1 week later dus al kunnen testen... dan zit je 14 dagen na je eisprong. Maar het is inderdaad wel verstandig nog wat langer te wachten.

Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.. moeilijk, he, om niet teveel te gaan hopen. Zo zat ik vorige maand ook... en Rottdog had laatst ook hetzelfde... hoge temperatuur die blijft, dus je hoop groeit toch.. en vervolgens word je gewoon weer ongesteld. Ik hoop echt dat dit voor jou anders zal zijn en dat jij gewoon lekker zwanger bent!!

En gefeliciteerd met je ondertrouw...!
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Jose, en wanneer is nou je NOD? Want die heb je dan gewoon, toch, nu je een eisprong hebt gehad? Dus ook "wachtweken" voor jullie nu?
Ik zit nu ongeveer 12 dagen na de eisprong... maar ik weet niet precies wanneer ik de eisprong nou precies heb gehad. We krijgen woensdag de sleutel van ons nieuwe huis en ik verwacht dan ongeveer ongesteld te worden. Dus ook wij wachten weer af... maar door dat rare gedoe van rond 1 augustus (dat die temperatuur ineens weer wat daalde tijdens het stijgen), reken ik dus echt helemaal nergens op deze maand en ik moet zeggen... is eigenlijk wel fijn, hoe stom dat ook klinkt... Ik heb mezelf al te vaak voor de gek gehouden...

Maar spannend, hoor, bij jou... ik ga gewoon heel hard voor je duimen!

En Madelieve?? Hoe was het?? Al nieuws??
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_52261122
Jullie zijn nu vandaag in ondertrouw of ondersamenwonen gegaan hè, miss_sly Gefeliciteerd en heel veel geluk samen..en ja, hoop op een kindje voor jullie

Madelieve moest vandaag om negen uur voor de uitslag over haar 8 eitjes toch? Hoe ging dat?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:46:17 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52261861
Gefeliciteerd Miss_Sly!

bij mij ging het altijd 2 of 3 tienden omlaag en die dag (hooguit de dag erna) werd ik ongesteld.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:40:53 #191
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_52263307
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef Madelieve het volgende:
Morgen dus om 9 uur bellen of er embryo's zijn die in aanmerking komen voor terugplaatsing....
... en Madelieve wat was de uitslag?

Nog even terugkomend op een vraag in dit topic. Wij zijn inmiddels de supertrotse ouders van Milo en zijn komst was het proces van de afgelopen 4 jaar wel waard. Vergeten zal ik het niet en ik zou echt never nooit meer in de mmm stappen voor een 2e Respect voor diegenen die dus wel een 2e of 3e via de mmm hebben gekregen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:42:24 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_52263359
Vergeet ik nog te jompelen voor Miss_Sly
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:43:12 #193
5428 crew  miss_sly
pi_52263374
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Miss_Sly!

bij mij ging het altijd 2 of 3 tienden omlaag en die dag (hooguit de dag erna) werd ik ongesteld.
Thanks

Ik ga er dus maar vanuit dat mijn 36,8 van vanochtend de ingezette daling is en ik dus uiterlijk morgen ongesteld word. MOrgen zal mijn temp dan nog wel weer wat lager zijn. Ik ben liever rationeel en voorbereid, dan dat ik struisvogel speel en doe alsof het nog steeds kan
pi_52264248
Hoi allemaal!

Miss Sly gefeliciteerd met je ondertrouw! Was het nou nog met een gezellig gesprekje of niet?

Jose, spannend jullie nieuwe huis! Kon je er nou zo in of moet er nog wel geklust worden? Heb je er niet toevallig een topic over met foto's? Ik klikte gisteren het onderschrift aan van Diaan, die heeft een topic geopend over haar nieuwe huis, leuk!!

Slaapmeisje, ik ben zo blij dat het jullie uiteindelijk gelukt is en dat jullie nu lieve Milo hebben!

Even een update van mijn kant: vanmorgen gebeld en we waren inderdaad welkom voor de terugplaatsing! Dat was dus goed nieuws! Verdere details werden niet gegeven, dat zouden we 's middags wel horen.
In het AMC viel het verhaal toch wel wat tegen. Van de 8 eitjes waren er namelijk maar 3 geschikt gebleken om uberhaupt te gaan bevruchten. Wat de reden dan was dat die 5 afvallen kon ze niet zeggen, dat zou ze achterhalen dus dat horen we in een later stadium. Nu vraag ik me natuurlijk af of ik dan van die halfgare eitjes bak?? Van de 3 die ze bevrucht hebben is dat maar bij 1 goed gelukt. Het was dus echt kantje boord dat we een terugplaatsing hadden beseften we toen.... Die ene is wel een topembryo dus daar is alle hoop nu op gevestigd.....
Een eventuele discussie over de hoeveelheid terug te plaatsen eitjes was hiermee ook van tafel. (Normaal krijg je vanaf 35 jaar 2 eitjes maar omdat ik nog maar net 35 ben wilde het AMC in geval van een topembryo er liever maar 1 plaatsen en wij wilden er wel 2, in het kader van "je hebt al zo weinig kansen dus grijpen wat je grijpen kan" ).
Helaas dus ook niets in de vriezer voor een eventuele volgende keer....

O ja, even een zijweggetje: ik heb dus lieve ouders die heel erg meeleven maar mijn moeder is echt zo'n megabezorgde kloek die zich alles aantrekt. De zorgen om mijn lief die nu sinds 5 jaar dialyseert zijn haar volgens mij echt letterlijk aan te zien, ze is echt een stuk ouder geworden in haar gezicht. Ik heb nog getwijfeld of we wel moesten vertellen dat we van start gingen met ISCI maar vond het toch ook raar om het niet te doen. Ik had haar gisteren beloofd dat ik even zou bellen of sms'en na het telefoontje vanmorgen. Maar toen ik binnenkwam op mijn werk moest ik nog wat spoeddingen doen dus uiteindelijk heb ik om 9.30 het ziekenhuis gebeld en daarna niet gelijk haar geïnformeerd. Om 10.05 kwam ik erachter dat ik een voicemail had van 9.45, mijn moeder snikkend "en waarom bel je nou niet en ik ben zo bezorgd boehoe ..". Die trekt dit dus echt allemaal niet! Net nadat ik dat berichtje hoorde belde lief -die ik dus ook nog niet had gesproken - en die had haar dus ook al huilend aan de lijn gehad....arm mens! En mijn arme vader ook, die dus al de hele morgen met een nerveus drentelde vrouw in een caravan zat!
Als deze poging niet lukt vraag ik serieus af of we het vertellen als we met de 2e poging beginnen want dat kost haar dus echt 5 jaar van haar leven!

O ja, vrijdag de 24ste mag ik bloedprikken en dan 's middags de uitslag!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:26:58 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52264384
Madelieve, wat een geluk dat er iig nog 1 superembryo'tje uitgekomen is dan!
Laten we hopen dat die dan ook goed blijft plakken!

Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:54:30 #196
5428 crew  miss_sly
pi_52265018
Madelieve, een superembryo! Lekker broeden deze 2 weken en hopen dat die goed blijft zitten
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:55:42 #197
5428 crew  miss_sly
pi_52265046
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vergeet ik nog te jompelen voor Miss_Sly
Ik vind het toch wel heel bijzonder dat er nu eens voor mij gejompeld kan worden.
Ik denk niet dat het deze keer raak is, maar weet ik meteen weer eens hoe het ook alweer is om te moeten afwachten...oefenen voor straks bij de IUI
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:37:27 #198
3011 E.T.
pi_52267516
Madelieve, heb je genoeg Bison-kit in huis?

Een embryo hoeft maar genoeg te zijn Deze vind het gewoon zo fijn bij je, dat hij blijft plakken
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:16:34 #199
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_52268604
Miss_Sly toch blijf ik voor je duimen en natuurlijk gefeli

Zet Madelieve op de kop dat het een mooie plakkert mag worden

Jose heb idd Nitrofurant gekregen

De rest natuurlijk een dikke
pi_52269324
Madelieve, succes! Als we nou samen doorgaan naar Z&G nemen we MissSly mee

1ntje is even slikken, maar je hebt er echt maar 1 nodig!!

Ticoo sjee, wist ik niet.. Dat er bij jou echt meerdere voor 1 poging moesten ondooiien.. Hier 6 emmy's over 2 rietjes.. Dus 2 pogingen.. Ben zo benieuwd!! Het is zoveel rustiger dan een volwaardige poging... Op dit moment heb ik wel even de hoop weer te pakken.. Ben al dat gezeur rondom zoooo zat!!!!
Ik wil gewoon zwanger worden en die onzekerheid ben ik zo zat!!!!!!

Maar enfin we zien het wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')