Je ongesteldheid is normaal onregelmatig? Kon ik zo niet weer vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is zo dubbel
Als ik te vroeg test, zegt het niet per se iets als hij negatief is. Als ik echter al zou kunnen testen, wil ik het in handen kunnen houden van die positieve test niet onnodig lang uitstellen
Wat een gedoe. We dachten eerst aan morgen testen (we gaan morgen in odnertrouw voor geregistreerd partnerschap, maar wellicht is het handiger om meteen te trouwen als ik zwanger ben), maar als ik jullie zo lees, is het inderdaad misschien wel wat vroeg. Ik heb ongeveer een dag of 10 een hoge temperatuur nu, dus misschien toch nog wat wachten dan?
waarom dan niet überhaupt trouwen? Bedoel....hangt het van deze maand af? Je kunt over een jaar toch nog zwanger worden? Wil je dan alsnog trouwen? Beetje dubbelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ja, nogal onregelmatig, de reden ook waarom ik naar de gyn moet. Hij varieert ergens tussen de 24 en 65 dagenIk ben nu ook officieel 3 weken over tijd, uitgaande van een gewone cyclus van 28 dagen had ik 3 weken geleden ongesteld moeten worden. Mijn eisprong is echter denk ik nog geen 2 weken gelden.
Er is geen verschil tussen die dingen, alleen mbt kinderen. Als er geen kind komt, vinden wij geregistreerd partnerschap voldoende. Als er wel ene kind komt, willen we trouwen. In beide gevallen alleen vanwege de administratieve zaken die dan allemaal geregeld zijn. Dus geen groots gedoe ofzo, gewoon even naar het stadsdeel met onze overburen, tevens goede vrienden.
Misschien een beetje dubbel, maar wel waar wij voor kiezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef paddy het volgende:
[..]
waarom dan niet überhaupt trouwen? Bedoel....hangt het van deze maand af? Je kunt over een jaar toch nog zwanger worden? Wil je dan alsnog trouwen? Beetje dubbel
nebelung zegt het ook al...ik ga dnek ik nog wel even wachten en verder met temperatuur opnemen. Hopen dat ie nog een tijdje hoog blijft.quote:Voor de rest? Drie weken over tijd?Dat is best al wel lang
Ovulatie twee weken geleden? Mmm..zou ik toch nog even een paar dagen wachten. Alhoewel die dagen mij giga zwaar zouden vallen
Zo gek vind ik dat niet hoor. Dat is toch gewoon een keuze die ze maken. Blijkbaar is dat heel gevoelsmatig en dat snap ik wel. Dus ik snap ook wel dat ze het nu al zouden willen weten zodat je niet idd een week na je GP alsnog gaat trouwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef paddy het volgende:
[..]
waarom dan niet überhaupt trouwen? Bedoel....hangt het van deze maand af? Je kunt over een jaar toch nog zwanger worden? Wil je dan alsnog trouwen? Beetje dubbel
Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien een beetje dubbel, maar wel waar wij voor kiezen
geen kind = geen huwelijk maar geregistreerd partnerschap. Hebben we goed over nagedacht, en zo willen wij het
[..]
nebelung zegt het ook al...ik ga dnek ik nog wel even wachten en verder met temperatuur opnemen. Hopen dat ie nog een tijdje hoog blijft.
Jullie kiezen ook voor elkaar. Dat is inderdaad het belangrijkstequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil alleen met mijn vriend naar het gemeentehuis. Helaas moeten daar getuigen bij, anders bleef het echt bij ons samen, nu "moeten" er 2 mensen meeJe kunt zelfs getuigen huren aan de balie, heb ik wel eens gehoord, maar dat ging zelfs ons net te ver
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo gek vind ik dat niet hoor. Dat is toch gewoon een keuze die ze maken. Blijkbaar is dat heel gevoelsmatig en dat snap ik wel. Dus ik snap ook wel dat ze het nu al zouden willen weten zodat je niet idd een week na je GP alsnog gaat trouwen.
Wij zijn ook 'even getrouwd' want ach... hopelijk komen er snel kinderen en dan willen we dat toch.
Oh wacht, dat zegt ze zelf ook al.![]()
Spuit11
Die snap ik nietquote:en moest wel de 10.000 IE prikken hoor.. Toch maf hè, al die verschillen!
Het kan vast geen ongeluk brengen, of er wel of geen zwangerschap is, ligt vast niet aan jouw antwoordquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
En ik ga lekker geen antwoord geven op je vraag over 'wat nou als hij daalt' want straks brengt het ongeluk.
Bij mij knalde die echt met 0,5 graden omlaag. Maar soms ook pas als ik ongi was geworden...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan vast geen ongeluk brengen, of er wel of geen zwangerschap is, ligt vast niet aan jouw antwoord
Dus, please, vertel het toch maar eventjes. Vaochtend was het 36,8; is dat nog hoog, of is dat dalende? Gaat het dalen in kleine stapjes, of in een keer? En als ie gedaald is, wanneer word je dan ongesteld?
Ik heb uiteraard al best een tijd getemperatuurd, maar mijn grafiekjes lijken nergens op en ik heb geen eigen vergelijkingsmateriaal. En ik ben liever op de juiste manier voorbereid. Op internet vind ik echter alleen de opmerking dat de temp hoog blijft tot je ongesteld wordt...geen uitleg verder. En ik wil het toch echt graag weten...
dus please *insert grote onschuldige vragende ogen* vertel eens wat je weet
Het topic is voor diegene waarbij het zwanger worden of blijven niet zo gemakkelijk gaat...niet alleen voor diegene die daar bij de eerste problemen mee hebben. Natuurlijk ben je hier welkomquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef paddy het volgende:
Bedankt voor het uitleggen, NieTTus
Ondanks dat ik twee kinderen heb en dolgraag nog een derde wil (in een liefdevol huis) is alles wat ik hier lees mij volledig vreemd. Herken alleen het temperaturen. Dat moest ik bij de eerste doen. Jee, ik bedenk me net. Ik heb al twee kinderen. Is het wel welkom dat ik hier reageer?
Vergis je niet, mijn klokje tikt ook redelijk door, ik ben al 38quote:Nu ligt alles anders en omdat ik nu (door operatie) ook één eierstok en eileider mis, begon de arts (vorige) al over andere wegen. Ik snapte er allemaal niet veel van, dus moest ik meteen aan een topic denken in oud. Vandaar dat ik hier post. Ik wil er gewoon meer over weten...en hoe de bevindingen zijn. Mijn klokje tikt harder dan die van de meesten. Dus mocht het met een paar maanden niet gewoon lukken? Gaan we toch maar met ook deze arts (verhuizing) in gesprek.
Je kan ook even een afspraak bij de notaris maken en een samenlevingscontract opstellen. Dat zegt niks over eventuele kinderen maar zorgt er wel voor dat al jouw spullen niet naar je ouders gaan maar naar je partner als jij onder een tram zou lopen. (en zelfs al zouden je ouders het jouw vriend van harte gunnen dan moeten ze daar een enorme partij belasting over betalen...). Dan kan je altijd later nog trouwen of een geregistreerd partnerschap doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef Madelieve het volgende:
Wij hebben nog helemaal niks geregeld en dat is niet slim want we hebben wel een huis. Formeel is het dan zo dat als ik onder de tram loop het huis officieel voor de helft van mijn ouders is geloof ik... Lief wil wel trouwen maar met alles erop en eraan en ik zit daar niet zo op te wachten eigenlijk. Maar als we nu geregistreerd partnerschap doen komt dat trouwen er niet meer van en op zich ben ik ook niet zo tegen dat trouwen maar meer de manier waarop.
Nou, vooruit, als je me zo aankijkt...zal ik je wel vertellen hoe het bij mij altijd gaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:22 schreef miss_sly het volgende:
Dus, please, vertel het toch maar eventjes. Vaochtend was het 36,8; is dat nog hoog, of is dat dalende? Gaat het dalen in kleine stapjes, of in een keer? En als ie gedaald is, wanneer word je dan ongesteld?
Ik heb uiteraard al best een tijd getemperatuurd, maar mijn grafiekjes lijken nergens op en ik heb geen eigen vergelijkingsmateriaal. En ik ben liever op de juiste manier voorbereid. Op internet vind ik echter alleen de opmerking dat de temp hoog blijft tot je ongesteld wordt...geen uitleg verder. En ik wil het toch echt graag weten...
dus please *insert grote onschuldige vragende ogen* vertel eens wat je weet
Je temp wordt ook hoger, he, als je je eisprong hebt gehad. Ze prikken normaal gesproken op progesteron, 7 dagen na je eisprong...dan is de piek van de progesteron namelijk het hoogst. Dus je zou 1 week later dus al kunnen testen... dan zit je 14 dagen na je eisprong. Maar het is inderdaad wel verstandig nog wat langer te wachten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:04 schreef miss_sly het volgende:
14 dagen na het bloedprikken? Dat is pas volgende week donderdag![]()
klinkt wel logisch op zich...maar mijn temp was al een paar dagen hoger toen ik liet bloedprikken, daarom is er geprikt.
pfff, ik weet het niet hoor, wat een gedoe.
Ik zit nu ongeveer 12 dagen na de eisprong... maar ik weet niet precies wanneer ik de eisprong nou precies heb gehad. We krijgen woensdag de sleutel van ons nieuwe huis en ik verwacht dan ongeveer ongesteld te worden. Dus ook wij wachten weer af... maar door dat rare gedoe van rond 1 augustus (dat die temperatuur ineens weer wat daalde tijdens het stijgen), reken ik dus echt helemaal nergens op deze maand en ik moet zeggen... is eigenlijk wel fijn, hoe stom dat ook klinkt... Ik heb mezelf al te vaak voor de gek gehouden...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Jose, en wanneer is nou je NOD? Want die heb je dan gewoon, toch, nu je een eisprong hebt gehad? Dus ook "wachtweken" voor jullie nu?
... en Madelieve wat was de uitslag?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef Madelieve het volgende:
Morgen dus om 9 uur bellen of er embryo's zijn die in aanmerking komen voor terugplaatsing....
Thanksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Miss_Sly!
bij mij ging het altijd 2 of 3 tienden omlaag en die dag (hooguit de dag erna) werd ik ongesteld.
Ik vind het toch wel heel bijzonder dat er nu eens voor mij gejompeld kan worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vergeet ik nog te jompelen voor Miss_Sly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |